Музыка Сабақ жоспары 5 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
шығыс халықтарының музыкалық дәстүрі сабақ жоспары
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Мұғалімдер
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Музыка 5 ҚМЖ _2_.doc
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
5 сынып музыка пәніне арналған сабақ жоспары.Тақырыбы: Түркі халықтарының музыкалық дәстүрлері (жалғасы)
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
әдістемелік көмек
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Мұғалімге әдістемелік көмек
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Әдістемелік көмек
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Музыка мектебінің сольфеджио кластарына арналған сабақ жоспары
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
«Сарыжайлау» – ән және күй
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
«Баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту.»
Пәні: музыка
Сыныбы: 5
Сабақтың тaқырыбы: Қазақ халқының тұрмыс салт-әндері
Сабақтың мaқсaты: 5.1.1.1-музыкалық жанр мен көркемдеуіш құралдарыды анықтау, тыңдаған шығарманы талдау;
5.1.3.1- әнді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.3.1.1- өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру.
Сәлемдесу.
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Сәттілік тілеу тренингі» Барлығымыз жұптасып тұрамыз, екі қолымызды бір - бірімізге тілейміз. «Біз бүгін сіздерге сәттілік тілейміз»
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау.
Музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау. Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Әлем халықтары музыкалық аспаптарын жасалуы мен дыбысталуына қарай топтастыру, түрлі контекстерде салыстыруға.
Әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау үшін.
Түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе білуге үйрету.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
музыка пәні мұғалімдеріне
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Методическое пособие учителю музыки
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Ахмет Қуанұлы Жұбанов (1906-1968) — қазақ музыкасын зерттеуші көрнекті ғалым, әйгілі композитор, дирижер. Қазақстанның халық артисі (1944), өнертану ғылымының докторы (1943), профессор (1948), академик.Ол Ақтөбе облысы Темір ауданында 1906 жылы 29 сәуірде өмірге келген. Ахмет Қуанұлы қазақтың музыкалық мәдениетін зерттеп тануда, жорып түсіндіруде және жүйелеп насихаттауда жаңа сапалы биіктен көрініп, кезеңдік мәні бар қажыр-қайрат көрсеткен тұлға. Өз кезіндегі музыкалық білім сатыларының бәрінен өткен кемел білім иесі, оған қоса Тәңірі тал бойына ғажайып қабілет пен ұлтжандылық сезімін дарытқан А.Қ.Жұбанов 1933 жылы Алматы музыкалық драма училищесіне ұстаздық қызметке келеді. Осы кезден бастап өмірінің соңғы күндеріне дейін ол қазақтың музыкалық мәдениеті деген жалпылама ұғымды ұлт болмысындағы нақты категориялық мәні бар рухани құбылысқа айналдыру үшін тыным таппастан еңбек етті.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
5.1.2.2 - дэстүрлі эншілік мектептердің жэне хатык композитор-ларының шығармаларын ажырату;
5.1.1.1 - музыкалық жанр мен көркемдеуіш күратдарды анықтау, тындалған шығарманы талдау;
5.1.3.1 - энді орындау барысында музыканың көніл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.2.2.2 - компьютерлік бағдарламаларды («Audaciry>.. Soundarion», «Windows Movie Макег», «Киностудия») қолдана отырып. музыкалық композицияларды редакциялау жэне интерпретация ЖІ--
Барлық оқушылар:
• сыныптастарымен бірге «Бір бала» хатык энін імцднты. көркемдік сипатына талдау жасай аіады. орывдхуға тырысады;
• музыкалық сауаттылығын дүрыс кег.: Окушылардың көпшілігі:
• «Бір бала» халық энін тыңдайды. керкеч_: . лына талдау жасай алады, орындауға тырысады:
• халық эндерінің эуенін ажырата ала,ты, караоагг орындауға тырысады;
• музыкалық сауаттылықтарын көрсете алдш Кейбір оқушылар:
• халық эндерінің эуенін ажырата атадіі. ш опив сезінеді;
• музыкалық жанр мен көркемдеуіш кхрахарш етж аныктайды;
• эннің көркемдік бейнесін жетюзе иш жэис г.глендіруде белсенді болып келеді.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
5.1.2.2 - дэстүрлі эншілік мектептердің жэне хатык композитор-ларының шығармаларын ажырату;
5.1.1.1 - музыкалық жанр мен көркемдеуіш күратдарды анықтау, тындалған шығарманы талдау;
5.1.3.1 - энді орындау барысында музыканың көніл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.2.2.2 - компьютерлік бағдарламаларды («Audaciry>.. Soundarion», «Windows Movie Макег», «Киностудия») қолдана отырып. музыкалық композицияларды редакциялау жэне интерпретация ЖІ--
Барлық оқушылар:
• сыныптастарымен бірге «Бір бала» хатык энін імцднты. көркемдік сипатына талдау жасай аіады. орывдхуға тырысады;
• музыкалық сауаттылығын дүрыс кег.: Окушылардың көпшілігі:
• «Бір бала» халық энін тыңдайды. керкеч_: . лына талдау жасай алады, орындауға тырысады:
• халық эндерінің эуенін ажырата ала,ты, караоагг орындауға тырысады;
• музыкалық сауаттылықтарын көрсете алдш Кейбір оқушылар:
• халық эндерінің эуенін ажырата атадіі. ш опив сезінеді;
• музыкалық жанр мен көркемдеуіш кхрахарш етж аныктайды;
• эннің көркемдік бейнесін жетюзе иш жэис г.глендіруде белсенді болып келеді.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
сабақ жоспары
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
5.1.2.4 Ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында музыкалық терминдерді пайдалану;
5.1.1.1 Музыкалық жанр мен көркемдеуіш кұралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау;
5.1.3.1 Әнді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.3.1.1 Өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру.
Барлық оқушылар:
- бүгінгі күнге дейін жалғасын тауып келе жатқан қазақтың тұрмыс-салт әндері мен музыка өнерінің байланыстылығын ұғынады;
- дәстүрлі отбасылық үйлену, қыз ұзату тойларында айтылатын: «Жар-жар» әндерінің музыкалық әуендерімен танысады.
Оқушылардың көпшілігі:
- бүгінгі күнге дейін жалғасын тауып келе жатқан қазақтың тұрмыс-салт әндері мен музыка өнерінің байланыстылығын ұғынады, пікірін ортаға салады;
- дәстүрлі отбасылық үйлену, қыз ұзату тойларында айтылатын «Жар-жар» әндерінің музыкалық әуендерімен таныс, орындай алады.
Кейбір оқушылар:
- тұрмыс-салт әндерінің заманына сәйкес қайта жаңғыруы туралы: пікірлерін ортаға сала біледі, интоннациялық түрленімдерін көрсете алады.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
1