Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Өзен тіршілік-көзі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Абайдың қара сөздері балаға да, данаға да ой салатын, жақсылыққа жетелейтін ұлағаты мол қазына екендігін есепке ала отырып 9-сынып оқушыларын Абай даналығынан сусындатуды жөн санадым. Сабақта сыни тұрғыдан ойлау модулі стратегияларын пайдалана отырып сыныптағы 26 оқушыны жыл мезгілдерінің суреттері арқылы төрт топқа бөлдім. Психологтардың зерттеуі бойынша ұлттық мінез- құлық – белгілі бір ұлтты басқа ұлт өкілдерінен айырып көрсететін сол ұлт өкілдерінің басым көпшілігінің бойынан табылатын ерекше қасиеттер. Кез-келген ұлт зиялыларының ұлттық мінез-құлыққа қатысты еңбектерінен сол халықтың басқа ұлт өкілдерінен бөліп көрсететін ерекше қасиеттерін көретініміз айдан анық.Абайдың қара сөздері арқылы қазақ ұлты болашағын тәрбиелеу ХХI ғасырда біздге берген Алланың сыйы деп қабылдай отырып, Абай тәлімінің мән-мағынасына оқушы жас ерекшеліктерін ескере отырып саралап алдым.
Материалды ашып қарау
БекітемінКелісілдіҚаралды
№228 Шәймерден Бәкіров Директордың оқу ісі жөніндегі бірлестік отырысында қаралды:
атындағы орта мектебі КММ директоры: орынбасары: _______Ш.Баимбетова ӘБ жетекшісі: _______Н.Абенова
____________________Ф.Жанибекова
___ _______2018жыл ___ _______2018жыл Хаттама № ___ ____ _______2018 жыл






Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар





Сыныптар: 3 А, Ә

Сағат саны: 34, аптасына 1 сағат

Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны: 8

Тоқсандық жиынтық бағалау саны: 4

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі №327 қаулысымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2015);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 15 шілдедегі №453 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларын;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 8 сәуірдегі №266 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жасалды.

Оқулық атауы: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Оқулық авторлары: Г.А.Көпеева, Ү.М.Ділманова.
Баспасы: Астана: Арман-ПВ баспасы, 2018 жыл











Түсіндірме жазба
Тақырыптық күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі №327 қаулысымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандартына сәйкес жүзеге асырылады (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2015) және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 15 шілдедегі №453 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 8 сәуірдегі №266 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жасалды.
Математика және информатика білім беру саласының мазмұны Математика және Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар пәндері арқылы жүзеге асырылады. Бастауыш сыныпта АКТ пәнін оқыту негізгі мектепте информатиканың базалық курсын меңгертудің пропедевтикасын қамтамасыз етеді.
Ақпараттық технологиялар әр түрлі білім беру салаларын кіріктіру үшін ресурстарды және техникалық құралдарды ұсына отырып, басқа оқу пәндерін оқытуда жаңа құралға айналып отыр.
АКТ пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларды оқуда және күнделікті өмірде тиімді қолдану үшін қазіргі ақпараттық технологиялардың базалық білімімен, білік және жұмыс жасау дағдыларымен қамтамасыз ету болып табылады.
Негізгі міндеттер:
1) компьютер туралы алғашқы ұғымдар, қазіргі заманауи цифрлық технологиялар және олардың қоғам өміріндегі алатын рөлі туралы білім алушыларға мәлімет беру;
2) ақпараттық-комуникациялық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты іздеу, жинақтау, өндеу, сақтау және әр түрлі формаларда жіберу дағдыларын қалыптастыру;
3) әр түрлі бағдарламалық қосымшаларды пайдалана отырып, білім алушылардың идеяларын ұсынуға мүмкіндік беру;
4) бір-бірімен сөйлесу, ақпарат алмасу және бірлесе жұмыс істеу мақсатында АКТ құралдарын пайдалануға әрекет жасау;
5) білім алушыларды авторлық құқықтарды сыйлауды және компьютермен жұмыс істеу барысында техникалық қауіпсіздік ережесін сақтауға үйрету.
Ақпараттық-комуникациялық технологиялар пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
3-сыныпта – аптасына 1 сағаттан, оқу жылында – 34 сағатты құрайды.
АКТ пәні бойынша оқыту процесінде қолданылатын әдістер мен тәсілдер мынадай:
- ойын түрінде оқыту;
- компьютерсіз оқыту;
- АКТ құралдары қолданылатыншығармашылық тапсырмалар;
- шағын жобалар.
Келесі тақырыптар бойынша:Астана бойынша виртуалды экскурсия, Интернеттегі ауарайын болжау, Мультимедиялық тарих, Суреттер тарихынан тұратын шығарма, фотосуреттер, аудио жазбалар, видео, анимация, мультфильм және т.б. жобаларды өткізу ұсынылады.
Пән бойынша жиынтық бағалау бөлім бойынша (БЖБ) және тоқсан бойынша (ТЖБ) жиынтық бағалау рәсімдерінің нақты саны әр тоқсанда 1 рет өткізіледі. 1-сыныптапән бойынша жиынтық бағалау үшінші тоқсанда өткізіледі.


66-кесте – Төменде бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны.
Сынып

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша
жиынтық бағалау рәсімдерінің саны



1-тоқсан

2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан

3 сынып
2
2
2
2

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
АКТ пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Сынып
Апталық сағат саны
Оқу жылындағы барлық сағат саны

3
1
34





Оқу жүктемесінің бөлінуі
АКТ сабағын жүргізудің басты талабы: сыныптағы жиһаздар топтық, жұптық, жеке жұмыстар, семинарлар және оқытудың тағы басқа да әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру үшін жылжымалы болуы қажет. АКТ кабинетіне қажетті жабдықтардың тізімі:
1) гарнитуралармен жабдықталған дербес компьютерлер (микрофондары бар құлаққаптар);
құрылғылар арасында ақпарат алмасуды, мұғалімдер мен оқушылардың қарым-қатынасын қамтамасыз ету үшін жоғары сапалы қолжетімді желі;
қосымша құрылғылар: принтерлер, сканерлер, көшіру техникалары, проекторлар.
АКТ пәнінің мазмұны
АКТ пәні бойынша бағдарламаның мазмұны оқыту бөлімдерінен тұрады. Әр бөлім бөлімшелерге бөлінген. Бөлімшелер күтілетін нәтиже, яғни дағды немесе білік, білім немесе түсінік түрінде көрсетілген оқыту мақсаттарын қамтиды. Оқыту мақсаттары мұғалімдерге өз жұмысын жоспарлауға және оқушыны бағалауға, сонымен қатар олардың әрі қарай оқыту кезеңдері туралы хабардар етуге мүмкіндік береді.

Бөлімдер
Бөлімшелер

1
Компьютер
1.1 Компьютердің құрылғылары



1.2 Программалық қамтамасыз ету



1.3 Қауіпсіздік техникасы

2
Ақпаратты өңдеу және таныстыру
2.1 Мәтіндер



2.2 Графика



2.3 Презентациялар



2.4 Мультимедиа

3
Интернет желісінде жұмыс
3.1 Ақпаратты іздеу



3.2 Ақпарат алмасу



3.3 Интернет желісіндегі қауіпсіздік

Бағдарламада оқу мақсаттарын қолдануға, мониторинг өткізуге тиімді болу үшін, төрт саннан тұратын кодтық белгі енгізілген. Кодтық белгідегі бірінші сан сыныпты, екінші сан бөлімді, үшінші сан бөлімшенің ретін, төртінші сан оқу мақсатының реттік нөмерін көрсетеді.
Оқу пәнінің базалық мазмұны
3-сынып
1. Компьютер:
1.1 Компьютердің құрылғылары
енгізу және шығару құрылғылары;
1.2 Программалық қамтамасыз ету
компьютерлік программалардың қызметі (сілтеуіш, суреттерді көруге арналған программалар); программа менюі; меню командаларын қолдану;
файлдар мен бумалар; компьютерде файлдарды ашу және сақтау.
Қауіпсіздік техникасы
қауіпсіздік техникасының негізгі ережелері
2. Ақпаратты өңдеу және көрсету
2.1 Мәтіндер:
мәтіндік редактордың қызметі; программа менюі; мәтінді теру және өңдеу; символдар мен абзацтарды пішімдеу; мәтінмен болатын операциялар; символдарды қосу.
2.2. Графика:
графикалық редактордың міндеті; суреттерді ашу және сақтау; редактор құрал-жабдықтарын қолдана отырып сурет салу; түстер палитрасы; суреттерді өңдеу; суретті кесу, айналдыру және өлшемін өзгерту; сурет бөліктерінің көшірмесін жасау.
2.3. Презентация:
презентация құру программаларының міндеті; программа менюі; презентацияларды ашу және сақтау; слайдта мәтін мен суреттерді орналастыру; слайд арасында ауысу; презентация дизайны; дыбысты қосу.
2.4. Мультимедиа:
дыбыстық ақпаратты енгізу және шығару құрылғылары; дыбыс редакторының қызметі; дыбысты жазу; дыбыстарды өңдеу және ойнату; дыбыстық эффектілерді қолдану.
3. Интернет желісінде жұмыс:
3.1 Ақпаратты іздеу
веб-парақшаларды көруге арналған программалардың қызметі; іздеу жүйелері; түйінді сөздер бойынша іздеу;
3.2 Ақпарат алмасу
ақпарат алмасу тәсілдері; белгіленген мәтінді және суретті құжатқа көшіру;
3.3 Интернет желісіндегі қауіпсіздік
ғаламтордағы қауіпсіздік ережелері.
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Бөлімдер/
ортақ тақырып
Сабақ №
Сабақтың тақырыптары

Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Үйге тапсырма

I тоқсан




1 бөлім. Компьютер және программалар (ортақ тақырып: Жанды табиғат).
1
Біздің айналамыздағы ақпарат
Қауіпсіздік техникасы
3.2.4.2. арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану
1

Үйде орындайық
8, 11-беттер



2
Компьютердің құрылғылары
3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.1.3.1. цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау
1

Үйде орындайық
14-бет



3
Файлдар мен бумалар
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.1.2.3. файл және бума ұғымдарын түсіндіру;
1

Үйде орындайық
23-бет



4
Программалар терезесі. БЖБ
3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
1

Үйде орындайық
26-бет


2 бөлім.
Сөз артында сөз (ортақ тақырып: Жақсы деген не, жаман деген не?)
5
Мәтінді теру және өңдеу
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
1

Paint редакторында бірнеше сурет салып, оны сақтау



6
Пернетақта. Мәтінді теру және өңдеу
3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
1

Үйде орындайық
32-бет



7
Мәтінді пішімдеу. БЖБ
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
3.2.1.2. қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі, түзету);
3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою
1

Үйде орындайық
35-бет



8
ТЖБ. I тоқсан қорытындысы
3.1.1.1 , 3.1.2.1, 3.1.3.1
3.1.2.3 , 3.1.2.4 , 3.2.1.1, 3.2.1.3
1

Үйде орындайық
39-бет





II тоқсан

3 бөлім. Компьютер және дыбыстар (ортақ тақрып: Уақыт).
9
Дыбысты жазу және ойнату
3.1.1.1. енгізу (тінтуір, пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.1.3.1. цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
1

Үйде орындайық
45-бет



10
Дыбыстық әсерлер Дыбысты өңдеу
3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату;
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.1.3.1. цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;
3.2.4.1. арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару
1

Үйде орындайық
47-бет



11
Практикалық жұмыс.
БЖБ
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.2.4.1. арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару
1

Аудиозапись жазып келу (3 минуттық өлең жазу)

4 бөлім. Компьютерлік суреттер (ортақ тақырып:
Сәулет).
12
Графикалық редактордың құрал жабдықтары.
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
1

Үйде орындайық
54-бет



13
Суретті өңдеу
3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану
3.1.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
1

Үйде орындайық
58-бет



14
Суретті өңдеу. Практикалық-шығармашылық жұмыс. БЖБ

3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру
3.1.2.2. компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
1

Paint редакторында 16 желтоқсан тәуелсіздік күніне байланысты сурет салып келу


15
ТЖБ. IІ тоқсан қорытындысы
3.1.2.1, 3.1.2.4, 3.2.4.1
3.2.2.1
1

Қайталау

III тоқсан

5 бөлім.
Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырып: Өнер)
16
Графикалық редактордағы фигуралар.

3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану
1

Үйде орындайық
62-бет



17
Қайталанатын үлгілер
3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

1

Үйде орындайық
66-бет



18
Түстер палитрасы
3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.2.4.2. арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану
1

Үйде орындайық
69-бет



19
Практикалық-шығармашылық жұмыс. БЖБ
3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
3.2.1.2. қаріпті пішімдеу (қаріптің жазылу стилі, түсі, түзету);
3.1.2.1. компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

1

Үйде орындайық
73-бет


6 бөлім.
Әлемнің барлығы Ғаламторда! (ортақ тақырып: Танымал тұлғалар)
20
Ғаламтордағы қауіпсіздік
3.3.2.1. желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
3.3.3.1. ғаламтор желісіндегі қажетсіз байланыстың қаупін түсіну
1

Үйде орындайық
88-бет



21
Іздеу жүйелері
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
3.3.2.1. желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;



Үйде орындайық
82-бет



22
Ақпаратты іздеу
3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
1

Мәтіндік редакторды 3 шумақ өлең жазып келу


23
Шағын-жоба қорғау Менің пірім. БЖБ
3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
3.3.2.1. желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;
3.3.3.1. ғаламтор желісіндегі қажетсіз байланыстың қаупін түсіну
1

Мәтіндік редакторда Менің анам тақырыбына әңгіме жазып келу


24
ТЖБ. IІІ тоқсан қорытындысы


1

Қайталау

IV тоқсан

7 бөлім.
Презентацияны безендіру (ортақ тақырып:
Су – тіршіліктің көзі)
25
Презентацияны құру
3.2.3.1. мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.4.2. арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану


1

Үйде орындайық
95-бет


26
Презентацияны безендіру

3.1.2.4. компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану;
3.2.3.2. слайдтар арасындағы ауысуларды пайдалану;
3.2.3.3. презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
1

Үйде орындайық
99-бет


27
Презентацияға фигуралар қою.
3.2.3.1. мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.2. слайдтар арасындағы ауысуларды пайдалану;
3.2.3.3. презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
1

Үйде орындайық
103-бет



28
Слайдтар арасындағы ауысулар
3.2.3.2. слайдтар арасындағы ауысуларды пайдалану;
3.2.3.3. презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін ғаламторды қолдану
1

Үйде орындайық
106-бет



29
Жобаға презентация құру. БЖБ
3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.2.3.1. мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3. презентацияны безендіру үшін дайын безендіру пайдалану;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін Ғаламторды қолдану

1

Үйде орындайық
110-бет


8 бөлім.
Мәтін, дыбыс және презентация (ортақ тақырып: Демалу мәдениеті. Мейрамдар)
30
Мәтінмен жұмыс
3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.3.3.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін Ғаламторды қолдану
1

Үйде орындайық
115-бет



31
Пернетақтада жоқ символдар. Презентациядағы дыбыстар
3.2.1.1. мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру;
3.2.1.3. құжаттағы ерекшеленген мәтінді қиып алу, көшіру, қою;
3.2.4.2. арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану.
3.2.4.1. арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару
1

Үйде орындайық
117-бет



32
Шағын жоба қорғау
БЖБ
3.2.2.1. қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
3.2.3.1. мәтін мен бейнелерден тұратын қарапайым презентациялар жасау;
3.3.1.1. нақты сұрақтарға жауап табу үшін Ғаламторды қолдану
3.2.4.1. арнайы программаны пайдалана отырып дыбысты жазу, өңдеу және шығару
1

Үйде орындайық
120-бет



33
ТЖБ. IV тоқсан қорытындысы

1

Жыл бойы өткенді қайталау


34
Қорытынды
Жыл бойы өткенді қайталу
1

Қайталау


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жанибекова Фарида Калмагамбетовна
Жарияланған уақыты:
2019-11-27
Категория:
Әлеуметтану
Бағыты:
Конспект
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1574854592