Химия Сабақ жоспары Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
План урока по химии "Алкины"
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
19 Маусым 2024
269
2
Способы получения ацетилена Ацетилен был открыт Г.Дэви в 1836 году в продуктах разложения метана, под действием искровых электрических разрядов В 1860 г. М. Бертло синтезировал ацетилен из простых веществ, пропуская водород через электрическую дугу между угольными электродами. В 1862 г. Ф.Велер получил ацетилен из карбида кальция, действуя на него водой. Напишите уравнения упомянутых в данном тексте реакций.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары Алкины
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
19 Маусым 2024
243
2
Способы получения ацетилена Ацетилен был открыт Г.Дэви в 1836 году в продуктах разложения метана, под действием искровых электрических разрядов В 1860 г. М. Бертло синтезировал ацетилен из простых веществ, пропуская водород через электрическую дугу между угольными электродами. В 1862 г. Ф.Велер получил ацетилен из карбида кальция, действуя на него водой. Напишите уравнения упомянутых в данном тексте реакций.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Углеводы
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
23 Маусым 2022
602
2
КГУ «Карагандинский индустриально-технологический колледж» Предмет: Химия Тема урока: Углеводы Подготовила педагог: Смайлова Г.Б. 1. Общие сведения Курс, группы ____ОПТ-20_______ Тип занятия: комбинированный 2. Цели: дать понятие об углеводах, их биологической роли, классификации и закрепить разделу кислосодержащих соединении. Задачи: • повторить и закрепить классификацию углеводов, понятия «моносахариды», «дисахариды» и «полисахариды». • формировать у обучающихся умение выявлять связь между составом, строением веществ, их свойствами и функциями. • воспитывать чувство собственного достоинства, самостоятельности, ориентировать обучающихся на их личностное развитие. 2.1 Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия • Повторяет все пройденный материал по разделу кислосодержащих соединении • Описывает физические и химические свойства углеводов и их применение 3. Оснащение занятия 3.1 Учебно-методическое оснащение, справочная литература: Химия 11 класс 2 часть 3.2 Техническое оснащение, материалы: компьютер, мультимедийный проектор, презентация, карточки с заданиями 4. Ход занятия 1.Организационный момент Приветствие преподавателя. Проверка готовности студентов к уроку. Психологический настрой обучающихся. 2.Актуализация опорных знаний: Химия - наука, изучающая вещества. На каждом уроке мы наблюдаем, описываем различные вещества, изучаем их свойства. Поэтому сегодня главным участниками нашего урока будет химические вещества - углеводы.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
23 Маусым 2022
1291
12
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Колледж: Қарағанды индустриалды-технологиялық колледжі Күні: Оқытушының аты-жөні: Смайлова Гулдана Берикбайкызы Курс, оқу жылы, топ : Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0 Сабақтың тақырыбы Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) 11.4.2.37 - «нанохимия» және «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіру; 11.4.2.38 - нанобөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін сипаттау; 11.4.2.39 - нанобөлшектердің қолдану аймағын атау Сабақтың мақсаты Барлығы: нанохимия мен нанотехнологияны сипаттайды және нанобөлшектердің ерекшеліктерін түсіндіреді; Көпшілігі: нанбөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін салыстырады; Кейбірі: нанохимияның қазіргі замандағы маңыздылығын зерделейді; ОДД Білу, түсіну Бағалау критерийі 1. нанохимия ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіреді 2. нанотехнология ұғымдарының мәнін физикалық түсіндіреді 3. нанобөлшектерді синтездейді 4. нанобөлшектердің зерттеу әдістерін сипаттайды 5. нанобөлшектердің қолдану аймағын атайды. Тілдік мақсаттар Пәнге тән арнайы лексика және терминология: Нанохимия, нанобөлшектер, нанотехнологиялар, молекулалық қабықша, хиральдылық, композициялық материалдар, дәрілік препараттар, физиологиялық белсенділік, табиғи және синтетикалық қосылыстар, фуллерен, графен, нанотүтік, наножіпше, наноталшықтар Диалог/ жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері: Менің ойымша, «нано» деген .... Мен сіздермен келіспеймін деп қорқам. Мен үшін/менің көзқарасым бойынша/қаншалықты мен тани алам ...... Мен сізбен қаншалықты келісетінімді білмеймін. Менің ойымша, бұл өндіріс ... Құндылықтарға баулу бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу; өзін- өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру; іздену, ой-санасын арттыру,ойлау қабілетін дамытуға бағыттау, Заманауи технология нанотехнологияның маңыздылығын түсінеді Пәнаралық және метапәндік байланыс Физика Нанотехнология шаруашылықта Биология Сұйық және қатты заттардың бөліну шекарасы
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Элементтердің периодты түрде өзгеретін қасиеттері
Айдаралиева Айнур Маданиятқызы
06 Қырқүйек 2019
838
4
оқушыға көмегі тиеді
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Гидролиз солей
Сарман Айша Сарманқызы
21 Мамыр 2019
468
2
Гидролиз – это взаимодействие ионов солей с водой, приводящие к появлению кислой или щелочной среды, но не сопровождающиеся образованием осадка или газа. Процесс гидролиза состоит из двух этапов: 1. Диссоциация соли в растворе – необратимая реакция 2. Собственно гидролиз соли – обратимая реакция. Условия для гидролиза: А) Наличие воды. Б) Реакция идет только по первой стадии. В) Реакция обратима.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Алюминий және оның қосылыстары. Алюминийдің екідайлы қасиеттері, оксиді және алюминий гидроксиді, алюминийдің маңызды табиғи қосылыстары және олардың Қазақстандағы кен орындары 9-сынып
Халин Саламат Серикович
29 Сәуір 2019
1126
2
Алюминий және оның қосылыстары. Алюминийдің екідайлы қасиеттері, оксиді және алюминий гидроксиді, алюминийдің маңызды табиғи қосылыстары және олардың Қазақстандағы кен орындары тақырыбында күнделікті сабақ жоспары
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Химия пәнінен 9 сынып оқушыларына арналған "Металдар" тақырыбы бойынша бақылау жұмысының сабақ жоспары
Копеева Кымбат Каиргалиевна
11 Сәуір 2019
1746
5
химия пәнінен 9 сынып оқушыларына арналған "Металдар" тақырыбы бойынша бақылау жұмысы тапсырмалары құрастырылған. Бақылау жұмыс 2 нұсқадан, оның ішінде 5 тапсырма бар
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Масса,молярлық масса мөлшері.
Мамеев Болат Рашитович
05 Сәуір 2019
1163
11
материалды мұғалімдер қауымы өз пайдасына жарата алады,яғни сабақ барысында қолдана алады
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Движение электронов в атомах
Түктібаева Айсұлу Қорғанбайқызы
27 Наурыз 2019
623
2
окушыга
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары "Ле Шателье-Брауна принципі"
Түктібаева Айсұлу Қорғанбайқызы
27 Наурыз 2019
866
5
окушыга устазга
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Бейметалдардың Д.И.Менделеевтің кестесінде орналасуы
Түктібаева Айсұлу Қорғанбайқызы
27 Наурыз 2019
409
2
оқушыға ,ұстазға
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Минералды тыңайтқыштар
Түктібаева Айсұлу Қорғанбайқызы
27 Наурыз 2019
820
3
оқушыға и мұғалімге
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Электролиттер және бейэлектролиттер С. Аррениустың электролиттік диссоциациялану теориясының негізгі қағидалары. №1 Көрсетілім
Әзімхан Нұрдәулет Наурызбайұлы
18 Ақпан 2019
685
4
Электролиттер және бейэлектролиттер С. Аррениустың электролиттік диссоциациялану теориясының негізгі қағидалары. №1 Көрсетілім
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Periodic table
Құбаева Айман Әлібекқызы
13 Ақпан 2019
828
2
Периодтық жүйе туралы жазылған.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Спирттер. Фенолдар.Құрылысы, құрылымы, химиялық
Махамбетова Самал Кулынтаевна
04 Ақпан 2019
1792
4
Біратомды және көпатомды спирттер, фенолдардың физикалық, химиялық қасиеттерін, алыну жолдары мен қолданылуын білу маңызды.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
General Description of Carbon
Армиева Жұпар Фархатқызы
03 Ақпан 2019
421
2
Learners can: Listen to the carbonar, using the terminology terminology Learners can describe the construction of a carbon atom in an oral way; Using the scientific terminology, it expressly interprets carbon dissipation. Lexicon and terminology related to discipline: carbon, electrons, outer layer, contacts, connectivity, three allotropic variations of carbon, construction Requests for Dialogue / Subscription: The reason is that n is an electron in the outer layer Carbon bonds can ... build / form Carbon Valency in Many Compounds ........
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Судың физикалық және химиялық қасиеттері
Саманова Жанар Муратовна
01 Ақпан 2019
878
3
сабақ жоспары
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Оттек, алынуы, қасиеттері, қолданылуы
Қыстаубаева Рысжан Тоқтамысовна
17 Қаңтар 2019
958
2
категория
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
Қыстаубаева Рысжан Тоқтамысовна
17 Қаңтар 2019
845
8
категория
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы