Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Педагог-дефектологтың өз білімін көтеру папкасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал педагог-дефектолог мамандарына арналған. Яғни өз білімін жетілдіру папкасы.бұл материалда түсінік хат, өзекті мәселе. мақсаты және де өзіндік білім көтеру бағыттары І. Идеологиялық – теориялық білім көтеру деңгейі. ІІ. Теориялық білім көтерудегі педагогикалық және арнайы білімі. ІІІ. Тәжірбиемен алмасу, тәжірбиені оқып үйрену. ІV. Оқу процесін жан-жақты дамытудағы шығармашылық жұмысы. V. Мәдени ой-өрісті кеңейту көрсетілген
Материалды ашып қарау
Бекітілді Келісемін Мектеп директоры ОІЖ орынбасары











Педагог-дефектолог: Б.Қ.Исқақ









2019-2020 оқу жылы

Түсінік хатДефектолог әрдайым даму үстінде сондықтан өзінің еңбек жолының барлығында зерттеуші болып табылады. Әсіресе дефектологтың кәсіби шеберлігін қалыптастыру барысында ғылыми-әдістемелік іс- әрекет үлкен әсерін тигізеді.Бұл іс- әрекет болжамы:
  • білім саласында болып жатқан қазіргі кездегі өзгерістермен әрдайым таныстыру;
  • өз әріптестерінің әртүрлі формадағы сабақ ұйымдастыру тәжірибесін оқып үйрену;
  • жаңа білім тұжырымдамасымен, бағдарламаларымен т.б. танысу.
  • Өзінің педагогикалық шеберлігін арттыру үшін дефектолог әртүрлі курстарға қатысады, сол сияқты өз білімін арттырумен шұғылданады. Ожеговтың анықтамасы бойынша өз білімін арттыру дегеніміз «Басқаның көмегінсіз,өз бетімен дайындалу арқылы білімін арттыру, кәсіби-әдістемелік білім мен біліктілігін тереңдетуге және кеңейтуге, пәндік дайындық деңгейін көтеруге бағытталған».Өз білімін арттыру дефектологтың тұрақты іс-әрекеті болғандықтан, оған кіретіндер:
  • белгілі мәселеге байланысты ғылыми зерттеу жұмысы;
  • кітапханаға бару, ғылыми – әдістемелік және оқу кітаптарын оқу;
  • педкеңеске, мұғалімдердің пәндік секцияларына қатысу;
  • өз әріптестерінің сабағына қатысу, сабақты ұйымдастыру;
  • сабақты өткізу әдістемесі т.б. сұрақтар жөнінде пікір алмасу;
  • әртүрлі формадағы сабақтарды, сыныптан тыс іс- шараларды және оқу материалдарын теориялық талдаудан, практикалық өндеуден өткізу.


  • Өзекті мәселе: Жоғары психикалық функцияларды дамытатын маңызды фактор: балалардың қимыл – әрекетін дамыту, кеңістікті бағдарлауын дамыту, зейін, есте сақтау, ойлау, қиял, сөйлеу, балалардың сенсорлық қабілеттерін және т.б дамыту.

    Мақсаты: Баланың физиологиялық, психологиялық, жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаны дамыту жұмыстарын дұрыс және тиімді ұйымдастыру.

    Өзіндік білім көтеру бағыттары:І. Идеологиялық – теориялық білім көтеру деңгейі.ІІ. Теориялық білім көтерудегі педагогикалық және арнайы білімі.ІІІ. Тәжірбиемен алмасу, тәжірбиені оқып үйрену.ІV. Оқу процесін жан-жақты дамытудағы шығармашылық жұмысы.V. Мәдени ой-өрісті кеңейту.

    Жұмыс мазмұныОрындалу мерзіміНақты орындалуы
    І. Идеологиялық – теориялық білім көтеру деңгейі.
    1Қ.Р. «Білім туралы» заңын қайталауЖыл бойы

    2Қ.Р. «Тіл туралы» заңын оқып қайталауЖыл бойы

    3Балалардың құқығы туралы концепцияны оқып үйренуЖыл бойы

    4Бұқаралық – ақпараттық құралдарды үнемі қарастыру.Жыл бойы

    5Қ.Р. Конституциясын оқып үйренуЖыл бойы

    6 Қазіргі білім беру технологияларының негіздерін оқып-үйрену. Жыл бойы

    7. Инновациялық педагогиканың негізгі бағыттарын оқып-үйрену, білім берудің жаңа парадигмаларының мәнін терең түсінуЖыл бойы

    8Жаңа ақпараттық және коммуникативтік технологияларды оқып-үйрену. Жыл бойы









    ІІ. Теориялық білім көтерудегі педагогикалық және арнайы білімі.
    1Мамандығы бойынша білімімді көтеруЖыл бойы

    2Білім стандарттары, оқу бағдарламалары, оқу жоспарларын зерттеу, сараптау, жаңа буын оқулықтары және басқа да оқу-әдістемелік құралдарды оқып – үйренуЖыл бойы

    3Өз мамандығына сайкес ғылым салалары бойынша жаңалықтарды үнемі оқып, білімін толықтырып отыру.Жыл бойы

    4Дефектология бойынша жаңа ақпараттар алу, жаңа білімдер игеру.Жыл бойы

    ІІІ. Тәжірбиемен алмасу, тәжірбиені оқып үйрену.
    1Ашық сабақтарға қатысу, өткізуЖыл бойы

    2Түрлі мектепішілік, аудандық шараларға қатысуЖыл бойы

    3Оқушыны оқыту мен тәрбиелеудегі әдістерін жетілдіру оқытуға қатысуЖыл бойы

    4Өз тәжірбиемен алмасуЖыл бойы

    5Теориялық және практикалық семинарға қатысуЖыл бойы

    6Топтық және жеке сабақтардан ашық сабақ өткізу.



    ІV. Оқу процесін жан-жақты дамытудағы шығармашылық жұмысы.
    1Оқушыларға арналған әдістемеліктер жасауЖыл бойы

    2Оқушының білімің тереңдететін шаралар ұйымдастыруЖыл бойы

    3Кабинетті жабдықтауЖыл бойы

    4Көрнекті құралдар толықтыру, жасау.Жыл бойы

    5Фильмдер жасау, жинақтауЖыл бойы

    6Дидактикалық материалдар жинақтауЖыл бойы

    7Оқушының үнемі оқуын қадағалау (диагностика жүргізу)Жыл бойы

    V. Мәдени ой-өрісті кеңейту
    1Көркем әдебиеттер оқу, халық әндерін орындау. Жыл бойы

    2Күнделікті газет-журналдар оқуЖыл бойы

    3Бейімге бағыттау жұмысЖыл бойы

    4Ізденіс жұмыстарыЖыл бойы

    5Ашық сынып шараларын ұйымдастыруЖыл бойы





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Исқақ Балауса Қанатқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-26
    Категория:
    Логопед, дефектолог
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1574764296