Жас ерекшелік психологиясы 490 тг
Ратбаева Наргиза Жанахметқызы
Жас ерекшелігі психологиясы — психология ғылымының саласы. Оның зерттейтін пәні — адам психикасының жас ерекшелігі динамикасы, даму үстіндегі адамның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезі. Балалар психологиясы, төменгі сынып оқушылары психологиясы, жеткіншектер психологиясы, балаң жас өспірімдер психологиясы, ересек адам психологиясы, героптопсихология жас ерекшелігі психологиясының тармақтары болып есептеледі. Жас ерекшелігі психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жасқа лайық мүмкіндіктерін, жеке адамның дамуының жетекші факторларын т. б. зерттейді. Жас ерекшелігі психологиясы педагогикалық психологиямен ажырамастай тығыз байланысты.
Педагогикалық психологияның пәні — оқыту мен тәрбиелеудің. психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Педагогикалық психология окыту процесін басқарудың психологиялық мәселелерін, танымдық процестерінін калыптасуын зерттейді, акыл-ой дамуының сенімді белгілерін іздеп тауып, окыту процесіндегі ақыл-ойдың тиімді дамуының шарттарын анықтайды, педагог пен оқушылардың арасындағы қарым-қатынастарды, сондай-ақ оқушылардың өзара қарым-катынастарын қарастырады. Бұлармен қоса, педагогикалық психология окушыларға жеке-дара қатынас жасауға банланысты мәселелерді де зерттейді.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Басқа
"Современные IT-технологии" 490 тг
Махмеджан Бибінұр Ануварқызы
Современный период развития цивилизованного общества характеризует процесс информатизации.
Информатизация общества – это глобальный социальный процесс, особенность которого состоит в том, что доминирующим видом деятельности в сфере общественного производства является сбор, накопление, продуцирование, обработка, хранение, передача и использование информации, осуществляемые на основе современных средств микропроцессорной и вычислительной техники, а также на базе разнообразных средств информационного обмена. Информатизация общества обеспечивает:
• активное использование постоянно расширяющегося интеллектуального потенциала общества, сконцентрированного в печатном фонде, и научной, производственной и других видах деятельности его членов;
• интеграцию информационных технологий в научные и производственные виды деятельности, инициирующую развитие всех сфер общественного производства, интеллектуализацию трудовой деятельности;
• высокий уровень информационного обслуживания, доступность любого члена общества к источникам достоверной информации, визуализацию представляемой информации, существенность используемых данных.
Основным техническим средством технологии переработки информации служит ПК, который существенно повлиял как на концеп цию построения и использования технологических процессов, так и на качество результатной информации.
Внедрение ПК в информационную сферу и применение телекоммуникационных средств связи определили современный этап развития ИТ. В понятие современной ИТ включены также коммуникационные технологии, которые обеспечивают передачу информации разными средствами, а именно — телефон, телеграф, теле-коммуникации, факс и др.
Пользователям, не владеющим языками программирования, предоставлена возможность прямого общения с ЭВМ в режиме диалогового общения, что позволяет создать комфортную работу при использовании мощного программно-аппаратного обеспечения (БД, экспертные системы и базы знаний). Кроме того, обеспечивается не только автоматизация процесса смены формы и местонахождения информации, но и смена ее содержания.
Новые информационные технологии значительно расширяют возможности использования информационных ресурсов в различных отраслях промышленности, а так же в образовании
Современный период развития цивилизованного общества характеризует процесс информатизации.
Информатизация общества – это глобальный социальный процесс, особенность которого состоит в том, что доминирующим видом деятельности в сфере общественного производства является сбор, накопление, продуцирование, обработка, хранение, передача и использование информации, осуществляемые на основе современных средств микропроцессорной и вычислительной техники, а также на базе разнообразных средств информационного обмена. Информатизация общества обеспечивает:
• активное использование постоянно расширяющегося интеллектуального потенциала общества, сконцентрированного в печатном фонде, и научной, производственной и других видах деятельности его членов;
• интеграцию информационных технологий в научные и производственные виды деятельности, инициирующую развитие всех сфер общественного производства, интеллектуализацию трудовой деятельности;
• высокий уровень информационного обслуживания, доступность любого члена общества к источникам достоверной информации, визуализацию представляемой информации, существенность используемых данных.
Основным техническим средством технологии переработки информации служит ПК, который существенно повлиял как на концеп цию построения и использования технологических процессов, так и на качество результатной информации.
Внедрение ПК в информационную сферу и применение телекоммуникационных средств связи определили современный этап развития ИТ. В понятие современной ИТ включены также коммуникационные технологии, которые обеспечивают передачу информации разными средствами, а именно — телефон, телеграф, теле-коммуникации, факс и др.
Пользователям, не владеющим языками программирования, предоставлена возможность прямого общения с ЭВМ в режиме диалогового общения, что позволяет создать комфортную работу при использовании мощного программно-аппаратного обеспечения (БД, экспертные системы и базы знаний). Кроме того, обеспечивается не только автоматизация процесса смены формы и местонахождения информации, но и смена ее содержания.
Новые информационные технологии значительно расширяют возможности использования информационных ресурсов в различных отраслях промышленности, а так же в образовании
Информатика
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Заманауи мультфильмдердің бала психологиясына және тәрбиесіне кері әсері 490 тг
Ратбаева Наргиза Жанахметқызы
Шындықтағы мультфильмдер- олар оқырмандарға ортақ болатын нақты оқиғаларға немесе күнделікті жағдайларға байланысты тақырыптарды қозғайтын мультфильмдер. Бұл мультфильмдер қарапайым фактілерден, мысалы, отбасының әдеттерінен бастап, дін немесе саясат сияқты күрделі фактілерді қамтуы мүмкін. Шындықтың карикатурасына сілтеме жасаған кезде ол міндетті түрде сыни карикатура болып табылмайды. Кейде мультфильм суретшісінің жалғыз мақсаты - оқырмандарға жалпы мән-жайларға үлкен мән бермей мазақ ету арқылы күлдіру.
Фантастикалық мультфильмдер - олар мультфильмдер, олар шындық фактілерімен байланысы жоқ мәселелерді қарастырады. Олардың пейзаждары әдеттен тыс болып келеді және нақты, бірақ таңғажайып жерлерде (мысалы, ай) немесе параллель өлшем сияқты мүлдем шындыққа жатпайтын жерлерде орналасуы мүмкін.Алайда мультфильмнің бұл түрі шындықтан толықтай ажыратылған емес. Егер солай болса, оқырманға авторлық хабарламамен байланыс пен серіктестік орнату мүмкін болмас еді.Мультфильмнің бұл түрі кейіпкерлерді ақылға қонбайтын жағдайларға, бірақ күнделікті өмірдегі сезімдерге, эмоцияларға немесе ойларға итермелейді. Осылайша, қоғамдағы сезімнің немесе ойлаудың кең тараған тәсілдері мазаққа айналады немесе оларға күмән келтіріледі.
Психология
Ғылыми жұмыстар
Барлығы