Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Кәсіпкерлік және бизнес негіздері"-10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері"-10 сынып оқушыларына,бизнес жоспар құруға көмек береді.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
“Өнімдер фабрикада жасалған,ал брендтер адамдардың ақылында жасалған”. Уолтер Лэндор


2 бет
Бренд ұғымы – біздің өмірімізге баяғыдан енген.Күніне бір рет болсын: “бұл жақсы бренд”, “бұл танымал бренд”,” мен бұл брендті жақсы көремін” деген сөздерді жиі айтамыз. Шын мәнінде,брендтер- тұтынушылар сеніміне ие болатын компаниялар мен өнімдердің уәделері. Және бұл сенім неғұрлым көп болса,соғұрлым бренд табысты болады.Брендке деген сүйіспеншіліктің салдарынан тұтынушылар қымбат бағасына, тұрақсыз сервисіне,тіпті бренд сапасына да қарамауға,оның бәсекелестерін де елемеуге дайын.

3 бет
Брендинг тарихы:“Бренд” – деген сөз ежелгі скандинавиядан “brandr”,яғни “ күйдіру” дегенді білдіріп,өз заттарында “белгі” қалдырған өндірушілерге қатысты болған.Бұл белгілер заттың шығу тегі мен кімге тиесілігін анықтауға мүмкіндік берді. Мұндай брендтеу ежелгі заманда (б.з.б 5000-2000 жылы) бастау алған,шеберлер саз бұйымдарына өз қолтаңбаларына немесе малға таңба басқан кезде пайда болған.Англияда 1200 ші жылдары,1800 жылдары брендтер жаппай өндірістің басталуы нәтижесінде жаңа маркетингілік рөл атқара бастады.Ал 19 ғасырда өндірушілер өз брендтерінің танымалдығын арттыруға,сатып алушылардың сеніміне кіруге, белсенді жарнамалық әрекеттер арқылы сатып алуды ынталандыруға күш- жігерін жұмсай бастады.

4 бет
Бренд элементтері:




5 бет
Бренд - пирамида.Құрылымдық түрде тұғырнамасы әдетте бренд пирамидасы түрінде көрінеді,ол позициялаудан бастап атауы мен логотипіне дейін брендтің барлық элеметтерін қамтиды.
Бренд мәні
ТҰЛҒА
БРЕНД ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
ҰТЫМДЫ АРТЫҚШЫЛЫҚТАР
ЭМОЦИОНАЛДЫ АРТЫҚШЫЛЫҚТАР
Бренд мәні – нәтижелі көзжеткізу, тұтынушыға маңызды бренд уәдесі;Тұлға- Брендтің адамы ретіндегі тұлғалық сипаттамалары формасындағы тұтынушылардың бренді;Бренд құндылықтары- бәсекелестерден маңызды ерекшелендіретін бірегей оң сипаттамалары: отбасылық,әлеуметтік,мәдени;Ұтымды артықшылықтар-сезіну қабілеттерімен байланысты және сыртқы ортамен коммуникацияға түсуі;Эмоционалды артықшылықтар- брендпен өзара әрекеттесу сезімі, сезілмейтін қасиеттері туралы түсінік.

6 бет
Брендті нарыққа шығару:

Нейминг
Қаптамасы
Брендті жылжыту стратегиясы
Нарыққа шығару
Сегменттеу
Өнімді дамыту+ Позициялау
Логотип+ Фирмалық стиль
Жарнамалық компания+ материалдар

7 бет
Қазақстандық бренд өнімдер: Бүгінде Қазақстан әлемнің 115 еліне 800 – ден астам өңделген тауар түрін шығарады. Ұн;Сары фосфор;Металл құбырлары;Күнбағыс майы;Трансформаторлар;Кондитерлік бұйымдар;Аккумулятор;Ұлттық киімдер;Сүт тағам өнімдері;Жол картасы;Және де жыл сайын шетелдерде отандық брендтерді дамыту бойынша жеке жобалар жүзеге асырылуда.Брендті насихаттау бойынша ауқымды шаралар ұйымдастырылуда.

8 бет
Қорытынды: Кез келген бизнестің міндеті өнім өндіру және қызмет көрсетуді ұйымдастыру ғана емес,сонымен қатар бірге брендті дамыту болып табылады,өйткені ол бәсекелестерден ерекшеленуге мүмкіндік береді.Сонымен қатар, бренд- бұл тек әдемі суреттер мен логотипьпр ғана емес: оны жасаудың артында бірнеше адамның күш – жігері.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Аманжолова Алтынай Аманжолқызы
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Басқа
Бағыты:
Презентация
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573102995
2222
333
444
555
666
7
888
999