Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Ойлау дизайны "-10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері" пәнін оқуда -10 сынып оқушыларына көмек береді.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
Ойлау дизайны — өнімді (қызметті) пайдаланған кездегі т ұ ты ну шы ның ойы («б ұ л қандай болуы тиіс?») мен шынайы болмыстың («шынтуайтында қандай?») арасын салмақтау арқылы сыртқы әлемді зерттеуге бағ ытт алған ойлауд ың ерекше түрі. ДИЗАЙН ОЙЛАУДЫҢ 7 қағидасы Өнім немесе қызметті пайдаланушы адамдардың мүддесі көзделуі тиіс. 2. Болжамдарыңызды сынап көріңіз.3. Қатаң әдіснаманы сақтаңыз.4. Түрлі сала мамандарымен бірлесіп жұмыс жасаңыз.5. Әрдайым барлық жерде қандай да бір шешім қабылдап, Әрекет етіңіз.6. Жүз рет естігеннен бір рет көрген дұрыс.7. Сөзіңіз қысқа да нұсқа болсын. Ойлау дизайны ДИВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ КОНВЕРГЕНТТІ ОЙЛАУ Ойлау дизайнының кезеңдері Эмпатия Талдау және синтез Идея ойлап табу Прототип жасау Тестілеу сторителлинг ЭМПАТИЯ КЕЗЕҢІ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?Эмпатия – адамға бейімделген дизайнның негізі. Эмпатия кезеңінде сіз:Бақылайсыз. Өз қолданушыларыңызды, олардың күнделікті өмірін, мінез-құлқын зерттейсіз. Үдеріске тартыласыз. Қармы-қатынас жасау үшін қолданушылармен бетпе бет кездесесіз.Бойыңыздан өткізесіз. Сіздің қолданушыларыңыз неден өтетінін және қандай тәжірибе жинақтатйтынын өз бойыңыздан өткізесіз. ЭМПАТИЯ Саналы түрде басқа адаммен бірге күйзлу қабілеті. ТАЛДАУ ЖӘНЕ СИНТЕЗДЕУ Нысанды сипаттау үшін, оларды анықтап, әр бөлігін жеке қарастыратын зерттеу әдісі.Шашыраған элеметтерді ортақ жүйеге жинау немесе біріктіру үдерісі. ИДЕЯ ОЙЛАП ТАБУ Миға шабуыл – мұнда талқылауға қатысушыларға мәселені шешуге байланысты көптеген нұсқаларды тіпті фантастикалық ұсыныстарды да айтуға ұсынады. ПРОТОТИП Дизайндағы, құрылымдағы, үлгідегі құрылғы немесе бөлшектердің тәжрибелік үлгісі, жұмыс моделі. ТЕСТІЛЕУ Бастапқы болжамдардың дұрыс, бұрыстығын тексеру үшін қажет. СТОРИТЕЛЛИНГ Тыңдаушыға ақпарат жеткізу тәсілі, нәтижесінде тыңдаушы не істеу керектігін біліп, оң нәтижеге қол жеткізуге тырысады. КІРІСПЕНЕГІЗГІ БӨЛІМҚОРЫТЫНДЫ
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Аманжолова Алтынай Аманжолқызы
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Басқа
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573103540
2222
333
444
555
666
7
888
999