Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Жыл мезгілдері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: аттестация материалдары үшін
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Алматы облысы Карасай ауданы А.С.Пушкин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Домпанова Айгуль Шахмардановна.
“Адам жанның құпиясы”бөліміТ.Айбергенов “Сағыныш”

Оқу мақсаты
Сабақ мақсаты
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: заңғар, қырат, бейбақ
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының Құрмет бағдары сабақтың тәрбиелік мәні ретінде танылды.
Талқылауға арналған сұрақтар:Т. Айбергенов туралы не білдіңдер?2. Қандай өлеңін оқыдыңдар.3. Өлеңдерінің тақырыптары қандай?4. Неліктен Т. Айбергеновты сағыныштан жаратылған ақын дейді?
Пәнаралық байланыс. Өзін-өзі тану мен музыка.Алдыңғы оқу: Ғ. Мүсірепов. «Ұлпан» романы болатын.

2 бет

Белсенді оқыту әдістері

3 бет
Саралап оқыту – оқушының өз білімін өзі бағалап, білім деңгейін дамыта алуы
Мен жоспарлаған саралау шараларының тиімді жүзеге асуын басты назарда ұстаймын.Қолдауды қажет ететін оқушыларға: «Сағыныш» өлеңінің мазмұнын түсінуге сұрақтарға жауап беруге және мәнерлеп оқу дағдысын жетілдіруге байланысты тапсырмаларды ұсынамын.Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Өлеңге сюжеттік композициялық талдау тапсырмаларын орындайды.Қабілетті оқушыларға: Өлең мәтініндегі композициялық амалдарды талдау тапсырмаларын ұсынамын.

4 бет

Сабағымдағы саралау шараларына тоқталсам: «Постер қорғау» әдісі бойынша Т. Айбергеновтің «Сағыныш» өлеңінің идеясын ашу, өз ойын көркемдеп жеткізу.
Оқушылар «Сағыныш» өлеңінің мазмұнын түсініп, өз ойларын көркемдеп жеткізе алады.
Өлеңнің идеясын ашатын, мазмұнды постер жасайды.
Тізбектеп оқыту әдісі арқылы өлеңнің мазмұнын айтады.

5 бет
АА
Ойлау деңгейі: төмен (түсіну және жауап беру) ,ортаңғы/анализ және интерпритация/
Бағалау критерийі: 1. Өлеңнің идеясын анықтайды;2. Өлеңнің идеясы мен мазмұнын ашады;3. Өлеңнің эпикалық поэтикалық драмалық мәтініндегі композициялық амалдарын талдайды.
Қалыптастырушы бағалау критерийлерге негізделген дескрипторлар арқылы жүргізілді. Жүрекшелер арқылы оқушылардың білімін бағалап отырдым.Критерийлер: Т. Айбергеновтің Сағыныш» өлеңінің мазмұнын толық түсіну, қойылған сұрақтарға толық жауап беру, жек, жұпта, топта сюжеттік композициялық амалдарды талдау, шығармашылық эссе жазуға байланысты тапсырмаларды орындауға құрылды.
Дескриптор: 1. Өлеңді мәнерлеп оқи алады, мазмұнын баяндай алады. Сұрақтарға жауап бере алады.2. Өлеңнің идеясын ашатын мазмұнды постер жасайды, өз ойын көркемдеп жеткізе алады.3. Өлеңнің мазмұнын толығымыен түсінеді, сұрақтарға жауап береді. Өлеңге композициялық талдау жасай алады.
Критериалды бағалауТ.Айбергеновтың “Сағыныш”өлеңіне сюжеттік-композиция талдау жасайды,поэтикалық мәтіндегі композициялық амалдарды талдайды.

6 бет
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Ықшамсабақ өткізгенде таңдалған әдістің тиімділігін, тапсырманың оқушыларға жас ерекшелігіне сай берілгендігін танытқандығы байқалады. Ықшамсабақ – қысқа мерзімді сабақ жоспарын нәтижелі жасауға бағытталған тиімді тәсілдің бірі.Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданамын.
Курс оқу барысында тренерден тиімді педагогикалық тәсілдерді үйрендім. Тиімді оқытудың бірнеше тәсілін, критериалды бағалауды және модерация не екенін білдім. Кері байланысты, сыныпта психологиялық ахуалды жақсартуға негізделген әдістерді үйрендім. Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құруды үйрендім. Қысқа мерзімді жоспарды дұрыс құру арқылы нәтижелі білім сапасына қол жеткізуге болады деп тұжырымдадым.
Әріптестерден үйренген әдіс-тәсілдерді ықшамсабақ жоспарлауда тәжірибеме енгіздім. «Постер қорғау» және «Тізбектеп оқыту» әдістерін ықшамсабағыма енгізіп, ұтымды қолданамын. Ықшамсабақты жоспарлауда тренер мен әріптестер ұсынған кері байланысты білім қоржыныма жинақтадым .
Қандай екі нәрсе табысты болды ?1. Топтағы балаларды тізбектеп оқыту.2. Автордың өлеңіне сюжеттік композициялық талдау жасауы.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?Постер қорғау» әдісі.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Доспанова Алия Шахмардановна.
Жарияланған уақыты:
2019-06-17
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Ғылыми жұмыстар
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560786915
2222
333
444
555
666
7
888
999