Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақ халқының салт- дәстүрі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал мектеп жасындағы оқушыларға ғылымии жобаларға ынталандыру.
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Қысқа мерзімді жоспар тақырыбы: Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтары
География пәні мұғалімі Мухамбетжанова С. Н. Ақтау қаласы №10 орта мектеп
География 7 сынып
Сабақтың оқу мақсаты: 7.4.1.3.Халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние жүзінің тарихи-мәдени (өркениеттік) аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді.
Сабақтың мақсаты: -Дүние жүзінің тарихи-мәдени аймақтарға бөліну себептерін түсіндіреді.-Өркениеттік аймақтарының пайда себептерін анықтайды. -Дүние жүзі аймақтары халықтарының этникалық-діни құрамына сәйкес,тарихи-мәдени аймақтарының қалыптасуына сипаттама береді.
Бағалау критерийі: -өркениеттердің қалыптасу себептерін анықтай алатынын;- Дүние жүзі аймақтары халықтарының этникалық-діни құрамын сипаттай білетінін;-Дүние жүзі тарихи-мәдени аймақтарын картадан көрсетіп, кескін картада берілген тапсырма бойынша объектілерді белгілей алатынын;өз ойын түсінікті баяндай білетінін;
Тілдік мақсаттар: Өркениет-цивилизация, этностар, дүние кереметтері, мәдени дәстүр, мәдениет орталықтары
Құндылықтарды баулу:Азаматтық жауапкершілік – «Мәңгілік Ел» идеясы құндылықтары тақырыбына сәйкес,қоғамдағы ұлттық бірлік бейбітшілік пен келісімді насихаттау; зайырлы қоғам мен жоғары руханиятты, толеранттылықты қалыптастыруға қатысуды үндейді; Құрмет: Сабақ барысында өзгенің пікірін сыйлауға, тыңдауға үйренеді;
Пәнаралық байланыс: Тарих,құқық негіздері

2 бет
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі, «»ынтымақтастық шеңбері» арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «»Мозаика» әдісі бойынша 3 топқа бөлінеді. үй тапсырмасын сұрау.
Сабақтың ортасы: Жаңа сабақты «денотатты граф әдісі» бойынша түсіндіреді.
“Ойлан және жауап бер”Оқулықпен жұмыс
Сабақтың ортасы 25мин. Флипчарт таратылады.
Дискриптор: Толық тапқан бала – +/-Жартылай тапқан бала – +/- Таппаған бала –+/-


3 бет
Сабақтың соңы:Жетістік критерийі: Берілген материалдағы мәселені анық, түсінікті сөйлеуі арқылы жеткізе алады.Географиялық диктант жазады.Қорытынды: Кері байланыс
Үй тапсырмасы: Жергілікті жердің тарихи-мәдени кереметтерінің біреуіне сипаттама беру
Саралау- оқушылардың ынтымақтастығын қалыптастыруға топтық жұптық жұмыстарын ұйымдастырдым .Сабақтың ортасында тапсырмалар арқылы толық мағлұмат алады. Картамен жұмыс жасайды, әлеуметтік желілірден мағлұмат табады..
Бағалау- бағалау бетшесінде берілген дискрипторларды қолданып, бағалау критерийін жүргіземін. Мұғалім - эксперт
-Денсаулық ж\е қауіпсіздік техникасының сақталуы - Сергіту сәті, АКТ-ні пайдаланғанда техникалық қауіпсіздігін ескеру.
дискриптор пирамида тәсілі арқылы бағалау:бала өз деңгейін пирамидаға белгілейді. 


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Рахимова Ғалия Сыдыковна
Жарияланған уақыты:
2019-04-03
Категория:
Мадениеттану
Бағыты:
Ғылыми жұмыстар
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1554293311
333
444
555
666
7
888
999