Осы аптаның үздік көрнекіліктері
"Қазақ музыка өнерінің Гималайы -Ахмет Жұбанов"
Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Қуанұлы Жұбанов (1906-1968) — қазақ музыкасын зерттеуші көрнекті ғалым, әйгілі композитор, дирижер. Қазақстанның халық артисі (1944), өнертану ғылымының докторы (1943), профессор (1948), академик.Ол Ақтөбе облысы Темір ауданында 1906 жылы 29 сәуірде өмірге келген. Ахмет Қуанұлы қазақтың музыкалық мәдениетін зерттеп тануда, жорып түсіндіруде және жүйелеп насихаттауда жаңа сапалы биіктен көрініп, кезеңдік мәні бар қажыр-қайрат көрсеткен тұлға. Өз кезіндегі музыкалық білім сатыларының бәрінен өткен кемел білім иесі, оған қоса Тәңірі тал бойына ғажайып қабілет пен ұлтжандылық сезімін дарытқан А.Қ.Жұбанов 1933 жылы Алматы музыкалық драма училищесіне ұстаздық қызметке келеді. Осы кезден бастап өмірінің соңғы күндеріне дейін ол қазақтың музыкалық мәдениеті деген жалпылама ұғымды ұлт болмысындағы нақты категориялық мәні бар рухани құбылысқа айналдыру үшін тыным таппастан еңбек етті.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
КУАНЫШЕВА ИНДИРА ЖОМАРТКАЛИЕВНА
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
5.1.2.2 - дэстүрлі эншілік мектептердің жэне хатык композитор-ларының шығармаларын ажырату;
5.1.1.1 - музыкалық жанр мен көркемдеуіш күратдарды анықтау, тындалған шығарманы талдау;
5.1.3.1 - энді орындау барысында музыканың көніл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.2.2.2 - компьютерлік бағдарламаларды («Audaciry>.. Soundarion», «Windows Movie Макег», «Киностудия») қолдана отырып. музыкалық композицияларды редакциялау жэне интерпретация ЖІ--
Барлық оқушылар:
• сыныптастарымен бірге «Бір бала» хатык энін імцднты. көркемдік сипатына талдау жасай аіады. орывдхуға тырысады;
• музыкалық сауаттылығын дүрыс кег.: Окушылардың көпшілігі:
• «Бір бала» халық энін тыңдайды. керкеч_: . лына талдау жасай алады, орындауға тырысады:
• халық эндерінің эуенін ажырата ала,ты, караоагг орындауға тырысады;
• музыкалық сауаттылықтарын көрсете алдш Кейбір оқушылар:
• халық эндерінің эуенін ажырата атадіі. ш опив сезінеді;
• музыкалық жанр мен көркемдеуіш кхрахарш етж аныктайды;
• эннің көркемдік бейнесін жетюзе иш жэис г.глендіруде белсенді болып келеді.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
5.1.2.2 - дэстүрлі эншілік мектептердің жэне хатык композитор-ларының шығармаларын ажырату;
5.1.1.1 - музыкалық жанр мен көркемдеуіш күратдарды анықтау, тындалған шығарманы талдау;
5.1.3.1 - энді орындау барысында музыканың көніл күйі мен көркем бейнесін жеткізу;
5.2.2.2 - компьютерлік бағдарламаларды («Audaciry>.. Soundarion», «Windows Movie Макег», «Киностудия») қолдана отырып. музыкалық композицияларды редакциялау жэне интерпретация ЖІ--
Барлық оқушылар:
• сыныптастарымен бірге «Бір бала» хатык энін імцднты. көркемдік сипатына талдау жасай аіады. орывдхуға тырысады;
• музыкалық сауаттылығын дүрыс кег.: Окушылардың көпшілігі:
• «Бір бала» халық энін тыңдайды. керкеч_: . лына талдау жасай алады, орындауға тырысады:
• халық эндерінің эуенін ажырата ала,ты, караоагг орындауға тырысады;
• музыкалық сауаттылықтарын көрсете алдш Кейбір оқушылар:
• халық эндерінің эуенін ажырата атадіі. ш опив сезінеді;
• музыкалық жанр мен көркемдеуіш кхрахарш етж аныктайды;
• эннің көркемдік бейнесін жетюзе иш жэис г.глендіруде белсенді болып келеді.
Музыка
Сабақ жоспары
5 сынып
Ахмет Байтұрсынұлы кім?
А) ұстаз, ғалым, ақын
Ә) суретші
Б) композитор
Мақал-мәтелдердің жалғасын белгіле? Күш білімде, білім...............
А) білімде
Ә) кітапта
Б) ақыл
«Шегіртке мен құмырсқа» мысалын Абай Құнанбаев қай жазушыдан аударған?
А) С.Бегалин
Ә) И.Крылов
Б) Ш.Құдайбердиев
«Қамқорлық» мәтінің кім жазған?
А) А. Құнанбаев
Ә) Ж.Аймауытов
Б) Б. Соқпақбаев
Мақалды аяқта. Туған жердей жер болмас,......................
А) туған елдей ел болмас
Ә) төртеу түгел болса
Б) қоянды қамыс өлтіреді
«Малды пайдаға жарату» мәтінінде, үйшінің бай екенін кімнің сөзінен аңғардыңдар?
А) көршісі
Ә) қойшы
Б) қарт ата
Бастауыш сынып
Тест
3 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері