Кембридж тәсілімен оқыту Барлығы Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
Ниязбаева Маншук Сарсенбаевна
24 Қырқүйек 2020
807
2
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
«Оқушының ойлау мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».
Тореханова Динара Амзеевна
10 Ақпан 2020
675
3
Мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
кенкенр
кенрке
09 Ақпан 2020
723
2
кенкенр
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
нкенрку
кенркен
09 Желтоқсан 2019
633
2
ркенрке
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
аепкепук
екук
06 Желтоқсан 2019
634
2
кепкпн
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Елка в школе
Елібаева Ақбота Бабаханқызы
13 Маусым 2019
594
2
ҮЛГІЛІ: Сабақ беретін пәнді ғылыми жетік біледі. Аталған аядағы оқиғаларды, жаңалықтарды пайдалана алады. Пән аралық байланыста өзінің білімін пайдаланады. Тақырып бойынша кез келген сұраққа толық жауап бере алады. Пікірталасты ұйымдастырып, қолдап, дамыта алады. Жоғары мәдени түрде сөйлейді
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Ақпараттық – технологиялық карта
Жумабаева Гульсим Кайырберлиевна
19 Наурыз 2019
663
4
мұғалімдерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Талдау есебі: "«Lesson Study» тәсілі бойынша бірлескен зертттеу жұмысы "
Сейдуалина Айткул Уахитовна
02 Наурыз 2019
12777
88
Денгейлік 9 айға созылған басшылардың біліктілігін арттыру курсының бірінші «бетпе-бет» кезеңінде алған теориялық білімді ,алдағы мектептегі іс-тәжірибеде зерттеу арқылы нәтижесін көру міндеті болды.Іс әрекеттердегі зерттеу тақырыбым « Бөлінген көшбасшылық үдерісін сыни тұрғыда ойлау арқылы қалыптастыру».Бұл тақырыпты алу себебім,мектеп оқушыларының топтық жұмыста көшбасшылық қасиеттерін ашу, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,сонымен қатар мұғалімнің оқыту ,бағалау туралы көзқарасын өзгерту,сыни ойлауын қалыптастыру.Мектептегі іс әрекетті зерттеуді «Lesson Study» тізбектелген сабақтан бастадым. «Lesson Study» бойынша бірлескен зертттеу жұмысына ,енгізілуге тиісті өзгерістерді анықтау үшін LS тобының бірінші отырысына І,ІІдеңгей курсынан өткен мұғалімдер мен жоғары санатты тәжірибелі қазақ тілі пәні мұғалімі қатыстырылды.Зерттеу мақсаты жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін А,В,С оқушылардың» оқуға деген ынтасын қадағалау,болған айырмашылықтың себебін белгілеу,көшбасшылық қасиеттерін анықтау,тиімді көшбасшылық үшін қажетті дағдыларды дамыту,сонымен қатар,жоғарыда аталған оқушылардың іс-әрекеттеріне назар аудара отырып, тізбектелген сабақтар кезіндегі өзгерістерді анықтауға бар тәжірибені салу;
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
РЕФЛЕКСИЯ «TIMSS-2019» Халықаралық зерттеуінде қиындықтар ды шешу жолдары
Айнакулова Айымбала Далановна
22 Ақпан 2019
842
2
Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле алу; Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Пән: Сауат ашу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 тарау: Менің мектебім Күні: Сынып: 1-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сыныптан тыс уақытта.
Үсен Венера
20 Ақпан 2019
617
2
Пән: Сауат ашу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 тарау: Менің мектебім Күні: Сынып: 1-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сыныптан тыс уақытта. У дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап береді Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Бағалау критерийлері тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім 2 тарау және 1 тарауда игерілген білім мен дағдыларға негізделеді. Оқушылар мектептің бір күнін сипаттау үшін және айтып беру үшін мектеп туралы әңгімелермен, балаларға арналған өлеңдермен және сөздермен таныс болуы керек. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. « Суреттерді аяқтайық » жаттығуы Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту . Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кез
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
«Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары»
Азылханова Айнур Бакытжановна
15 Ақпан 2019
459
2
«Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары» коучинг жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздеу
Бажаева Каракат Белдибайкызы
01 Ақпан 2019
2574
16
Тренердің қалай жұмыс жасау керек екендігіне бір себебін тигізу. Әріптестермен тәжірибе алмасу.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Баяндама: "Жеті модульді ықпалдастыру арқылы, жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана білу"
Бажаева Каракат Белдибайкызы
01 Ақпан 2019
732
2
Сабақ – мұғалімнің шығармашылық еңбегінің нәтижесі. Оның өз мәнінде өтуі ұстаздың біліміне,ұйымдастыру қабілеттілігіне,шеберлігіне байланысты.Мемлекетімізде болып жатқан өзгерістердің білім беру саласы шет қала алмайды.Сондықтан қазіргі уақытта оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қарастырылып,енгізілуде. Сол үшін бір-бірімен тәжірибе алмасу өте қажет дүние.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
коучинг
Абишева Айгерім Қыдырбайқызы
22 Қаңтар 2019
566
2
мұғалімдерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Әлемдегі қарқынды өзгерістер менің мектебімде
Бекетова Кулаш Байсейтовна бастауыш сынып мұғалімі
11 Қаңтар 2019
401
2
менің ұсынып отырған материалым бүгінгі күннің талабы Сондықтан осы білім жүйесіндегі өзгерістерге өз көз карасымды осы эссе арқылы білдіріпәріптестерімен бөліскеліотырмын і
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
"СМАРТ мақсат қою" коучинг
Жумашова Жанар Князбековна
04 Қаңтар 2019
1356
4
коуч мұғалімдерге, тренерлерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Тәжірибедегі рефлексия
Кощанова Миригуль Ережеповна
09 Желтоқсан 2018
707
2
Мұғалімдермен жүргізілген мектепішілік курстағы фотосуреттер
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТҮРЛЕРІ
КЕЛЕМСЕЙТОВА МОЛДИР АЙДАРОВНА
29 Қырқүйек 2018
641
4
САБАҚТА КЕРІ БАЙДАНЫС ТҮРЛЕРІН ҚОЛДАНУҒА ҚАЖЕТТІ.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
2 деңгей мұғалімінің жылдық жоспары
Абдураимова Катира Устемировна
28 Қырқүйек 2018
1267
11
Тәлімгерлер мен коучтардың жылдық жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
SMART мақсат пен SWOT талдау – кәсіби қызметті жоспарлаудың негізі коучинг жоспары
Турганова Райхан Сисенбаевна
25 Қырқүйек 2018
7565
50
Бұл коучингте мектеп мұғалімдері Смарт мақсат пен Свот талдау туралы түсінеді. "Мұғалімдердің кәсіби дамуы", " Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру" және "Мектеп, ата-ана, оқушы арасындағы бірлескен жұмыс" топтық тапсырмаларын мұғалімдер SWOT әдісіне сала отырып, өзектілікті анықтап және оны шешу жолдарын ұсынады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы