Жаратылыстану Сабақ жоспары 4 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Жекелеген ғарыш денелерін сипаттау туралы толық ақпарат ала алады.
Жердегі тіршілікке ғарыштың әсерін анықтай біледі.
Алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсына алады.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Білім беру ұйымының атауы М.Сужиков атындағы №6 орта мектеп
Пәні: Жаратылыстану
Бөлім: Күш және қозғалыс
Педагогтің аты-жөні: Машрапина А.
Күні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: № 64 сабақ. Ауада Архимед заңы қалай орындалады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
4.5.1.2 Судағы әртүрлі денелерге әсер ететін Архимед күшін бақылау және болжау
4.5.1.1 Архимед күшін сипаттау және оның білінуіне мысал келтіру
Сабақтың мақсаты Архимед заңы ауада қалай орындалатынын білетін болады
Құндылықтар Талап: жасампаз,ізденімпаз ұрпақ
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Оқушыларға жаратылыстану сабағанды жануарларды қалай қорғауға болатындығы жөнінде түсіндіріп уйрету.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Адамның дене мүшелері
1.2.3.1. Адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерін атау;
Барлық оқушылар:адам денесінің негізгі мүшелерін және олардың қызметтерін атайды;
Оқушылардың көпшілігі:өз денесінің негізгі бөліктерін көрсетеді және атайды;
Кейбір оқушылар:дене мүшелерінің қызметін сипаттайды.
- Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды.
- Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін
сипаттайды.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 5.2.7.1. Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймағын анықтау.
5.2.7.2.Нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау.
5.2.7.3.Нәсілдер теңдігін дәлелдеу.
Сабақтың мақсаты 1.Жер бетіндегі нәсілдерін ажырата біледі.
2.Әр түрлі нәсіл болғанымен шығу тегінің бір екенін біледі.
3.Адамның сыртқы келбетінің өзгеруіндегі қоршаған ортаның әсері туралы анықтады.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
3.2.1.1.Объяснять выделение кислорода растениями в процессе фотосинтеза.
3.2.1.2.Объяснять, способы приспособления растений к различным условиям окружающей среды (тепло, свет и влага)
3.2.1.5.Определять роль Красной книги в сохранении редких и исчезающих растений
3.2.2.1.Классифицировать животных на позвоночные и беспозвоночные
3.2.2.4. Исследовать взаимосвязь между растениями и животными
3.2.2.6.Определять виды деятельности человека, приводящие к снижению численности животных
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
жануарлар мен өсімдіктер арасындағы қатынасты түсінеді.Симбиоздың не екенін біледі.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Жарақтың жұтылуы туралы түсініктерін қалыптастыру
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Күн сәулесі Жерге қалай түседі?
Мақсаты:
- Жер беті қалай қыздырылатынын білесің;
- Күн сәулесінің Жер бетіне қалай түсетінін түсінесің;
Тірек сөздер: Көкжиек сызығы, күннің ұзақтығы
Көкжиек сызығы – жер мен аспанның шегарасын көрсететін сызық. Біз күнде таңертең Күннің шығыста көкжиектен көтеріліп, кешке қарай батыста көкжиектің астына бататынын бақылаймыз. Бұл мезгілдерді күннің шығуы және күннің батуы дейміз. Осы екі мезгілдің арасы күннің ұзақтығын құрайды.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған ҚМЖ
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі. Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Бұлардан басқа өсімдікте гүлі мен жемістері, тұқымы болады.
Әуелі тұқым құнарлы жерге түседі. Қолайлы жағдай болса ғана сол тұқымынан тамыр пайда болады. Тамыр тереңге бойласа, сабағы күнге ұмытылады. Сабақта жапырақтар мен гүлдер пайда болады. Гүл ашылады, ашылғаннан кейін сол жерде жеміс пайда болады. Жемістің ішінде тұқым болады.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Ұйымдастыру кезеңі.
-Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі сабақты мен, Бөкен Зәкария өткізетін боламын.
-Оқушылар түгел ме?
-Сабаққа дайынсыңдар ма?
-Көңіл-күйлерің қалай?
Сабағымызды бастамастан бұрын бүгінгі сабақтың алтын ережесін іліп алайық!
1 ереже – Сабақта бір – бірімізді тыңдаймыз!
2 ереже – Қол көтеріп жауап береміз!
3 ереже – Уақытты үнемдейміз, босқа өткізбейміз!
4 ереже – Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
5-ереже: –Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
-Балалар, қане барлығымыз көңіл-күйімізді көтеріп, менің артымнан мына өлең жолдарын іс-қимылмен қайталайық.
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
3-сыныпқа арналған қмж дүниетану пәні бойынша
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
4 сынып
1