Логопед, дефектолог Басқа бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104666 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104666 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Сөйлеу тілінің картасы
(мектеп жасына дейінгі балалар)
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Түзете - дамыту бағдарламасы балабақшада
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Баланың қиялын,логикалық ойлау қабілетін және ұсақ моторикасын дамыту.Көру арқылы қабылдауын және суретті толық бейнелеу дағдысын жетілдіру.
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
Қиын дыьыстармен жұмыс қысқа мерзімді жоспар
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
Қысқа мерзімді жоспар р дыбысы
Мектеп бағдарламасына сәйкес
Логопед, дефектолог
Басқа
Басқа
Сенсорлық интеграция пайдасы
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Сенсорлық интеграция пайдасы
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Сенсорлық интеграция пайдасы
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Сенсорлық интеграция пайдасы
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
Сенсорлық интеграция пайдасы
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
1. фонематикалық қабылдау, талдау, жинақтау дағдыларын дамыту;
2. сөйлеу тілі дыбыстарын дұрыс айтуын меңгеру және бұзылған дыбыстарын түзету;
3. сөйлеу тілінің лексикалық, грамматикалық жағын қалыптастыру, дамыту;
4. дыбыстық-буындық құрылымының күрделігі әртүрлі сөздерді меңгеру негізінде айқын бірқалыпты, ырғақты сөйлеу тілін қалыптастыру;
5. білім алушылардың қоршаған орта туралы білімдерін кеңейту, танымдық әрекеттерін дамыту, заттық-тәжірибелік, көрнекілік-бейнелі және сөздік-логикалық ойлауын дамыту негізінде ауызша сөйлеу тілін дамыту;
6. оқу мен жазудың ерекшеленген қателерін алдын алу және түзету.
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
Бұл материал педагог-дефектолог мамандарына арналған. Яғни аты айтып тұрғандай "Педагог-дефектологтың ата-аналармен жұмыс жоспары" яғни педагог-дефектологтың ата-аналармен жыл бойына жасаған жылдық жұмыс жоспары
Логопед, дефектолог
Басқа
Басқа
Материал педагог-дефектолог мамандарына арналған. Яғни өз білімін жетілдіру папкасы.бұл материалда түсінік хат, өзекті мәселе. мақсаты және де өзіндік білім көтеру бағыттары
І. Идеологиялық – теориялық білім көтеру деңгейі.
ІІ. Теориялық білім көтерудегі педагогикалық және арнайы білімі.
ІІІ. Тәжірбиемен алмасу, тәжірбиені оқып үйрену.
ІV. Оқу процесін жан-жақты дамытудағы шығармашылық жұмысы.
V. Мәдени ой-өрісті кеңейту
көрсетілген
Логопед, дефектолог
Басқа
Басқа
Жаңартылған білім – болашақтың кепілі. Білім берудің әрбір кезеңінде, оның сабақтастығы мен болашағын ескере отырып, білім берудің мақсаты мен міндеттерін анықтаудың бірегей концептуалды ыңғайын табу жүзеге асуы керек. Сондықтан арнайы білім берудің принциптері, тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастырудың формасы, құралы, әдісі баланың дамуындағы сабақтастықты қамтамасыз етуге тиіс. Арнайы білім беру жалпы білім беру жүйесінің бағытында жұмыс жасау үшін база болатын негізгі құзыреттіліктердің элементін қалыптастыруға тиіс.
Логопед, дефектолог
Басқа
Басқа
Арнайы мектеп мұғалімі болғандықтан «Бағалау» сөзі білім алып отырған әрбір ерекше қажеттілігі бар балалар үшін маңызды деп білемін. Кез-келген оқушы алған бағасының әділ болғанын қалайды. Өзімізге белгілі оқушылардың оқу жетістіктерін дұрыс бағаламаудың салдарынан, бала психикасына жазылмас жара салған ұстаздар қаншама. Біздің ата-аналарымыз білім алған Кеңестік білім беру кезіндегі бағалау жүйесі әлі күнге жалғасуда. Бұрынғы 5 жүйелік бағалау оқушының нақты қай деңгейде екенін анықтап бергенімен, баланың жақсаруына, нәтижеге жетуіне мүмкіндік бермейтінін түсіндім. Теориялық білімімді тәжірибемен ұштастыру барысында оқушының өзін және өзгені бағалауы үлкен оқушыға артылған жауапкершілік, сенім. Сондықтан да, оқушы өз міндетін жақсы атқарудың жолдарын қарастыруға талпынады және қызығады .
Логопед, дефектолог
Басқа
Басқа
Материал барлық мекемелерде жұмыс жасайтын логопед мамандарын керек
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
Мақсаты:
1.Әрбір оқушының дамуын толық зерттеп, оқуға қабілетін анықтау.
2.Оқушының негізгі белсенділігін, психикалық барысын арттыру. Соның ішінде оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын дамыту. 3.Оқушының коммуникативтік қызметін дамыту.
4. Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. 5.Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата-аналармен байланыста болу.
Міндеті:
1.Дамуында ауыткушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзету жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне байланысты қолдану. 2. Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету.
Күтілетін нәтиже:
1. Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды.
2. Оқудағы қиындықтары жойылады. М
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
логопед мұғалімдеріне арналған
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
логопед мұғалімдерге арналған
Логопед, дефектолог
Басқа
Барлығы
Сөздік қорын тексеру әдістемесі
Логопед, дефектолог
Басқа
Мектепке дейінгі
1
2