Өзін-өзі тану Барлығы Мектепке дейінгі бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8
Білім беру саласы: Әлеуметтік.
Бөлімі: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы: Мен бақытты баламын.
Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар.
Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері
-Кел, балалар,күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!
Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы. 8
Білім беру саласы: Әлеуметтік.
Бөлімі: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы: Мен бақытты баламын.
Мақсаты: «Бақыт», «қуаныш», «сүйіспеншілік» құндылықтарының мағынасын түсіндіру.Адами қасиеттерін дамыту.Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: әләппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар.
Б \м: бақыт-счастье, қуаныш-радость,сүйіспеншілік- любовь.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру,Сезімді ояту. шаттық шеңбері
-Кел, балалар,күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!
Балалар шаттық шеңберіне тұрады,бір-біріне күлкі сыйлайды.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Бекітемін
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Жүрегімде жақсылық.
Мақсаты:
«жақсылық» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.
Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекілігі: әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаштар.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру.
Сезімді ояту. Шаттық шеңбері.
Әнуарбек Дүйсенбиевтің «Біз- өмірдің гүліміз» өлеңін бірге айту.
1.Зеңгір көктен
Нұрын төккен,
Ортақ біздің күніміз.
Жайнап өскен,
Жайдары өскен
Біз өмірдің гүліміз.
Балалар шаттық шеңберіне тұрады,барлығы өлең айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы:Жақсы сөз жанды жадыратар.
Мақсаты: балаларға «жақсы сөздің» адамдарға әсері туралы түсіндіру.Өзіне деген сенімділігін дамыту.Адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекілігі: әліппе-дәптері,түрлі түсті қарындаш.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру.Сезімді ояту. Шаттық шеңбері
Ә.Дүйсенбиевтің «Не деу керек?» өлеңін балалармен бірге орындау.
Балалар шаттық шеңберіне тұрады,өлнңді қосылып айтады.
Ұйымдастыру кезеңі Әңгімелесу.
-Балалар, «Не деу керек?» өлеңінен не түсіндіңдер?
-Дұрыс,бұл өлеңнен сыпайлық және әдептілікті білдіретін сөздерді есімізге түсірдік.
-Бүгін біздің әрбірсөзіміз айналамызға қалай әсер ететіндігі туралы әңгімелесеміз.
Әңгімелесу.
«Сыпайы қоян» ертегісін оқу.
-Қоянды қатерден не құтқарды?
-Жылан неліктен қоянға тимеді?
Дәйексөз
«Жақсы сөз-жанға қуат» деген нақыл сөзді түсіндіру.
-Айналамыздағы туған-туыстарымызды,туған жерімізді жақсы көру сүйіспеншілік деп аталады. Ал сүйіспеншілік жүрегімізде туындайды.
Тыныштық сәті.
Сергіту сәті
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
Ойын. «Не деу керек?» шарты:
Ойынды бастаған бала допты жолдасына лақтырады,қағып алған бала сұрақ қояды.
Ғажайып сөздер
-Жолың болсын;
-Құтты болсын;
-Аман бол;
-Қайырлы күн;
-Күннін сәтті болсын;
Балалар жауап береді.
Ертегіні мұқият тыңдайды,сұрақтарға жауап беруге тырысады.
Балалар қимылмен көрсетеді.
Ойынға барлығы қызығушылықпен қатысады.
Өнегелі сөздерді қайталап айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
Бекітемін:
Ұйымдастырылған іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеумет
Бөлімі: Өзін-өзі тану.
Тақырыбы: «Өзін-өзі тану» әлеміне саяхат.
Мақсаты:өзін-өзі тану әлемі туралы түсініктерін кеңейту.Жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту.Татулыққа,қамқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:дәптер,түрлі-түсті қарындаштар,карта.
Қос тілдік білім:көңілді-веселый,сүйіспеншілік-любовь,тату-дружный.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
Оқу іс-әрекетінің түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру.Сезімді ояту. Балаларды шеңберге жинайды. «Шаттық шеңбері» туралы әңгімелеу.
-Біз бүгін осындай әсем,жарық,кең бөлмеде кездескеніме өте қуаныштымын.Шеңбер бойында бір-біріне тек жақсылық тілейді.
-Күндей жылы бол!
-Алмадай тәтті бол!
-Доптай көңілді бол!
-Айдай жарық бол!
-Бір-бірімізге күлкі сыйлайық!
Балалар шеңбер құрып,бір-біріне күліп,жақсы тілектер айтады.
Өзін-өзі тану
Барлығы
Мектепке дейінгі
1