Материалдар Массивтерді өңдейтін стандартты алгоритмдер
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Массивтерді өңдейтін стандартты алгоритмдер

Материал туралы қысқаша түсінік
І. Ұйымдастыру: 1. Сергіту (көңілді музыка ойнап тұрады) және топтастыру шарасы . (операторлар арқылы топқа бөлу) https://e.edu.kz/ui/lcms-scorm-player.html?resource=2153197778# 1. Мәліметтерді кесте түрінде құру дегеніміз не? 2. Қандай кестелер сызықтық деп, қандайы тікбұрышты деп аталады? 3. Массив дегеніміз не? Паскаль тілінде массивтің құрылымы қандай? 4. Массив элементтерінің орны қалай анықталады? Бағалау критерийлерін құру: 1. Сұрақтарға жауап беру(әр дұрыс жауап 1 балл) 2. Практикалық жұмыс ( топтар бірін-бірі бағалайды, түсініктілігі, тақырыпты меңгергені, түсіндіру шеберлігі) 3. Деңгейлік тапсырмаларды орындау (әр деңгей есебіне 1,2,3 бал қоюға болады) Мысалдар: 1 есепті – 1-ші ТОП 2 есепті- 2-ші ТОП 3 есепті- 3-ші ТОП бөліп алып компьютерде орындап мәнін шығарады. Топтар алдында әр жолдың қызметін түсіндіреді. Басқа топ мүшелері сұрақтар қояды Топтар бірін-бірі бағалайды Оқулықтағы А,В,С деңгейлі есептерді шығару Өз жұмыстарыңызды бағалаңыздар, осы тақырып бойынша түсінбеген сұрақтары болса жазыңыздар да маған беріңіздер Сыныппен сабақта жасалған жұмыстар еске түсіріліп критерийлер бойынша бағаланады,қорытынды баға қойылады Үй тапсырмасы беріледі. §12 №17 пр жұмыс есептерінің ұнағанын шығару
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
15 Қаңтар 2019
796
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі.
Нәдірқұлова Гүлмира
24 Қаңтар 2019
805
2
Тақырыбы: Ынтымағы жарасқан отбасым. Алдыңғы. Кейінгі. Мектепалды сынып/топ Мектеп/МҰ: Педагогтің аты­жөні: Нәдірқұлова Гүлмира Қатысушылардың саны: Оқыту мақсаттары: Күтілетін нәтижелер Тілдік мақсаттар: Алдыңғы білім: Жоспарланған уақыт Басталуы 0–5 минут Қатыспағандардың саны: 0.2.1.4. Кез келген санды бір санға арттырса одан кейінгі сан шығатынын түсіну. 0.2.1.5.Кез келген саннан бір санды кемітсе одан бұрынғы(алдындағы) сан шығатынын түсіну. Барлық тәрбиеленушілер: кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын түсінеді. Көптеген тәрбиеленушілер:кез келген сан үшін алдыңғы ж не кейінгі санды атайды. Кейбір тәрбиеленушілер: оның алдындағы және одан кейінгі санды біле отырып, санды анықтайды. Дағдыларын дамыту:өзінің сұрақтарын қойғанда және педагогпен тәрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пәндік лексика және терминология: алдыңғы, кейінгі. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Осы санға қатысты кейінгі сан қалай туындайтынын және осыған қатысты алдыңғы сан қалай туындайтынын түсіндір. – Қалай ойлайсың, алдыңғы және келесі сандар орындарын ауыстыра ала ма? – Санаудың қандай түрлерін білесің? Жазу: түрлі түсті қарындаштармен бояу. Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы. Жоспарланған іс­ әрекет Ресурстар Ынталандыру. Педагог балаларды өздерінің отбасы туралы әңгімелеулерін сұрайды. «Отбасы» сөзінің мағынасын түсіндіреді. Өзектендіру. Педагог балалардан отбасы деген не, оның бала өміріндегі маңызы қандай деп сұрайды. Әрбір адам үшін отбасы – бұл бала кезімізден бері бізбен бірге болған туған адамдар. Отбасында адамның жеке басы, оның Мектепалды даярлық сыныбына арналған "Ынтымағы жарасқан отбасы" қысқа мерзімді жоспары Тәрбиесі қалыптасады. Сондықтан әдетте адамның кім болатыны отбасының қандай болуына байланысты. Ортасы 6–15 16–25 Рефлексия 25­30 Үйренгенді бекіту Балалар педагогпен бірге 20­ға дейін санамақ орындайды. Педа
Мектеп алды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
«Менің елім – Қазақстан»
Кумганбаева Асель
24 Қаңтар 2019
744
2
МЕРЕКЕЛІК ЕРТЕҢГІЛІК СЦЕНАРИІ Тәрбиеші: Кумганбаева Әсем Тақырыбы: «Менің елім – Қазақстан» Мақсаты: Балаларды өз Отанын сүюге, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерінің нышандарының қойылуы себебі жайында толық мәлімет беру. Отаншылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Мемлекетіміздің Рәміздерінің, Астана қаласының суреттері. Қолданатын құралдар: Түрлі-түсті қағаз, желім. Амандасу шеңбері: «Әдепті елдің баласы алдымен сәлем береді.» Тәрбиеші: Амансыңдар ма, достарым! Балалар: Сәлеметсіз бе, апай! Тәрбиеші: Қане, балалар, шеңберге тұрайық, бір-бірімізге алақандарымыздың жылуын беріп, жақсы тілектер айтайық. - Күніміз шуақты болсын! - Аспанымыз ашық болсын! - Көк туымыз биік болсын! - Елімізде тыныштық болсын! Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Менің елім - Қазақстан» деп аталады. - Балалар, біз қай елде, қай Республикада тұрамыз? - Қазақстан Республикасында тұрамыз. - Қазақстанның елордасы қай қала? - Астана. - Елбасымыз кім? - Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. - Біз Қазақстан Республикасының рәміздерін білеміз бе? - Иә, олар Әнұран, Ту, Елтаңба. - Ендеше кім Рәміздер туралы өлең айтып береді? Даяна: Рәміздеріміз – елдігімнің белгісі, Білу керек балаға дейін ең кіші. Архат: Әнұраным – жан ұраным, Сөйлер сөзім, айтар әнім. Балалар: Қазақстан Республикасының Әнұранын хормен орындайды. Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар. Керегелер керіліп, Өрімдей боп өрілер, Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй боп көрінер. Тәрбиеші: Балалар, кім Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер біледі? Арсылан: Отан оттан да ыстық. Аружан: Туған жер – алтын бесік. Саян: Отан – елдің анасы. Қортынды: Логикалық ойын «Кім жылдам?» Шарты: Көк туды құрастырып, желіммен ақ қағазға жабыстыру.
Балабақша
Ашық сабақ
Басқа
Сиқырлы сандар
Кадырқожақызы Толқын
24 Қаңтар 2019
1116
5
Тәрбиеші: Кадырқожақызы .Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас». Білім беру бөлімі: ҚМҰҚ . Тақырыбы: Сиқырлы сандар. ( Есептік санау 1-ден 10-ға дейін шектеу) Мақсаты: Білімділік:Балаларды 1-ден, 10 – ға дейін санауға жаттықтыру,сандар туралы түсініктерін толықтыру, түстерді ажыратуға, сәйкестендіруге үйрету, геометриялық пішіндерді ажырата білуге үйрету. Дамытушылық:Тура және кері санай білу қабілеттерін дамыту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін, дамыту, ойын дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі тапсырмалар бере отырып логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, бірлікке тәрбиелеу, жағымды қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Әдіc – тәсілдері: сұрақ - жауап, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс. Көрнекілігі: сандар, пішіндер, суреттер, таратпа материалдар Қостілдік компонент: 1 – 10 сандар. Жылулық шеңбер: « Жүректен жүрекке ». Жылы лебіздерін бір - біріне білдіреді. (енді орындарымызға барып отырайық).Балалар бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан ашық оқу іс - әрекеті, тақырыбымыз «Сиқырлы сандар». Ал балалар мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр. • Сендер ойын ойнағыларын келеме? • Иә. • Жарайсыңдар, ендеше « Үшінші артық » деген ойын ойнаймыз. • Ойнаймызба, балалар? • Иә, ойнаймыз. • Жарайсыңдар. Ал, балалар мен сендерге ойын топтамаларын айтамын, сендер онын үшінші артық екенін табасыңдар. • Шырын, сүт, нан. • Жаңбыр, қар, өзен. • Аяз, боран, қаңтар. • Қалам, дәптер, су. • Теледидар, компьютер, айран. • Жарайсыңдар. Ал, балалар қараңдар, мен сендерге кереметтей түрлі – түсті шарлар әкелдім. Ал мен сендерге қанша шар әкелгенімді сендер санап беріндер. Біріңші тура және кері санаймыз. • Балалар, 1-10 санайды ( қазақша, орысша, ағылшынша). Ал балалар, мен сендермен тағы қызықты ойын ойнағым келіп тұр.Ойынның аты « Құлыпты аш » деп аталады. Шарты: Музыка ырғағымен билеп жүріп, үстел үстінде тұрған геометриялық пішіндерді қалағанша алып, би билеп айналып, жүресіңдер. Музыка әуені тоқатағанда, сендер тез өз құлыпт
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері