Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Кембридж тәсілімен оқыту Барлығы Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта 23 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 23 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
Ниязбаева Маншук Сарсенбаевна
24 Қырқүйек 2020
448
0
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
«Оқушының ойлау мен сөйлеу қабілетін дамытудағы диалогтың маңызы».
Тореханова Динара Амзеевна
10 Ақпан 2020
522
0
Мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
кенкенр
кенрке
09 Ақпан 2020
571
0
кенкенр
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
нкенрку
кенркен
09 Желтоқсан 2019
466
0
ркенрке
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
аепкепук
екук
06 Желтоқсан 2019
475
0
кепкпн
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Елка в школе
Елібаева Ақбота Бабаханқызы
13 Маусым 2019
428
0
ҮЛГІЛІ: Сабақ беретін пәнді ғылыми жетік біледі. Аталған аядағы оқиғаларды, жаңалықтарды пайдалана алады. Пән аралық байланыста өзінің білімін пайдаланады. Тақырып бойынша кез келген сұраққа толық жауап бере алады. Пікірталасты ұйымдастырып, қолдап, дамыта алады. Жоғары мәдени түрде сөйлейді
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Ақпараттық – технологиялық карта
Жумабаева Гульсим Кайырберлиевна
19 Наурыз 2019
425
1
мұғалімдерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Талдау есебі: "«Lesson Study» тәсілі бойынша бірлескен зертттеу жұмысы "
Сейдуалина Айткул Уахитовна
02 Наурыз 2019
10404
31
Денгейлік 9 айға созылған басшылардың біліктілігін арттыру курсының бірінші «бетпе-бет» кезеңінде алған теориялық білімді ,алдағы мектептегі іс-тәжірибеде зерттеу арқылы нәтижесін көру міндеті болды.Іс әрекеттердегі зерттеу тақырыбым « Бөлінген көшбасшылық үдерісін сыни тұрғыда ойлау арқылы қалыптастыру».Бұл тақырыпты алу себебім,мектеп оқушыларының топтық жұмыста көшбасшылық қасиеттерін ашу, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,сонымен қатар мұғалімнің оқыту ,бағалау туралы көзқарасын өзгерту,сыни ойлауын қалыптастыру.Мектептегі іс әрекетті зерттеуді «Lesson Study» тізбектелген сабақтан бастадым. «Lesson Study» бойынша бірлескен зертттеу жұмысына ,енгізілуге тиісті өзгерістерді анықтау үшін LS тобының бірінші отырысына І,ІІдеңгей курсынан өткен мұғалімдер мен жоғары санатты тәжірибелі қазақ тілі пәні мұғалімі қатыстырылды.Зерттеу мақсаты жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін А,В,С оқушылардың» оқуға деген ынтасын қадағалау,болған айырмашылықтың себебін белгілеу,көшбасшылық қасиеттерін анықтау,тиімді көшбасшылық үшін қажетті дағдыларды дамыту,сонымен қатар,жоғарыда аталған оқушылардың іс-әрекеттеріне назар аудара отырып, тізбектелген сабақтар кезіндегі өзгерістерді анықтауға бар тәжірибені салу;
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
РЕФЛЕКСИЯ «TIMSS-2019» Халықаралық зерттеуінде қиындықтар ды шешу жолдары
Айнакулова Айымбала Далановна
22 Ақпан 2019
533
0
Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле алу; Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Пән: Сауат ашу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 тарау: Менің мектебім Күні: Сынып: 1-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сыныптан тыс уақытта.
Үсен Венера
20 Ақпан 2019
421
0
Пән: Сауат ашу Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 тарау: Менің мектебім Күні: Сынып: 1-сынып Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ тақырыбы Сыныптан тыс уақытта. У дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап береді Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. Кейбір оқушылар: тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Бағалау критерийлері тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі. АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б Бастапқы білім 2 тарау және 1 тарауда игерілген білім мен дағдыларға негізделеді. Оқушылар мектептің бір күнін сипаттау үшін және айтып беру үшін мектеп туралы әңгімелермен, балаларға арналған өлеңдермен және сөздермен таныс болуы керек. Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сабақтың басы Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. « Суреттерді аяқтайық » жаттығуы Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту . Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кез
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
«Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары»
Азылханова Айнур Бакытжановна
15 Ақпан 2019
297
0
«Оқушылардың интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға бағытталған оқыту жолдары» коучинг жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін негіздеу
Бажаева Каракат Белдибайкызы
01 Ақпан 2019
2090
14
Тренердің қалай жұмыс жасау керек екендігіне бір себебін тигізу. Әріптестермен тәжірибе алмасу.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Баяндама: "Жеті модульді ықпалдастыру арқылы, жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана білу"
Бажаева Каракат Белдибайкызы
01 Ақпан 2019
518
0
Сабақ – мұғалімнің шығармашылық еңбегінің нәтижесі. Оның өз мәнінде өтуі ұстаздың біліміне,ұйымдастыру қабілеттілігіне,шеберлігіне байланысты.Мемлекетімізде болып жатқан өзгерістердің білім беру саласы шет қала алмайды.Сондықтан қазіргі уақытта оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қарастырылып,енгізілуде. Сол үшін бір-бірімен тәжірибе алмасу өте қажет дүние.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
коучинг
Абишева Айгерім Қыдырбайқызы
22 Қаңтар 2019
370
0
мұғалімдерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Әлемдегі қарқынды өзгерістер менің мектебімде
Бекетова Кулаш Байсейтовна бастауыш сынып мұғалімі
11 Қаңтар 2019
284
0
менің ұсынып отырған материалым бүгінгі күннің талабы Сондықтан осы білім жүйесіндегі өзгерістерге өз көз карасымды осы эссе арқылы білдіріпәріптестерімен бөліскеліотырмын і
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
"СМАРТ мақсат қою" коучинг
Жумашова Жанар Князбековна
04 Қаңтар 2019
1104
1
коуч мұғалімдерге, тренерлерге
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
Тәжірибедегі рефлексия
Кощанова Миригуль Ережеповна
09 Желтоқсан 2018
427
0
Мұғалімдермен жүргізілген мектепішілік курстағы фотосуреттер
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТҮРЛЕРІ
КЕЛЕМСЕЙТОВА МОЛДИР АЙДАРОВНА
29 Қырқүйек 2018
411
2
САБАҚТА КЕРІ БАЙДАНЫС ТҮРЛЕРІН ҚОЛДАНУҒА ҚАЖЕТТІ.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
2 деңгей мұғалімінің жылдық жоспары
Абдураимова Катира Устемировна
28 Қырқүйек 2018
1023
9
Тәлімгерлер мен коучтардың жылдық жоспары
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
SMART мақсат пен SWOT талдау – кәсіби қызметті жоспарлаудың негізі коучинг жоспары
Турганова Райхан Сисенбаевна
25 Қырқүйек 2018
5652
38
Бұл коучингте мектеп мұғалімдері Смарт мақсат пен Свот талдау туралы түсінеді. "Мұғалімдердің кәсіби дамуы", " Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру" және "Мектеп, ата-ана, оқушы арасындағы бірлескен жұмыс" топтық тапсырмаларын мұғалімдер SWOT әдісіне сала отырып, өзектілікті анықтап және оны шешу жолдарын ұсынады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Барлығы
Барлығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
2990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
2990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ жасауға қажетті ресурстар, тез жасаудың техникасы
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
2990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
АТТЕСТАЦИЯҒА КЕШЕНДІ ДАЙЫНДЫҚ КУРСЫ
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл