Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мектептің даму жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушы мен ата –ана тарапынан оқу үдерісіне еніп жатқан жаңалықты қабылдамауы оқушының жетістікке жетуіне, сапаның өсуіне,мектептің дамуына кері әсер етсе,педагогтердің сыныптағы тәжірибесін талдауға аз уақыт бөлуі кәсіби өсуіне және оқушының сапалы білімі мен тәрбиесіне кері әсерін тигізеді. Осы әлсіз тұстарды жою мақсатында мектептің шығармашылық тобымен бірге мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру үшін төмендегідей даму жоспарын ұсынамын.
Материалды ашып қарау
Мектепті дамыту жоспары
Мектепті дамытудың негізгі 4 санаты:
Оқыту мен оқуға жетекшілік ету;
Өзінің дамуы және басқаларды дамыту
Инновациялар мен өзгерістерді енгізу;
Қоғамдастық жұмысын жетілдіру.
Ағымдағы жағдайды талдау. 2018-2019 оқу жылын 40 мұғалім, 278 оқушымен аяқтасақ, қазір 41 мұғалім,296 оқушы бар.Білім сапасы 62 пайыз. Ағымдағы жағдайды анықтау мақсатында жүргізілген сауалнама нәтижесінде әлі де болса мұғалімдердің жаңартылған оқу бағдарламасын меңгерту барысында өздерінің сыныптағы тәжірибесіне талдау жүргізуге уақыт аз арнайтыны, бағалау жүргізуде қиналатындары анықталды. Осы әлсіз жақтан туындайтын қауіп: оқушы мен ата –ана тарапынан оқу үдерісіне еніп жатқан жаңалықты қабылдамауы оқушының жетістікке жетуіне, сапаның өсуіне,мектептің дамуына кері әсер етсе,педагогтердің сыныптағы тәжірибесін талдауға аз уақыт бөлуі кәсіби өсуіне және оқушының сапалы білімі мен тәрбиесіне кері әсерін тигізеді. Осы әлсіз тұстарды жою мақсатында мектептің шығармашылық тобымен бірге мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру үшін төмендегідей даму жоспарын ұсынамын.
Оқыту мен оқуға жетекшілік ету


Мақсаты:
-Білім беру бағдарламасын меңгеруге оқу әдістемелік қолдау көрсетуді жетілдіру;
-Білім сапасын арттыру үшін жалпы диагностика көмегімен оқу ынтасын көтеру
Білім сапасы:
2019-2020: Оқушылардың білім сапасы 65%-дан кем емес
2020-2021: Оқушылардың білім сапасы 68%-дан кем емес
2021-2022: Оқушылардың білім сапасы 71%-дан кем емес
2019-2020: Іс әрекеттегі зерттеу мен Lesson study арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту-30%
2020-2021: Іс әрекеттегі зерттеу мен Lesson study арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту-40%
2021-2022: Іс әрекеттегі зерттеу мен Lesson study арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту-50%
2019-2020: Тиімді тәлімгерлік-50%
2020-2021: Тиімді тәлімгерлік-60%
2021-2022:Тиімді тәлімгерлік-70%






Іс-шаралар
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Ресурстар,
мониторинг
Мерзімі
Жауапты

1
Кіріс,аралық,шығыс бақылаулар жұмысы
Оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейіне мониторинг жүргізу
Оқушылардың пәндік білімін көтеріледі
БЖБ,ТЖБ қорытындылары
Тест
Тоқсан сайын
ДОІЖО
Пән мұғалімдері

2
Білім сапасы төмен сыныптардағы кедергілер
Мектепішілік бақылауға алып,кедергілерді анықтау
Кедергілерді жою масатында тиімді жұмыс жүргізіледі
Бақылау парағы
Тоқсан сайын
ДОІЖО
модератор

3
Сыныпты бақылау тәжірибесін жүргізу
Мектеп пен ата –ана арасындағы ынтымақтастықты нығайту
Ата-аналардың жауапкершілігі артады
Сабаққа ену,бақылау парағы
Кері байланыс
Оқу жылына 2 рет
ДТІЖО
сынып жетекшілер

4
Lesson study өткізу Білім сапасы ең жоғары және ең төмен сыныпта
Lesson study арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту
Педагогтер зерттеу дағдыларын дамытады,тәжірибесін жақсартады,тәжірибе алмасады
Жоспар , есеп
Ақпан-сәуір
Фокус тобы

5
Lesson study мен Іс әрекеттегі зерттеу тәжірибесін жетілдіру мақсатында семинар
Мұғалімнің бірігіп жоспарлау,оқыту тәжірибесін жетілдіру
Бірлесіп жұмыс жасауға, өз жұмысын талдауғатөселеді
Жоспар,кері байланыс
Қаңтар
ДОІЖО
Жас мұғалімдер

6
Сандық сауаттылық: виртуалды мектеп
Интерактивті қарым-қатынас жасауға, өзін-өзі және өзгені бағалауға үйрету
Ақпаратты-сауатты тұлға қалыптасып,интерактивті қарым-қатынас жасауға, өзін-өзі және өзгені бағалауға үйренеді
Мониторинг
Жыл бойы
Директор
Орынбасарлар

7
Тиімді тьюторлық тәлімгерлік және қоғамдасық жұмысын жандандыру
Тәлімгерлік арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін,оқушының оқуын жақсарту
Командалық оқыту дамиды,үздіксіз бағалау және бірлескен оқу ортасы қалыптасады
Жоспар,кері байланыс,суреттер
Айына бір рет
тәлімгерлер







Көшбасшылық және басқару (өзінің дамуы және басқаларда дамыту)


Мақсаты: Мектеп қоғамдастығы мүшелерінің басқару және көшбасшылық дағдыларын дамыту
Мектеп директоры мен орынбасарлар өздеріне жыл сайын екі резерв дайындайды


Іс-шаралар
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Ресурстар,мониторинг
Мерзімі
Жауапты

1
Бөлінген көшбасшылықты іске асыру
Мектептегі шығармашылық топ мүшелеріне міндеттер бөлу
Шығармашылық топ мүшелері мектепті басқару үдерісіне қатысады,резервтер дайындалады
Жоспар, кері байланыс
Жыл бойы
Директор

2
Инновациялық жобалар арқылы мектепті басқару
Мұғалімдер мен ата-аналар,оқушылар арасындағы бірлескен зерттеулер мен инновациялық жобаларды тәжірибеге енгізу
Мұғалімдер мен мен оқушылар өз көзқарастары тұрғысынан мектеп жұмысының бағытын өзгертуге арналған түрлі жобаларды жүзеге асырады,ата-аналарды қатыстырады
Мұғалім-оқушы-ата-ана үні стенді
Жыл бойы
Директор
орынбасарлар

Инновациялар мен өзгерістерді енгізуге жетекшілік ету,білімнің қолжетімділігі


Мақсаты:
-Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қолдау көрсету
-Әрбір оқушының жеке дамуы мен ашылуы үшін,дарынды оқушылардың дамуына жағдай жасау
-Оқушыға кәсіби бағдар бойынша жүйелі қолдау көрсету

Мұғалімні кәсіби дамуы үшін курстарға жіберу,түрлі семинарлар ұйымдастыру, басқа да семинарлларға қатыстыру,өзіндік білім көтеруін жетілдіру



Оқушыларды әлеуметтік жобаларға тарту,түрлі олимпиадаларға қатыстыру,өзін-өзі бағалауға үйрету




Әр түрлі қызмет саласы мамандарымен кездесулер ұйымдастыру




Іс-шаралар
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Ресурстар,
мониторинг
Мерзімі
Жауапты

1
Тәжірибедегі рефлексия оқу курсын ұйымдастыру
Тиімді оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдру
Оқытудың 7 модулін меңгереді, интербелсенді тәсілдерді қалай қолдану керектігн түсінеді
Тренингтер
куәлік
Жыл бойы
Тәлімгерлер

2
Коучинг,ықшамсабақтар өткізу
Мұғалімдердің оқыту,бағалау үдерісіндегі қиыншылықтарын жою
Бір –бірімен тәжірибе алмасып,бірлесіп қорытынды жасап қиындықтардан шығу жолын үйренеді
Жоспар, кері байланыс
Жоспарға сәйкес
ДОІЖО

3
Курстарға жіберу
Біліктілік арттыру курсына жіберу
Өз біліктілігін арттырады
Куәлік
Кестеге сәйкес
ДОІЖО

4
Педагогикалық идеялар фестивалі
Мұғалімдердің шығармашылығын арттыру
Жаңашылдықпен жұмыс істеуге дағдыланады
Презентация,баяндама
Жылына 1 рет
ДОІЖО

5
Пәндік-тілдік білім алу бойынша жаратылыстану пәндерін ағылшын тілінде оқыту
(8 сыныптар)
Жаратылыстанубағытындағыпәндердіағылшынтіліндеоқытукурстарынанөткізу
Коммуникативтікбіліктікдағдысықалыптасады, тілдіқолданудапәндікбіліктіліктеріартады
Бағдарламалар
Жыл бойы
Биология пәні мұғалімдері
ДОІЖО

6
Дарынды оқушыларды қабілеттіліктеріне қарай сараптау
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту арқылы дарынды және талантты баларды айқындау
Дарындыоқушылырдыңтізімінанықтау
Тест
Қыркүйек
ДОІЖО
психолог

7
Оқушыларды бейімділігі мен қызығушылығына орай әлеуметтік жобаларға тарту
Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру
Түрлі жобаларға қатысу арқылы оқушылардың қызығушылықтары оянады, бойындағы ерекше қасиеттері танылады
Жоба жоспары
Жыл бойы
Мектеп әкімшілігі,ата-аналар

8
Олимпиада үміті олимпиадалық резерві
Олимпиадалық резервтердің 100 пайызынайына 2 рет білім сынақтарынан өтеді
Олимпиадалықрезервтерді
жекепәндербойыншаайына 2 ретбілімсынағын 80 пайызытапсырады, талдайды, қайтажоспарлайды
Қосымша ресурстар
Айына 1 рет
Пән мұғалімдері

9
Оқу орындары мен жұмыс орындарына саяхат, мамандық таңдауға байланысты сауалнамалар өткізу, кездесулер ұйымдастыру
Оқушылардың дұрыс мамандық таңдауларына ықпал ету
Мамандық таңдау дұрыс жүзеге асады
Сауалнамалар, виде-роликтер, түрлі қызмет саласының мамандары
Жоспарға сәйкес
Мектеп директоры, ДТІЖО

Мектеп мәдениеті және серіктестік


Мақсаты
Мектеп мәдениетінің адамгершілік құндылықтарын бойына сіңіріп,үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыруға жағдай жасау
Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру, мектеп-ата-ана-оқушы арасындағы қарым-қатынасты жақсарту


Іс-шаралар
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Ресурстар,мониторинг
Мерзімі
Жауапты

1
Табыс кәсіби қоғамдастықтың жұмыс жоспарын құру
Үздік идеялар:
сабақты зерттеу, виртуалды оқу ортасы, қалай оқу керектігін үйрету, оқу мен оқыту зертханасы, оқу үдерісін қалыптан тыс ұйымдастыру,
сандық технология, смартфондыоқу, тәлімгерлікету,
Робототехника идеялардыұсыну
Мұғалімдердіңозықтәжірибесінтарату:
ПШО, ББЖО, республикалыққосымшабілім беру оқу-әдістемелікорталығы, Дарыноталығыныңсайыстарынақатысу.
Мұғалімніңэвалюациясының
Мониторингі
Онкүндік жоспары
Қазан
1-деңгейлік курстан өткен мұғалімдер

2
Самғау жобасы
аясындағы желілік қоғамдастық

Серіктес
мектептермен өткізілген жұмыстарға талдау жасау, басқа мектептермен әріптестік байланыс нығайту

Серіктес мектептермен
өткізілген жұмыстарға талдау жасау жасайды, әріптестік нығайта орытыр мектептің бірегей жобасы нығаяды

Келісім шарт,меморандум
Жыл бойы
Мектеп әкімшілігі,жоба жетекшілері

3
Innovationжас мамандар орталығы жұмысын жандандыру
Жас мамандарды ұжымдық ортаға бейімдеу, әдістемесін жетілдіріп, қолдау көрсету
Жас мамандар ұжымдық ортаға бейімделед, өзін-өзі үзбей жетілдіреді
Жоспар кері байланыс
Тоқсан сайын
Мектеп әкімшілігі, тәлімгерлер

4
Мектептегі қамқоршылық
кеңесімен алқаласып, бірлесе жұмыс жасау

Бөлінген көшбасшылық
ықпалымен басқару қағидаты негізге алып, мектеп мәселесін шешуге қолдау көрсету

Мектеп жергілікті қоғамдастық үшін үнемі ашық. Басқаруда
жарқындылық қамтамасыз етіледі. Отырыс хаттамалары мен атқарылған істердің есептері.

Іс-шаралар жоспары
Үнемі
Мектеп әкімшілігі,
қамқоршылық кеңес

5
АКТ құзыреттілігі: Интернет желісінде BilimLand, BilimaL, СМК, Kundelik kz сайттарымен жұмыс
Білім беру үрдісінде ақпараттық –коммуникция лық технологияларды қолданып, тәжірибе алмасу
Білім беру үрдісінде ақпараттық –коммуникция лық технологияларды қолданады, тәжірибе алмасады
Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар,
Мұғалімдердің жұмысын жауапкершілігі мен тиімділігін
бақылаудағысауалнама

Үнемі
Пән мұғалімдері


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Букенбаева Жанар Болатаевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-04
Категория:
Завучтарға
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1580799417