Материалдар Процедуралар мен функциялар
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Процедуралар мен функциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - ..............» мұғалім 2.Мұғалімнің сенімі оның .................., шешім қабылдауын және іс-әрекетін нығайтады.Көзқарасын 3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы: Роберт Стернберг 4.Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға , бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім - ..................................................? Сыни тұрғыдан бағалау; 5.Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау 6.Білім берудің мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдарды қолдану нәтижесінде, яғни сөйлесу, талдау және дәлелдеу барысында жүзеге асатынын көрсеткен Барнс (1971) 7. Джон Дьюи мен Дональд Шонның жұмыстарынан шыққан ұғым: «Рефлективтік практик» 8.Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау диалогтің қай үлгісіне жатады? механикалық есте сақтау 9.Одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин: бағалау 10.Маслоу мен Роджерс оқытудағы қандай тәсілдің негізін қалаушылар? гуманистік 11.Ішкі когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші? Джин Пиагет 12.Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті? 3 13.Латын тілінен аударғанда «жақын отыру» деген мағынасын білдіретін термин?бағалау 14. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын қанша сөз пайдаланылады? 6000 сөз 16.Шулманның «көмекшілері»:қол 17.«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік: әлеуметтік
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
1234
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Дыбысты жазу және ойнату
Куздибаева Гульжамал Жанабаевна
06 Желтоқсан 2018
777
2
Магнитная память (magnetic storage) Вид памяти (ЗУ), использующий магнитный материал в качестве среды для записи и хранения данных. Гибкие магнитные диски (floppy disk) 1967 — Алан Шугарт возглавлял команду, которая разрабатывала дисководы в лаборатории фирмы IBM. Дэвид Нобль, один из старших инженеров предложил гибкий диск и защитный кожух с тканевой прокладкой. Жесткие магнитные диски (hard (magnetic) disk drive, HDD, HMDD) Первый жёсткий диск - IBM 350 Disk File. В 1956 году появился первый дисковый накопитель объемом 5 Мбайт! Возглавил исследовательскую лабораторию Рейнольд Джонсон. Жёсткий диск (HDD) Накопитель на жёстких магнитных дисках или НЖМД (англ. hard (magnetic) disk drive, HDD, HMDD), жёсткий диск, в компьютерном сленге «винчестер» — запоминающее устройство (устройство хранения информации
Информатика
Сабақ жоспары
3 сынып
Сұраныс пен есептерді ұйымдастыру
Куздибаева Гульжамал Жанабаевна
06 Желтоқсан 2018
857
2
Күні: Сынып:7 сабақ 1 Мектеп: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Ақпараттың өлшем бірліктері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту 7.2.1.2- ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру Сабақтың мақсаттары Барлығы: ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін беру Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Сабақ мақсаты: ақпараттың ылғи бір өлшем бірлігін басқаға аударуды жүзеге асыра алады және ақпараттар санын анықтау үшін есеп шығара алады Бағалау критерийлері Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады Тілдік мақсаттар Оқушылыр орындай алады: өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады Пәндік лексика және терминология Бит, Байт, ақпараттар өлшем бірліктері Тілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым: Ақпараттарды сақтаудың жалпы қағидасы …. болып саналады • біздің зерттеуіміз көрсетті/көрсетеді, яғни … • Біз түсіндік, оның… • Осылайша біз анықтадық, оның … • Қорытындылай келе, біз түсіндік, оның … Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба , таныстырылым. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 5 минут Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады: 1. Компьютерде ақпарат қалай берілген? 2. Ақпараттардың қандай түрлері компьютерде берілуі мүмкін? 3. Компьютерде ақпаратпен қандай іс-жосықтар жүзеге асып жатады? Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?» Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
«Үштілділік - заман талабы»
Куздибаева Гульжамал Жанабаевна
06 Желтоқсан 2018
878
4
Үш тілде оқытудың негізгі мақсаты – бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік анықтауға қабілетті мәдениетті тұлғаны дамыту және қалыптастыру. Үштілдік туралы Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев 2007-жылғы «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» атты Жолдауында: «Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі – ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі» деген болатын. Бірнеше тілді меңгеру арқылы жас ұрпақ білім кеңістігінде еркін самғап, әлемдік ғылым құпияларына үңіліп, өз қабілетін танытуына мүмкіндік алады. Мектептердің үш тілде оқытуды қолға алудағы негізгі мақсаты – бірнеше тілді меңгерген, жан-жақты білімді, бәсекеге қабілетті, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Үштілділік – бәсекеге қабілетті елдер қатарына апарар басты баспалдақтардың бірі. «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаты – қазақ тілінің мәртебесін көтеру, мемлекеттік мекемелерде іс-қағаздарды қазақ тілінде жүргізу, ағылшын тілін меңгерту, орыс тілін жетік білу. Әлемде кең тараған тіл ағылшын, орыс тілдері. Оларды білу көптік етпейтін ақиқат. Себебі көптілді меңгерген жастардың алар белестері биік. Сондықтан көптілді меңгерген, өзін-өзі әлеуметтік және кәсіби билеуге, өздігінен дамуға, өздігінен жетілуге қабілетті тұлға қалыптастыру. Бүгінде елімізде ағылшын тілді мамандарды даярлау ісіне ерекше мән берілуде. Ағылшын тілін үйрететін топтар, үйірмелер ашылуда. Осының барі күнделікті жады жағдай. Енді көптілділікті техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары арасында халық аралық стандарт деңгейінде тиімді ұйымдастыру үлкен мәселе. Бұл мәселенің бүгінде мемлекеттік деңгейде талқыланып, білім реформалары аясында қарастырылып отырғандығы қуантады. Қазіргі таңда оқушыларға компьютермен, интернетпен, интербелсенді тақтамен сабақ өткізу толығымен жолға қойылып отыр. Көптеген о
Информатика
Мақала
Басқа
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері