Коррекциялық мектеп бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Фонетика-фонематикалық бұзылыс дегеніміз қалыпты интеллект пен қалыпты биологиялық есту қабілеті дұрыс балалардың түрлі сөйлеу бұзылысы кезінде дыбысты айту мен фонемаларды қабылдау процессінің дамымауын айтамыз. Ол кезде дыбыстарды ауыстыру, бұрмалау, сөздің құрылымын бұзу, айқын емес лексикалық-грамматикалық бұзылуымен сипатталады.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
«Аутизмді 21 ғасырдың науқасы деп атайды.Егер өткен ғасырдың 70-ші жылдары əрбір он мың жаңа туған нəрестенің біреуінде ғана «аутизм» диагнозы ұшырасқан болса, 2013 жылы əрбір елуінші нəресте осы дертке шалдыққан. Тағы бір деректерге сүйенсек, ересектер мен балаларды бірге есептегенде, аутистік спектр көріністері мың адамның алтауында кездеседі екен, əрі қыз балаларға қарағанда ұл балалар арасында шамамен 4 есе жиі ұшырасатын көрінеді».
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада инклюзивті білім беру аясында ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыс әдістері қарастырылады. Педагогтың рөлі, тьюторлық қолдау, бейімделген оқу бағдарламалары және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйелері талданады. Мақсат – инклюзивті сыныптағы оқушылармен тиімді жұмыс істеудің заманауи тәсілдерін сипаттау.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Фонемаларды дұрыс айтылуын алғашқы қалыптастыру қою кезеңінде негізгі үш тәсіл қолданылады. Бірінші тәсіл, еліктеуге негізделген. Бала естуді, көруді, тактильді – тербелісті, бұлшық ет түйсігін пайдалана отырып фонеманың дыбысталуы мен артикуляциясын қабылдайды, сапалы түрде сөйлеу органдарының қажетті түрде қимылын, қажетті дыбыстарын қайталауға талаптанады.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі
Расширить знания детей о Красной книге, познакомить с некоторыми редкими и исчезающими видами животных.
Учить различать и правильно произносить звуки [ц], [ч], [щ] и [с] изолированно, в слогах и словах.
Развивать фонематический слух и звуковой анализ.
Развивать артикуляционную моторику.
Развивать внимание, память, логическое мышление.
Развивать связную речь.
Воспитывать бережное отношение к природе, осознание важности сохранения редких и исчезающих видов животных.
Формировать умение работать в коллективе.
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
4 сынып
Пассивті жаттығу – ұсақ мотоиканы дамытудың алғашқы сатысы. Саусақ жаттығуларын ең төменгі деңгейден бастаған дұрыс. Содан кейін ғана активті саусақ жаттығуларына көшуұсынылады. Оныңдеңгейі баланың ұсақ моторикасының даму деңгейіне қарай таңдалады. Қол саусақтарына арналған пассивті жаттығулар жасау кезінде балаға қолайсыз жағдай туғызбауын және тітіркендіпмеуін қадағалаған жөн. Жаттығулардың мақсатты пайдаланылуы мынадай әдістерді ұсынады: сипау, жаймен уқалау және діріл. Массажды әрекеттер саусақ ұшынан басталып төменгі буынға қарай жалғасады. Массаж жасау кезінде жай лирикалық әуен қоюға да болады.
Коррекциялық мектеп
Сыныптан тыс жұмыс
Мектепке дейінгі
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларды түзете дамыту ерекшеліктері туралы қысқаша мағлұмат
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Ерекше білім беретін оқушыларды түзете дамыту сабақтары
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Бұл презентация инклюзивті білім берудегі негізгі қағидаттарға сүйенген
Коррекциялық мектеп
Презентация
Барлығы
Аңдатпа. Әдеби мәліметтерді талдау және гендерлік айырмашылықтар, аутизм спектрінің бұзылуы бар балалардың отбасындағы қарым-қатынастар және ата-аналардың мінез-құлқы туралы өз зерттеулеріміз негізінде негізгі психикалық және психологиялық проблемалар анықталды. Клиникалық, клиникалық-психологиялық және этологиялық зерттеу әдістері қолданылды. Гендерлік айырмашылықтар, биологиялық және экологиялық көріністер, аутизмдегі мінез-құлық бұзылыстары, отбасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері және ата-аналық стильдер арасындағы байланыс көрсетілген.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Басқа
Психолог маманы пайдаланса болады
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Ұялшақ баланы тану өте оңай: міне, ол бөлмеге кіріп келе жатыр, анасының артына тығылады, психологқа үрейлене қарайды, сұрақтарға біраз іркіліп барып жауап береді, ал кейде мүлдем үндемейді. Бейтаныс балалар арасына түскенде өзі бірінші болып таныспайды – шетте бақылап тұрады. Мұндай бала қатарластарының арасында көшбасшы болмасы анық, өзіне тиіскен балаға тойтарыс та бере алмас.
Коррекциялық мектеп
Баяндамалар, реферат
Барлығы
1-Мамыр Қазақстан халықтарының бірлігі күні екенін балаларға айтып ұғындыру. Балаларды татулыққа, достыққа, елін, жерін сүйе білуге үйрету.Басқа ұлт өкілдерімен таныстырып олармен тату, достық қарым-қатынаста болуға тәрбиелеу.
Коррекциялық мектеп
Тәрбие сағаты
Барлығы
Қай мемлекеттің де негізгі тірегі-асқақтаған күмбездер де, ғимараттар да, экономикалық жағдайда да емес, білімді де білікті, іскер де белсенді адамдар.
Біздің балаларымыз білімі жоғары жұмысшылар мен фермерлер, инженерлер, банкирлер және өнер қайраткерлері, мұғалімдер мен дәрігерлер, зауыттар мен биржалардың иесі болады. Әрине, «Келешектің иесі-жастар», «Жастар өзінің ата-анасынан гөрі заманына көбірек ұқсас келеді». Сондықтан қоғам талабына сай, сол қоғамды көркейтетін, дамытатын жастар тәрбиелеу ең маңызды мәселе екені даусыз. Жаңа білімнің тізгінін ұстайтын еркін елдің ертеңгі шығармашылық кемеңгерлерін тәрбиелеу бесіктен, ұдайы үздіксіз даму барысында ғана қалыптасатыны белгілі. Бала бойындағы тәрбиенің бастауын ата-ана қалыптастырса, мектептегі тәрбие көзін жеткізуші, әрине, тәрбиешісі мұғалім болып табылады. Ұрпаққа беріліп жатқан адамгершілік дене, экономикалық, экологиялық, ақыл-ой тәрбиесімен қатар ұлттық патриоттық тәрбие ерекше орын алады. «Мен келешектің иесімін» деген ұрпақтың бойында білім, білік, адамгершілік, ар-намыспен қатар Отанды сүюге деген қасиеттер болады. Баланың өз отанын сүю немесе оған түсінбеушілікпен қарауы оның ес білгелі көрген тәрбисіне байланысты. Қазақ халқы ата-бабамыздың ұлы байтақ жерін тұмсықтыға шоқыттырмай, қанаттыға қақтырмай ұстап ұрпаққа аман-сау жеткізуінің өзі, бесіктегі нәрестенің адамгершілікке ғана тәрбиелемей Отан сүйгіштікке, елін, жерін қорғауға тәрбиелеуінің негізгі дәлелі.
Коррекциялық мектеп
Баяндамалар, реферат
Барлығы
Бұл материал азық-түлік өнімдері туралы.
Коррекциялық мектеп
Ашық сабақ
Басқа
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында көрсетілгендей Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар (бұдан әрі-ПМПК) «медициналық» модельден «әлеуметтік-педагогикалық» модель көшеді. ПМПК қызметі балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтауға бағытталады делінген және бүгінгі таңда осы бағыттағы жұмыстар жүргізілуде.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Дефектолог - педагог пен ата - ана байланысы
Коррекциялық мектеп
Барлығы
Барлығы
Логопедия — бұл сөйлеудің бұзылуы және оны арнаулы оқыту мен тәрбиелеу нәтижесінде анықтау, түзету және алдын алу әдістері туралы ғылым.
Логопедия неврология, невропсихология, нейролингвистика, психология, педагогика және т.б. ғылымдар негізінде жұмыс атқарады. Бұл ғылыми пәндер логопедияға сөйлеудің бұзылуының механизмдері мен кұрылымдарын ғылыми түрде негіздеуге, сөйлеуді дамыту, түзету мен қайта қалпына келтірудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.
Логопедиялық жұмыстың мақсаты мен мазмұны баланың сөйлеу тілінің бұзылуының себептерін анықтап, сонымен қатар сақталған функцияларын орнына келтіру, дамыту мүмкіншіліктеріне негізделеді.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Мектепке дейінгі
Оқушыларға Түркістан қаласы туралы айтылды. Оқушыларға ол жердегі кесенелер Қожа Ахмет Яссауи жайлы және оның қандай қасиеттері бар екендігі жайлы балаларға таныстырылды.
Коррекциялық мектеп
Тәрбие сағаты
10 сынып
баяндама
Коррекциялық мектеп
Мақала
7 сынып
1
2
...
8