Материалдар «Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

«Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бекітемін: Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: «Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат. Мақсаты:өзін-өзі тану әлемі туралы түсініктерін кеңейту.Жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту.Татулыққа,қамқорлыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі:дәптер,түрлі-түсті қарындаштар,карта. Қос тілдік білім:көңілді-веселый,сүйіспеншілік-любовь,тату-дружный. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Балаларды шеңберге жинайды. «Шаттық шеңбері» туралы әңгімелеу. -Біз бүгін осындай әсем,жарық,кең бөлмеде кездескеніме өте қуаныштымын.Шеңбер бойында бір-біріне тек жақсылық тілейді. -Күндей жылы бол! -Алмадай тәтті бол! -Доптай көңілді бол! -Айдай жарық бол! -Бір-бірімізге күлкі сыйлайық! Балалар шеңбер құрып,бір-біріне күліп,жақсы тілектер айтады.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
27 Қазан 2019
691
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1057
3
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Мен бақытты баламын
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1520
6
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8 Білім беру саласы: Әлеуметтік. Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы: Мен бақытты баламын. Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь. Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері -Кел, балалар,күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз.
Аманғалиева Тәттігүл Болатқызы
27 Қазан 2019
1223
5
Бекітемін: Ұйымдастырылған іс-әрекетінің техоалагиялық картасы. Білім беру саласы:Әлеуметтік орта Бөлімі: Өзін-өзі тану. Тақырыбы:Жақсы қарым-қатынас жасауға үйренеміз. Мақсаты:балаларды өзара жақсы қарым-қатынас жасай білуге үйрету.Айналасына жағымды қарым-қатынас жасай білу дағдысын қалыптастыру.Жақсылыққа,ізгілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі:әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар. Б \м: қуыршақ-кукла,алма-яблоко Оқу іс-әрекетінің барысы: Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері Ә.Дүйсенбиевтің «Қуыршақ» өлеңін балалармен бірге қосылып орындайды. Әңгімелесу. -Балалар,қазір орындаған өлеңнен не түсіндіңдер? -Өмірде осы қуыршақ сияқты балалар бола ма? -Болса олармен достасу,бірге ойнау сендерге көңілді ме? -Біз,сабақтарда адам бойындағы жақсы қасиеттермен танысып,ол жақсы қасиеттерге үйренудеміз Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлеңді орындайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері