Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Оқу процесіне сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалану арқылы оқыту
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқу процесіне сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалану арқылы оқыту бойынша коучинг
Материалды ашып қарау
Қайнар мектеп-гимназия коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Шарапова Кулжаханның коучинг сабағының жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Оқу процесіне сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалану арқылы оқыту

Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық. 41-49 беттер
Интернет желісі
Үлестірме материалдары

Оқу нәтижесі:
Сын тұрғысынан ойлауды оқу процесінде қолдана білулеріне ықпал ету, бақылау мен тыңдау арқылы дәлелдер жинастыру және шешім қабылдау, талапқа сай өлшемдерді қолдану дағдыларын дамыту,топтық жұмыс орындату арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Түйінді идеялар:
Сын тұрғысынан ойлай отырып, логикалық ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту

Сабақта қолданылатын материалдар:
Үлестірмелі материалдар, стикер, АКТ, А3 форматы, Puzzle, түрлі-түсті суреттер

Оқыту әдістері:
Миға шабуыл
Бейнефильм (Маша және аю 6 бөлім)
Блум таксономиясы
Жеке жұмыс
Кері байланыс

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімнің іс-әрекеті

Бөлінетін уақыт
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті

4 мин
Қатысушыларға кіріспе ретінде Жырық құмыра бейнефильм көрсетіледі.
Бейнефильмдікөреді, өздері ой түйеді.

3 мин
Топқа бөлу . Әр қатысушы бір заттан шығарады, коуч ол затты топқа бөліп қояды. Кімнің заты қай топта болса, сол топқа бірігеді, осылайша 2 топ құралады.
Өз заттары арқылы топқа бөлінеді.


2 мин
Миға шабуыл "Қара аю" суреті
Аюдың бойындағы жағымды қасиеттер (10 сын есім) тақтада жазылады, тыңдаушылар жазылған қасиеттермен келіседі ме, әлде жоқ па? Неге? деген сұрақтарға жауаптарын дәлелдейді. Осыдан кейін Маша мен аю бейнефильміндегі аю көрсетіледі және екі аюды салыстырады
Суреттегі аюға сипаттама береді




7 мин

Бейнефильм тамашалау (Маша және аю, 6 бөлім, бейнефильмнен үзінді, сұрақ-жауаптан кейін жалғасы көрсетіледі)
Бейнефильм бойынша сыни тұрғыдан сұрақтар:
1.Фильмге қандай ат қояр едіңіз
2.Фильм қалай аяқталады деп ойлайсыз?
3.Машаның көргені ненің ізі?
4.Маша мен аюдың арасында қандай қарым қатынасты байқадыңыз?
5.Машаға іздерді түсіндіруде аюдың іс әрекеті қандай болды? (жалғасын көрсету)
Бейнефильді көру арқылы сұрақтарға жауап береді


20 мин
Қосымша суреттерді пайдаланып, Маша және аю бейнефильмінің жаңа бөлімін шығару (режиссер болып, жаңа бөлім түсіру)

А3 форматқа бейнефильмнің жаңа бөлімін жасайды және жасалған бөлімі бойынша ертегі құрастырады.
(қажет құралдар: А3 форматы, жапсырмалар, суреттер, желім, стикер т.б.)

10 мин
Осы ертегінің бір элементін алып, сол бойынша 5 сұрақ құрастырады
Қойылған сұрақтарға жауап береді

5 мин
Бірінші топ Машаның, екінші топ аюдың жағымды қасиеттерін жазады.
Осы жағымды қылықтардың қайсысы оқушы бойынан көргіңіз келеді?
Бірінші топ Машаның, екінші топ аюдың жағымды қасиеттерін жазады.

5 мин
Сергіту сәті
Видио көріп тамашалайды.

10 мин
Сабақты Б.Блум таксономиясы негізінде қорытындылау.
(Таныстырылым арқылы тақырыптың мазмұны ашылады)
Білу: пазл құрастыру
Түсіну: бейнефильм бойынша сұрақтарға жауап беру
Қолдану: жаңа бөлім түсіру
Талдау: сұрақ дайындау және жауап беру
Жинақтау, бағалау: ертегі жазу, Маша мен аюдың жағымды қасиеттері
Үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды

5 мин
Кері байланыс
Сын тұрғысынан ойлау тақырыбына байланысты бір сөз ассоциация жазады. Жазылған барлық сөздерді қатыстырып, жұрнақ, жалғау арқылы бір сөйлем құрастыру.
Алғысын білдіру
Құрастырған сөйлемдерге талдау жасалады.



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Шарапова Кулжахан Сабыралиевна
Жарияланған уақыты:
2019-10-21
Категория:
Кембридж тәсілімен оқыту
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1571674970
2222
333
444
555
666
7
888
999