Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Менің Қазақстаным»
Материал жайлы қысқаша түсінік: «Менің Қазақстаным»
Материалды ашып қарау
Циклограмма
Бәр аптаға (3 – 7 желтоқсан 2018) Балақай бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып Менің Қазақстаным
Тақырыпша Тарихқа саяхат

Күн тәртібі
Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі


Бейсенбі


Жұма










Таңертенгілік қабылдау


Ойындар (үстел үсті, саусақ, дидактикалық ойындар және т.б. )



Таңертенгілік
жаттығу
7.00
8.30





Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Қайырлы таң! Доборое утра! Қалдарын қалай?
Мақсаты: Отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
.



Үстел үсті ойыны
Бөліктерін тап
Мақсаты: балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету.
Дидактикалық ойын
Сыңарын тапМақсаты: Ұлттық үлгідегі киімдер жайында түсінік беру. жетілдіру. Зейінін тұрақтандырып, есте сақтау қабілетін дамыту
Дидактикалық ойын
Суретті толықтыр
Мақсаты: балаларға берілген суреттерді толықтырып орналастыра білуге үйрету
Суретпен жұмыс Суретші қай жыл мезгілін салды?Балалардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін қалыптастыру

Суретпен әңгіме:
Менің Қазақстаным
Мақсаты:
балалармен балабақша туралы әңгімелесу.



Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту

Таңғы ас
8.45
9.00
Ойын- жаттығу:
Астың алды үнемі,
Сабынмен қол жуамыз,
Таза болды мұнтаздай,
Тағамға қол созамыз.

Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қзметіне (ҰОҚ) дайындық
9.00 9.10
Балаларменұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар



Сиқырлы суреттермақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.
Отан туралы әңгімелесу

Үстел үсті ойыны
Ұқсасын тап
Мақсаты:
Түр–түсін , пішінін ажыратуға уйрету
ҚР ның рәміздері туралы әңгімелсу
Сөздік ойын
Қимылын
көрсет

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі
9.10- 10.00
Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы:
Менің Қазақстаным.
Мақсаты: Балаларға туған жер,Отан туарлы түсінік беру.
Музыка
Жетекшісі:
Смагулова А.О.
Дене шынықтыру
жетекшісі:
Көркем әдебиет Тақырыбы: Менің Отаным (бейне фильм тамашалау)
Мақсаты:
Туған жер,Отан туралы түсініктерін кеңейту. Бас қала туралы мағұлмат беру, Балалардың сөздік қорын байыту. Туған жерді қорғауға,аялауға тәрбиелеу.
Сенсорика
Тақырыбы: Қардың түсі қандай? Дидактикалық ойын
Мақсаты: Әр түске боялған (агқ,сары,жасыл)біртекті заттардың суреттерін таныстыру.
Музыка
Жетекшісі:
Смагулова А. О.
Дене шынықтыру
жетекшісі:
Сурет салу
Тақырыбы: ҚР туы
Мақсаты: ҚР рәміздерінің бірі тудыт майлы бояумен салуға үйрету,сары, көк түс нені білдіретінің айту.

Дене шынықтыру
жетекшісі:
Жаратылстану
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: .
Үй жануарлары (мысық,ит,сиыр, жылқы,ешкі,әтеш,тауық т.б.) ажыратуға және атауға үйрету.

Серуен:
Табиғатпен біргеміз
10.20-11.30
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Қар жауып тұрған құбылысты бақылау.
Мақсаты: қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру, аязды күнде қар жеңіл болады, олар ауада би билегендей, жылырақ күнде қар ауырлау тартады,- қалықтап жерге түседі, суық күнде қар ұшқындары жеделдеп жауады.
Көркем сөз:
Тазалашы мұз болған,
Есік алды тайғанақ жата берсін.
Біз оған теуіп жүрміз сырғанақ,
Шыға беріп жалтақтай,
Ұшып түсті қалпақтай.
Қимылды ойын:Аңшы мен қояндар, Жаурағыш қояндар
Еңбек:Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға қатысады.
Мақсаты: жұмысты бірігіп атқаруға бағыт беру.
Еркін ойындар


Трубинсова О.П


Серуеннен оралу
11.30 – 11.40
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас
11.40 -12.10
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Ұйқы
12.10-15.00
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
15.00 -15.15
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Мәдени-гигиеналық әдеттері мен дағдыларын кеңейтіп, жетілдіру.

Бесін ас
15.15-15.25
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет







15.25 – 15.40





Үстел үсті театры:
Жеті лақ пен қасқыр ертегісі
Мақсаты: балаларға үстел үстінде ертегі кейіпкерлерін көрсету арқылы әңгімелеп беру
Емхана сюжетті – рөлдік ойыны.
Мақсаты: Баланың сөздік қорын молайту, бір - біріне деген жағымды қарым - қатынас жасау, ой - қиялын одан әрі дамыту.Дәрігердің сезімталдығы мен кішіпейілділігі, қамқорлығы сияқты жақсы қасиеттерін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Ойын – жаттығу Қуыршықты қыстық киімдері
Мақсаты:балаларға тазалық туралы үйрету.

Ойын Кімнің заттары? (жақын адамдарының заттарын анықтау);
Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.

Қимылды/ойын:
Жанды ойыншықтарМақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.



Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке
жұмыс
15.40-16.00


Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Кыс(сурет қарастыру)
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Әңгіме құрастыру Менің елім Қазақстан

Үстел үсті ойыны:
Қай сурет тығылды?
Мақсаты:Сөзді орынды қолдана білуге, дұрыс жауап айтуға, сөз мағынасын түсінуге, орынды сөйлеуге үйрету.
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Дидактикалық ойын:
Көңілді таяқшалар
Мақсаты:
балалардың сөздік қорын дамыта отырып, таным белсенділіктерін және саусақ бұлшық етін дамыту

Серуенге дайындық
16.00-16.15
Киіну: серуенге шығу.

Серуен
16.15-17.10
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Анаң мен әкеңнің есімдерін ата, Кімнің үйінде мысық бар? және т.б.

Кешкі ас
17.10 – 17.25
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдинетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Балалардың үйге қайтуы
17.30-19.00
Ата-аналарға кеңес:
Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру.
Отбасы мүшелеріи туралы әңгімелесу.
Дербес еркін ойын әрекеттері
Ата анаға психологиялық 10 кеңес
Ата аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру.





Циклограмма
Бәр аптаға (10-14 желтоқсан 2018) Балақай бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып Менің Қазақстаным
Тақырыпша Туған өлкем

Күн тәртібі
Уақыты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі


Бейсенбі


Жұма










Балаларды қабылдау


Ойындар (үстел үсті, саусақ, дидактикалық ойындар және т.б. )







Таңертенгілік
жаттығу
07.00
08.30







Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доборое утра! Қалдарын қалай?
Мақсаты: Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, үсті – басына көңіл аудару қызуын өлшеп қабылдау. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.



Дидактикалық ойынСыңарын тапМақсаты: Ұлттық үлгідегі киімдер жайында түсінік беру. жетілдіру. Зейінін тұрақтандырып, есте сақтау қабілетін дамыту
Үстел үсті ойыны
Бөліктерін тап
Мақсаты: балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету.
Дидактикалық ойын
Суретті толықтыр
Мақсаты: балаларға берілген суреттерді толықтырып орналастыра білуге үйрету
Суретпен жұмыс Суретші қай жыл мезгілін салды?Балалардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін қалыптастыру
Суретпен әңгіме:
Менің Қазақстаным
Мақсаты:
балалармен балабақша туралы әңгімелесу.




Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту

Таңғы ас
08.45 9.00
Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау

Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық
9.00 9.10
Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі
9.10 10.00.

Музыка
Жетекшісі:
Смагулова А.
Мүсіндеу
Тақырыбы: Тиіндерге арналған жаңғақта
Мақсаты:
Дөңгелек пішінді заттарды жасау үшіналақан қимылддарымен сазбалшық кесектерін домалатуға үйрету.
Дене шынықтыру
жетекшісі:
Құрастыру
Тақырыбы: Қағазды бүктеу тәсілін қолданып, қағаз бетін түрлендіруге үйрету
Мақсаты: Қағазды бүктеу тәсілін қолданып, қағаз бетін түрлендіруге үйрету.

Дене шынықтыру
жетекшісі:
Сурет салу
Тақырыбы: Бұлттар
Мақсаты: Дөңгелек пішінді заттарды салуды жетілдіру, бұлттың суретін салуға және оны бояуға үйрету..
Дене шынықтыру
жетекшісі:
Жаратылыстану
Тақырыбы:
Жабайы аңдар
Мақсаты: Туған өдкені мекенндейтін жабайы аңдар туралы қарапайым түсініктер беру,олардың дене бөліктерін ажыратуға үйрету.


Серуенге дайындық
10.00 10.20
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру

Серуен:

10.20 11.30
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Күннің көзін бақылау.
Бақылау
Қысқы мерзімде күннің көзін бақылауды жалғастыру.
Қыс басында күннің көзі сирек қонақ екенін атап өткен жөн (бұлыңғыр, бұлтпен жабылған, жоғары көтерілмейді, жылытпайды).


Трубинсова О.П


Серуеннен оралу
11.30 11.40
Балалардың киімдерін реттілікпен шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.

Түскі ас
11.40 12.10
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Ұйқы
12.10 15.00
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
15.00-15.15
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.
Мәдени-гигиеналық әдеттері мен дағдыларын кеңейтіп, жетілдіру.

Бесін ас
15.15 15.25
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет








15.25 15.40






Ойын Кімнің заттары? (жақын адамдарының заттарын анықтау);
Суретті кітапшаларды бояу,
Сюжетті-рөлдік ойын
Қуыршақ Сәуле қонаққа келді
Қайда не өседі?
Ойын мақсаты:Балалардың өсімдіктер жөніндегі білімін бекіту, оларды бір-бірінен айырып, өсетін жеріне байланысты топтастыру, сөздік қорын молайту
Нені қайдан алуға болады?
Мақсаты:Адамға қажетті заттарды дұрыс атай білуге, жалпы атауын айтуға үйрету.
сюжеттік ойыншықтармен ойындар,
ертегі оқып беру;
үстел үсті театры және т.б.



Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке
жұмыс
15.40 16.00

Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Қыс(сурет қарастыру)
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Дидактикалық ойын: Ғажайып қапшық
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту
Әңгіме құрастыру
Досың туралы әңгімелеп бер
Мақсаты: Балалардың сөздік қорын достары туралы сөздерін байыту
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Дидактикалық ойын Атын атап бер
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Серуенге дайындық
16.00 16.15
Киіну: серуенге шығу.

Серуен
16.15 17.10
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Аанаң мен әкеңнің есімдерін ата, Кімнің үйінде мысық бар? және т.б.

Кешкі ас
17.10 17.25
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдинетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Балалардың үйге қайтуы
17.30 19.00
Ата-аналарға кеңес үйде ойын бұрышын ұйымдастыру.
Кеңес:Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау керек
Кеңес: Қыс мезгілі болғандықтан аяздан қорғану. Жыл мезгіліне сай киіну. Ата-аналармен кеңес жүргізу
Тұмаудан сақтану туралы ескерту кеңестер

Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру


ЦИКЛОГРАММА
Бәр аптаға (17 – 21 желтоқсан 2018) Балақай бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып Менің Қазақстаным
Тақырыпша Астана – Отанымыздың жүрегі
Күн тәртібі
Уақыт
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма










Таңертеңгілік қабылдау

Ойындар
(үстел үсті
саусақ т.б )






Таңертеңгілік жаттығу
7.00
8.30





Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай?
Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату.



Дид ойын:
Үй құрылысының ретін көрсетМақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; ойлау қабілеттерін, қабылдау, ес, зейін процесстерін дамыту.
Дидактикалық ойын
Зейінді бол
Мақсаты:
Сөздік қорын молайту, байқампаздық қабілеттерін арттыру.

Суреттермен жұмыс жүргізу
Мақсаты:
Астана туралы не білетіндіктерін анықтау.
Дидактикалық ойын
Дәл осындайды тауып ал
Мақсаты:
Балалардың дүние танымын кеңейту, тілдік қарым-қатынасты қолдана білуге жаттықтыру
Саусақ ойындары:
Отан от басынан басталады
Отан туралы түсініктерін қалыптастыру



Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту

Ас адамның арқауы
Таңғы ас
8.45
9.00
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

ҰОҚ дайындық
9.00 –
9.10
Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау

Ойнайық та, ойлайық(ҰОҚ)
9.10 10.00
Сөйлемді дамыту
Тақырыбы:
Еліміздің бас қаласы Астан
Мақсаты: Бәйтерек туралы түсініктерін кеңейту.Сөздерді анық айтуға үйрету.
Музыка
Жетекші: Смагулова А.О.
Көркем әдебиет
Тақырыбы: Менің Астанам
Мақсаты:
Балаларға ел ордасы Астана туралы түсінік беру. Балалардың ой – өрәсін дамыту. Туған жерін, қаласын сүюге тәрбиелеу.
Дене тәрбиесі
Жетекші:

Сенсорика
Тақырыбы:
Ғажайып дыбыстар д/ о
Мақсаты:Музыка-
лық аспаптардың шығаратын дыбыстарын тыңдауға үйрету.
Музыка
Жетекшісі:
Смагулова А.О.
Дене тәрбие
Жетекшісі:
Сурет салу
Тақырыбы:
Менің Астанам
Мақсаты:
Түзу, домалақ пішіндерді салуды жетілдіру. Бәйтеректің суретін салу және оны бояуға үйрету.
.Жаратылыстану
Тақырыбы:
Ару қалам
Мақсаты: Еліміздің бас қаласы Астананың табиғатының әсемдігі, ауа – райының ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту.Балалардың ой- өрісін дамыту. Жерін, туған қаласын сүюге тәрбиелеу.

Серуенге дайындық
10.00 10.20
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен
Табиғатпен біргеміз
10.20 11.30
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
қырауды бақылау.
Мақсаты: балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп көрейік. Оған қырау түсті, біздің буымыз суықтан қырауға айналды. Сонымен қырау бұл кәдімгі бу, ол әйнек шынысына, ағаш бұтақтарында, бұтақтарында, басқа заттарда қатып, қырауға айналған. Қырау әдетте күннің ашығында пайда болады.
Көркем сөз.
Тазартып бар кір шаңнан,
Қыс өнерін бастады.
Терезеге қыраудан,
Сурет салып тастады.
Қимылды ойын:Қар лақтырыспақ
Мақсаты: қимылды жаттығуларды жасауды үйрету, тапқырлық таныта білу.
Еңбек: бір біріне кедергі жасамай, жұмыс істеуге үйрету.

Серуеннен оралу
11.30 – 11.40
Балалардың киімдерін реттілікпен шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.

Түскі ас
11.40 -12.10
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Түскі ұйқы
12.10-15.00
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
15.00 -15.15
Балаларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың.

Бесін ас
15.15-
15.25
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекеттер





15.25-15.40
Шаштараз қалай жұмыс істейді?
Қуыршаққа көрсетеміз
Шаштараз жұмысы туралы балаларға білім беру Құрал-жабдықтарын атауға ұйрету
Құрылысшы
Балаларды құрылысшының қызметімен таныстыру. Қаншама үйлер, мектеп, балабақшаны құрылысшылар салатынын түсіндіру. Ойын арқылы үйлерді қалай салатынын көрсету
Қуыршақтың көйлектерін жуып,үтіктеу
Киім жууға арналған заттармен таныстырып,тазалыққа баулу


Қимылды ойын:
Сұр көжек
Мақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.

Қимылды/ойын:
Жанды ойыншықтарМақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.

Балалармен жеке жұмыс жүргізу
15.40-16.00
Достық
көмек ойыны
Ойын
барысында балаларды достық көмек жасаудың мәнін тереңіре тусініп,бір-біріне
көмектесугеәрқашан әзір болуға тәрбиелеу
Дидактикалық ойын Сиқырлы сандық
Мақсаты:
баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,
Дидактикалық ойын
Ғажайып қапшық
Мақсаты:
баланың сөздік қорын күз сыйы
атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Әңгіме құрастыру Мақсаты: баланың сөздік қорын туысқандарының атауларын білдіретін сөздермен
байыту.

Серуенге дайындық
16.00 – 16.15
Киіну: серуенге шығу.

Серуен
16.15 – 17.10
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Кім қайда барғысы келеді бар? және т.б.

Кешкі ас
17.10 17.25
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдинетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Балалардың үйге қайтуы
17.30 19.00
Ата-аналарға кеңес:
Баланың бақшадағы киімі

Дербес еркін ойын әреттері
Кеңес: Қыс мезгілі болғандықтан аяздан қорғану. Жыл мезгіліне сай киіну. Ата-аналармен кеңес жүргізу

Дербес еркін ойын әрекеттері
Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру








ЦИКЛОГРАММА
Бәр аптаға (24 – 28 желтоқсан 2018) Балақай бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып Менің Қазаөстаным
Тақырыпша Тәуеелсіз Қазақстан
Күн тәртібі
Уақыт
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма










Таңертеңгілік қабылдау

Ойындар
(үстел үсті
саусақ т.б )






Таңертеңгілік жаттығу
7.00
8.30

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Қайырлы таң! Доброе утро! Қалдарың қалай?
Мақсат: балалардың көңіл-күйлерін көтеру, балалардың үсті-басына көңіл аудару. Ата-аналармен қарым-қатынас мәдениетін орнату.



Үстел үсті ойыны
Бөліктерін тап
Мақсаты: балаларға берілген суреттердің бөлігін тауып орналастыра білуге үйрету.
Дидактикалық ойын
Зейінді бол
Мақсаты:
Сөздік қорын молайту, байқампаздық қабілеттерін арттыру.

Суреттермен жұмыс жүргізу
Мақсаты:
Астана туралы не білетіндіктерін анықтау.
Дидактикалық ойын
Дәл осындайды тауып ал
Мақсаты:
Балалардың дүние танымын кеңейту, тілдік қарым-қатынасты қолдана білуге жаттықтыру
Саусақ ойындары:
Отан от басынан басталады
Отан туралы түсініктерін қалыптастыру



Балалардың дене бітімін шынықтыру, дене сымбаттылығын қалыптастыру мен денсаулығын нығайту

Ас адамның арқауы
Таңғы ас

8.45-9.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Ұйымдастырыл
ған оқу қызметіне
(ҰОҚ) дайындық
09.00- 09.10
Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау

Ойнайық та, ойлайық(ҰОҚ)
9.10
10.00

Музыка
Жетекші: Смагулова А.
Аппликация
Тақырыбы: Тиіндерге арналған жаңғақта
Мақсаты:
Дөңгелек пішінді заттарды жасау үшіналақан қимылддарымен сазбалшық кесектерін домалатуға үйрету.
Дене тәрбиесі
Жетекші:
Құрастыру
Тақырыбы:
Бір текті заттардан топтар құрастыру
Мақсаты:Бір текті заттардан топтар құрастыру және оның біреуін топтан бөлуді бекіту.
Дене тәрбие
Жетекшісі:
Сурет салу
Тақырыбы: Қар жауды
Мақсаты:
Дәстүрлі емес әдіспен қар ұлпасының суретін салуға үйрету.
Дене шынықтыру
Жетекшісі
.Жаратылыстану
Тақырыбы:
Қысқы жануарлар Мақсаты: Жануарлар қысқа дайындығы туралы түсініктерін кеңейту, табиғат бұрышындағы өсімдіктер мен жануарларды бақылау.

Серуенге дайындық
10.00-10.20
Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен
Табиғатпен біргеміз
10.20-11.30
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
қырауды бақылау.
Мақсаты: балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп көрейік. Оған қырау түсті, біздің буымыз суықтан қырауға айналды. Сонымен қырау бұл кәдімгі бу, ол әйнек шынысына, ағаш бұтақтарында, бұтақтарында, басқа заттарда қатып, қырауға айналған. Қырау әдетте күннің ашығында пайда болады.
Көркем сөз.
Тазартып бар кір шаңнан,
Қыс өнерін бастады.
Терезеге қыраудан,
Сурет салып тастады.
Қимылды ойын:Қар лақтырыспақ
Мақсаты: қимылды жаттығуларды жасауды үйрету, тапқырлық таныта білу.
Еңбек: бір біріне кедергі жасамай, жұмыс істеуге үйрету.

Серуеннен оралу
11.30-11.40
Балалардың киімдерін реттілікпен шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру.

Түскі ас
11.40-12.10
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Түскі ұйқы
12.10-15.00
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
15.00-15.15
Балаларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату, шынықтыру жұмыстарын жүргізу
Ойын- жаттығу :
Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың.

Бесін ас
15.15 15.25
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекеттер






15.25 15.40







Шаштараз қалай жұмыс істейді?
Қуыршаққа көрсетеміз
Шаштараз жұмысы туралы балаларға білім беру Құрал-жабдықтарын атауға үйрету
Құрылысшы
Балаларды құрылысшының қызметімен таныстыру. Қаншама үйлер, мектеп, балабақшаны құрылысшылар салатынын түсіндіру. Ойын арқылы үйлерді қалай салатынын көрсету
Қуыршақтың көйлектерін жуып,үтіктеу
Киім жууға арналған заттармен таныстырып,тазалыққа баулу

Қимылды ойын:
Сұр көжек
Мақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.

Аю мен Маша
мультфильм
көруді қарастыру



Балалармен жеке жұмыс жүргізу
15.40 16.00

Қыс айы жайлы білімдерін тиянақтау пысықтау тиісті белгілерін атату, тілдерін жетілдіру, танымдылықтарын, ұстамдылықтар
ын дамыту
Дидактикалық ойын Сиқырлы сандық
Мақсаты:
баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Ойын – жаттығу Қуыршықты қыстық киімдері
Мақсаты:балаларға тазалық туралы үйрету.
Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.

Дидактикалық ойын
Ғажайып қапшық
Мақсаты:
баланың сөздік қорын күз сыйы
атауларын білдіретін сөздермен байыту.
Қимылды/ойын:
Жанды ойыншықтарМақсаты: балаларды аңдардың жүрісін келтіріп жүруге үйрету.

Серуенге дайындық
16.00 16.15
Киіну: серуенге шығу.

Серуен

16.15 17.10
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: Кім қайда барғысы келеді бар? және т.б.

Кешкі ас
17.10 17.25
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдинетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Балалардың үйге қайтуы
17.30-19.00
Ата-аналарға кеңес:
Баланың бақшадағы киімі

Тұмаудан сақтану туралы ескерту кеңестер
Кеңес: Қыс мезгілі болғандықтан аяздан қорғану. Жыл мезгіліне сай киіну. Ата-аналармен кеңес жүргізу

Дербес еркін ойын әрекеттері
Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Картаева Таншолпан Сериковна
Жарияланған уақыты:
2019-01-31
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Оқу жылы
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1548950862
333
444
555
666
7
888
999