Директорға Мақала бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мектеп – қауіпсіздік пен сенім кеңістігі
Директорға
Мақала
Басқа
Мектептегі тәртіп – бұл тек сабақта тыныш отыру, ережені сақтау емес. Бұл – баланың өзін-өзі басқаруы, ішкі мәдениеті мен ар-ұятының дамуы, қоғам алдында жауапты болуға үйренуі.
Директорға
Мақала
Басқа
Қауіпсіз орта – сапалы білім кепілі
Директорға
Мақала
Басқа
БЕЙБІТ МЕКТЕП ӨМІРІ – БІРЛЕСКЕН ЕҢБЕКТІҢ ЖЕМІСІ
Директорға
Мақала
Басқа
Жасөспірімдер қылмысының алдын алу
Директорға
Мақала
Басқа
Білім беруді жаңғырту жағдайында АӘД сабақтарында патриоттық тәрбие беру
Директорға
Мақала
6 сынып
кмж
Директорға
Мақала
8 сынып
Мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруда дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің проблемалары (баяндама)
Директорға
Мақала
5 сынып
Дене тәрбиесі сабағында оқытудың жаңа технологияларын енгізудің тиімді жақтары (баяндама)
Директорға
Мақала
3 сынып
Басқарудың дұрыс стилін таңдай білу әлеуметтік-психологиялық проблеманың ең өзектісі. сондықтан мектеп басшылары мектепті қалай тиімді басқаруға болады? деген сұрақ ойландыратыны белгілі. Бқл маұа директорларға тиімді басшының стильдерінің мінездемесін қалыптастыруға көмек болады деп ойлаймын.
Директорға
Мақала
Басқа
«Біздің болашаққа барар жолымыз қазақстандықтардың әлеуетін ашатын жаңа мүмкіндіктер жасауға байланысты. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар» деп елбасы жолдауында көрсеткендей Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының да негізгі өзекті мақсаты бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру болып табылады. Мектепте осы бағдарламаны жүзеге қалай асырып жатырмыз сол туралы тәжірибе бөліскелі отырмыз. Бұл материалда осы бағдарламаны мазмұнды түрде түсінікті қарапайым тілмеген жүзеге асыру жоладыр туралы айтылады.
Директорға
Мақала
Басқа
7.3.4.4 - композициялық идеялар мен стратегиялар, қарапайым тактикаларды бағалау және құрастыра білу.
Барлық оқушылар орындай алады:
Барлық оқушылар ойнай алады
Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып орындай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Көпшілігі орындай алады
Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу
Талқылауға арналған сұрақтар:
-жаттығуларды жұптасып орындаған қолайлыма?
- жаттығуларды дұрыс орындадыма?
-гимнастикалық жаттығулар не үшін қажет екенін білесізбе?
Директорға
Мақала
7 сынып
Ең маңызды мәселе қазіргі уақытта
Директорға
Мақала
Басқа
Еліміздің казіргі заманға сай болғанын осы мақалада жариаладым
Директорға
Мақала
Басқа
Бұл дайындалған мақала барлық жанашылыққа сай,сондықтан әр мектепке пайдалы.
Директорға
Мақала
Басқа
Таллистің 2 зерттеу мәліметтері директорлар мен олардың оқу-тәрбие жөніндегі орынбасарларына әдістемелік көмекші кұрал бола алады.
Директорға
Мақала
Басқа
Материал мектеп директорлары мен орынбасаарларына керек. Себебі мектептің ішкі ортасына үнемі талдау жасап отырған тиімді. Заманауи көшбасшы мектепті дамыту барысында күшті әлсіз жақтарын анықтап отырса, келешекте мүмкіндіктері мен қаупін анықтай алады. Бұл мақаланы жазу барысында мен мектебімнің жетістіктерін саралай отырып, әлсіз тұстарын басшылыққа алып, мектепті дамыту жоспарыма енгіздім. Бұл талдаудың тиімді жақтары қандай? Біріншіден, талдау нысанының күшті, әлсіз жақтары қандай? Оның сапасын арттыру үшін қандай мүмкіндіктеріміз бар? Сыртқы ортаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, әлсіз жақтарды азайтуға бола ма? Әлсіз жақтармен бірге талдау нысанының дамуына қандай қауіп әсер етеді? Деген сұрақтарға «SWOT»-талдау жауап береді.Сондықтан бұл материал өзекті деп санаймын.
Директорға
Мақала
Басқа
1