Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
Колледж: Қарағанды индустриалды-технологиялық колледжі
Күні: Оқытушының аты-жөні: Смайлова Гулдана Берикбайкызы
Курс, оқу жылы, топ : Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) 11.4.2.37 - «нанохимия» және «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіру;
11.4.2.38 - нанобөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін сипаттау;
11.4.2.39 - нанобөлшектердің қолдану аймағын атау
Сабақтың мақсаты
Барлығы: нанохимия мен нанотехнологияны сипаттайды және нанобөлшектердің ерекшеліктерін түсіндіреді;
Көпшілігі: нанбөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін салыстырады;
Кейбірі: нанохимияның қазіргі замандағы маңыздылығын зерделейді;
ОДД Білу, түсіну
Бағалау критерийі
1. нанохимия ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіреді
2. нанотехнология ұғымдарының мәнін физикалық түсіндіреді
3. нанобөлшектерді синтездейді
4. нанобөлшектердің зерттеу әдістерін сипаттайды
5. нанобөлшектердің қолдану аймағын атайды.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән арнайы лексика және терминология: Нанохимия, нанобөлшектер, нанотехнологиялар, молекулалық қабықша, хиральдылық, композициялық материалдар, дәрілік препараттар, физиологиялық белсенділік, табиғи және синтетикалық қосылыстар, фуллерен, графен, нанотүтік, наножіпше, наноталшықтар
Диалог/ жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері:
Менің ойымша, «нано» деген ....
Мен сіздермен келіспеймін деп қорқам.
Мен үшін/менің көзқарасым бойынша/қаншалықты мен тани алам ......
Мен сізбен қаншалықты келісетінімді білмеймін. Менің ойымша, бұл өндіріс ...
Құндылықтарға баулу бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу; өзін- өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру; іздену, ой-санасын арттыру,ойлау қабілетін дамытуға бағыттау, Заманауи
технология нанотехнологияның маңыздылығын түсінеді
Пәнаралық және метапәндік байланыс Физика Нанотехнология шаруашылықта
Биология Сұйық және қатты заттардың бөліну шекарасы
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Способы получения ацетилена
Ацетилен был открыт Г.Дэви в 1836 году в продуктах разложения метана, под действием искровых электрических разрядов
В 1860 г. М. Бертло синтезировал ацетилен из простых веществ, пропуская водород через электрическую дугу между угольными электродами.
В 1862 г. Ф.Велер получил ацетилен из карбида кальция, действуя на него водой. Напишите уравнения упомянутых в данном тексте реакций.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Способы получения ацетилена
Ацетилен был открыт Г.Дэви в 1836 году в продуктах разложения метана, под действием искровых электрических разрядов
В 1860 г. М. Бертло синтезировал ацетилен из простых веществ, пропуская водород через электрическую дугу между угольными электродами.
В 1862 г. Ф.Велер получил ацетилен из карбида кальция, действуя на него водой. Напишите уравнения упомянутых в данном тексте реакций.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары
Химия
Сабақ жоспары
10 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері