Материалдар Талдау есебі: "«Lesson Study» тәсілі бойынша бірлескен зертттеу жұмысы "
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Талдау есебі: "«Lesson Study» тәсілі бойынша бірлескен зертттеу жұмысы "

Материал туралы қысқаша түсінік
Денгейлік 9 айға созылған басшылардың біліктілігін арттыру курсының бірінші «бетпе-бет» кезеңінде алған теориялық білімді ,алдағы мектептегі іс-тәжірибеде зерттеу арқылы нәтижесін көру міндеті болды.Іс әрекеттердегі зерттеу тақырыбым « Бөлінген көшбасшылық үдерісін сыни тұрғыда ойлау арқылы қалыптастыру».Бұл тақырыпты алу себебім,мектеп оқушыларының топтық жұмыста көшбасшылық қасиеттерін ашу, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,сонымен қатар мұғалімнің оқыту ,бағалау туралы көзқарасын өзгерту,сыни ойлауын қалыптастыру.Мектептегі іс әрекетті зерттеуді «Lesson Study» тізбектелген сабақтан бастадым. «Lesson Study» бойынша бірлескен зертттеу жұмысына ,енгізілуге тиісті өзгерістерді анықтау үшін LS тобының бірінші отырысына І,ІІдеңгей курсынан өткен мұғалімдер мен жоғары санатты тәжірибелі қазақ тілі пәні мұғалімі қатыстырылды.Зерттеу мақсаты жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдарды салыстыра отырып, «зерттелетін А,В,С оқушылардың» оқуға деген ынтасын қадағалау,болған айырмашылықтың себебін белгілеу,көшбасшылық қасиеттерін анықтау,тиімді көшбасшылық үшін қажетті дағдыларды дамыту,сонымен қатар,жоғарыда аталған оқушылардың іс-әрекеттеріне назар аудара отырып, тізбектелген сабақтар кезіндегі өзгерістерді анықтауға бар тәжірибені салу;
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
02 Наурыз 2019
12782
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тема урока: Н.В.Гоголь.Жизнь и творчество. Шинель.(Обзор)
Сейдуалина Айткул Уахитовна
05 Наурыз 2019
1766
13
Познакомить с основными этапами жизни поэта; обозначить жанровое,композиционное и идейное своеобразие произведения ; проанализировать идейное значение образа центрального персонажа повести;развитие устной и письменной речи и обогащение словарного запаса уч/ся .Раскрыть проблематику повести; способствовать повышению интереса уч/ся к русской литературе, чтению художественных произведений на русском языке.
Русская литература
Сабақ жоспары
9 сынып
Презентация: «Межъязыковое сопоставление при изучении суффиксов оценки»
Сейдуалина Айткул Уахитовна
05 Наурыз 2019
911
2
В данном проекте рассматривается разряды, типы и модели строения русских и казахских слов. Имеется в виду то, что структура казахского слова иная по сравнению со структурой русского. В результате анализа собранного материала участница остановилась и рассмотрела суффиксы эмоциональной оценки: уменьшительно-ласкательный,увеличительный,пренебрежежительный,уничижительный. Цель данной работы –сопоставить русских суффиксов со словообразовательными аффиксами казахского языка. Ученица выдвинула перед собой следующие задачи: -показать функции суффиксов; -определить смысловое значение суффиксов; -выделение суффиксов имен существительных, называющих животных и их детенышей; прилагательных с уменьшительно- ласкательным, презрительно-уничижительным, пренебрежительным ,увеличительным значением.Участница при изучении данного материала попыталась выявить соответствия русским именам существительным с субъективно-оценочными значениями в казахском языке.
Русская литература
Презентация
6 сынып
Урок русского языка: "Образование деепричастий "
Сейдуалина Айткул Уахитовна
05 Наурыз 2019
1007
2
ознакомить учащихся с образованием деепричастий совершенного и несовершенного вида, формировать умение образовывать деепричастия совершенного и несовершенного вида, воспитание требовательности к себе: трудолюбия, дисциплинированности, аккуратности, добросовестности, ответственности
Русская литература
Өлең, ертегі, әңгімелер
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері