Информатика Мақала 9 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
9 сынып Компьютер конфигурациясы
Джумабаева Айдана Ауесхановна
06 Мамыр 2025
456
2
Компьютер конфигурациясы толық мағлұмат
Информатика
Мақала
9 сынып
Web беттерді әзірлеудің негіздері
Сейтова Тынгули Баекеевна
11 Сәуір 2025
409
2
Web беттерді әзірлеудің негіздері тақырыбында авторлық материалы туралы жазылған
Информатика
Мақала
9 сынып
Информатика пәні бойынша функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырмалар қандай болуы мүмкін?
Алтынбаева Азиза Абдыкалыковна
24 Ақпан 2025
453
2
Информатикадағы функционалдық сауаттылық - бұл адамның күнделікті өмірде, оқу мен жұмыста түрлі міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану қабілеті.
Информатика
Мақала
9 сынып
ЗАДАНИЯ НА ФУНКЦИОНАЛЬНУЮ ГРАМОТНОСТЬ ПО ИНФОРМАТИКЕ
Апсадыкова Карлыгаш Акилбековна
27 Қаңтар 2025
281
2
ответ на вопрос Как задания на функциональную грамотность помогают ученикам?
Информатика
Мақала
9 сынып
«Деректер базасы. Негізгі түсініктер мен анықтамалар» (9 сынып)
Капизаева Алия Абдыковна
06 Наурыз 2022
821
11
«Деректер базасы. Негізгі түсініктер мен анықтамалар» (9 сынып)
Информатика
Мақала
9 сынып
Деректер қоры
Кусайнова Лунара Ашимжановна
26 Қараша 2021
676
3
Деректер базасын басқару жүйесі – бұл қолданушыларға деректер базасын анықтауға, құруға және сүйеуге мүмкіндік беретін, сонымен бірге оған қадағаланытын рұқсатты беретін бағдарламалық қамтамасыз ету.
Информатика
Мақала
9 сынып
Деректер қоры
Кусайнова Лунара Ашимжановна
26 Қараша 2021
553
2
Деректер базасын басқару жүйесі – бұл қолданушыларға деректер базасын анықтауға, құруға және сүйеуге мүмкіндік беретін, сонымен бірге оған қадағаланытын рұқсатты беретін бағдарламалық қамтамасыз ету.
Информатика
Мақала
9 сынып
Информационная дисперсия
Абдурасилова Алуа
11 Маусым 2021
646
2
Диспе́рсия случа́йной величины́ — мера разброса значений случайной величины относительно её математического ожидания. Обозначается {\displaystyle D[X]}D[X] в русской литературе и {\displaystyle \operatorname {Var} (X)}\operatorname {Var}(X) (англ. variance) в зарубежной. В статистике часто употребляется обозначение {\displaystyle \sigma _{X}^{2}}\sigma _{X}^{2} или {\displaystyle \displaystyle \sigma ^{2}}\displaystyle \sigma ^{2}. Квадратный корень из дисперсии, равный {\displaystyle \displaystyle \sigma }\displaystyle \sigma , называется среднеквадратическим отклонением, стандартным отклонением или стандартным разбросом. Стандартное отклонение измеряется в тех же единицах, что и сама случайная величина, а дисперсия измеряется в квадратах этой единицы измерения. Из неравенства Чебышёва следует, что вероятность того, что значения случайной величины отстоят от математического ожидания этой случайной величины более чем на {\displaystyle k}k стандартных отклонений, составляет менее {\displaystyle 1/k^{2}}1/k^{2}. В специальных случаях оценка может быть усилена. Так, например, как минимум в 95 % случаев значения случайной величины, имеющей нормальное распределение, удалены от её среднего не более чем на два стандартных отклонения, а в примерно 99,7 % — не более чем на три.
Информатика
Мақала
9 сынып
"Информация вокруг нас"
Қыдыр Айзада Қыдырқызы
14 Желтоқсан 2020
712
2
"Информация вокруг нас"
Информатика
Мақала
9 сынып
Модельдің түрлері
Молдабаев Сәтберген Қожаханович
22 Ақпан 2019
812
4
Модель түрлерімен таныстыру және қолдану салаларын меңгерту; Барлық оқушылар: • модельдің түрлерімен танысады.ақпараттық модель, компьютерлік модель түсінігін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: • нысанды зерттеу сызбасын және модельді жіктеуді орындайды Кейбір оқушылар: • нысан модельін анықтайды, модельдерге мысал келтіреді Оқушылар: Модель және модельдеу тақырыбын өз беттерінше игеруге дағдыланады; Негізгі сөздер мен тіркестер: модель, модельдеу, модельдеу кезеңдері Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Компьютерлік модельдеуді қалай түсінесіңдер? 2.Модельді сынақтан өткізу неге негізделген? 3.Егер алынған нәтиже күтілетін нәтижеден өзгеше болса не істеу керек? 4.Компьютерлік тәжірибе жүргізгеннен кейін қандай кезеңге көшеміз?
Информатика
Мақала
9 сынып
Циклдің алгоритм
Молдабаев Сәтберген Қожаханович
22 Ақпан 2019
933
2
Циклдік алгоритмдермен жұмыс жүргізу білімдерін кеңейту; Барлық оқушылар: • Циклдік алгоритм ұғымын біледі, Циклдік алгоритм құруды үйренеді Оқушылардың басым бөлігі: • Циклдік алгоритм шарттарын басында және соңында келетінін анықтаудың блок сызба элементін ажырата алады Кейбір оқушылар: • Цикдік құрылымды алгоритм блок-сызбасын құруды орындай алады. Циклдік алгоритмнің өрнектелу жолын талдай отырып, блок-схемасын сызу, орындаушы мен оның командалары, міндетері ұғымы қалыптасады; Негізгі сөздер мен тіркестер: циклдік,қадам,шарт, тізбек Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Қандай алгритмдерді циклдік деп атаймыз? 2.Қандай циклдің түрінде бұйрық бірде-бір рет орындалмауы мүмкін түрлерін атаңдар? 3.Алгритм түрлерін атаңдар? Талқылауға арналған тармақтар: Шарттың цикл басында және соңында тексерілуі мүмкін екеуінің айырмашылығы неде?
Информатика
Мақала
9 сынып
Алгоритмнің түрлері
Молдабаев Сәтберген Қожаханович
22 Ақпан 2019
845
4
Алгоритм түрлерімен таныстыру және қарапайым есептерге алгоритм құруды меңгерту; Барлық оқушылар: • алгортимнің түрлерімен танысады, тармақталған алгоритм құруды үйренеді Оқушылардың басым бөлігі: • сызықтық және тармақталған алгоритм анықтамасын, тармақталған алгоритм шарттарын анықтаудың блок сызба элементін ажырата алады Кейбір оқушылар: • тармақталған және сызықтық құрылысты алгоритм блок-сызбасын құруды орындай алады. Оқушылар: Қарапайым есептерге алгоритм құру дағдысы қалыптасады. Негізгі сөздер мен тіркестер: алгоритм, сөздік, графикалық, программалау, блок-сызба Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Тармақталған алгоритм дегеніміз не? 2.Алгоритм түрлерін ата? 3.Сызықтық алгоритм дегеніміз не? 4.сызықтық алгоритмге мысал келтіріңдер? 5. тармақталған алгоритмге мысал келтіріңдер? 6. тармақталған алгоритмнің толық формасына мысал келтіріңдер? 7. тармақталған алгоритмнің толық емес формасына мысал келтіріңдер?
Информатика
Мақала
9 сынып