Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Менің мектебім.
Материал жайлы қысқаша түсінік: аттестация материалдары үшін.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданыҚаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. 8-сынып әдебиет Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт -тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы-ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіпкерлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпшілігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылардың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі менкейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлеріБ.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Тілдік мақсат Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ.Талқылауға арналған сұрақтар:1.Б.Момышұлы кім?2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды.Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тіліАлдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романы «БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңы Сабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асадыСыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді.Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады.2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім?Не білдім?Қандай әсер алдым?Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасы 2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын.Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын. 1. Сабақ барысында оқушылардың қабілеттеріне орай саралау шараларын орындауды басты назарда ұстаймын. Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым –қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс-тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді. 1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды.2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды. Назарларыңызға рақмет
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Доспанова Алия Шахмардановна.
Жарияланған уақыты:
2019-06-17
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Ғылыми жұмыстар
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560786815
2222
333
444
555
666
7
888
999