Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
РЕФЛЕКСИЯ «TIMSS-2019» Халықаралық зерттеуінде қиындықтар ды шешу жолдары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле алу; Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасын қалыптастыру
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Қапшағай қаласы «№4орта мектеп» МКМ бастауыш сынып мұғалімі Айнакулова А.Д.
РЕФЛЕКСИЯ«TIMSS-2019» Халықаралық зерттеуінде қиындықтарды шешу жолдары


2 бет
Рефлексия (лат. reflexio - кейінге оралу) - бейнелеуді, сондай-ақ таным актісін зерттеуді білдіретін термин. Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы алатын орнының мәні арта түсіп, адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі болып отыр


3 бет
Бұл терминді Джон Локи XVII ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы».


4 бет
СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША «РЕФЛЕКСИЯ» ДЕГЕН НЕ?


5 бет
Шет тілдер сөздігінде рефлексия ой електен өткізу, өзін өзі тану, өз өзіне есеп беру деп жазылған. Ал педагогика саласында рефлексия іс-әрекеттің өзіндік талдауы және оның нәтижесі делінген. Оқушылардың ой-өрісінің дамуы оқу үрдісі кезінде болады, ол оқушының өз бетімен білімін толықтыруы мен өзін өзі дамытуды қамтиды, бұл екеуі де рефлексиясыз жүзеге асуы мүмкін емес.

6 бет

Оқушы ушін:Рефлексия арқылы оқушының қажеттілігін біле аламыз;Рефлексия арқылы оқушының өзіндік көзқарасы қалыптасадыРефлексия арқылы білім беру барысының сапасын жақсартуға боладыРефлексияның нәтижесінде сыни көзқарас қалыптасадыРефлексия – оқушыны өз – өзіне есеп беруге баулиды;Білім алуға деген қызығушылық жоғарылайды;Мұғалім үшін:Ақпаратпен күнделікті жұмыс; Шығармашылыққа деген ынта-жігері ; Әрбір оқушының пікіріне құлақ түру;Пәндік білім сапасының артуы;Өзіндік сынның қалыптасуы;Сыни ойлауға жетелеу;

7 бет
 
Дюсембаева Гаухар Кабышевна №4 ом «Оқушылардың математикалық сауаттылығын өмірде қолдану»

8 бет
 
Ибрагимова Светлана Ибрагимовна «Развитие логического мышления учащихся начальной школы»

9 бет
 
Кенджебкова Айдана Есболатовна«Бастауыш сыныптардағы ТIMSS-2019 тапсырмаларының ерекшелігі»

10 бет
 
«Есімде менің не қалды?» семинарда баяндама жасаған әріптестердің жұмысынан әр топ 1 минут ішінде сөз және сөйлем тіркестерін жазуы керек.Келесі 2 минут ішінде жұмыстарды топтар өзара алмасып ,сол сөздерді қатыстырып тақырып бойынша сөйлем құрауы керек.


11 бет
 
1.Халықаралық TIMSS зерттеуінің мақсаты неде?2.Халықаралық TIMSS зерттеуінің негізгі әдіс-тәсілдері қандай?3.Халықаралық TIMSS зерттеуінде қандай үш математикалық құзыреттiлiктiң деңгейлерi қарастырылады?

12 бет
«Бұлттарды сейілту»
- -Мен енді… - Семинар маған… - Менің қосарым…. - ….




13 бет
Оқушыға ұстаз болу-ірілік,Ұстазға ұстаз болу- ұлылық. М.ӘлімбаевҰстаз болу ұлы қызмет емес,ұстаз болу –ұлылық.Б.Момышұлы


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Айнакулова Айымбала Далановна
Жарияланған уақыты:
2019-02-22
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1550854210
2222
333
444
555
666
7
888
999