Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Параллель түзулер
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге арналған көмекші құрал
Материалды ашып қарау

Қысқа мерзімді жоспар:
7.3С бөлім Түзулердің өзара орналасуы
Мектеп:

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы
Параллель түзулер, олардың қасиеттері мен белгілеріне есептер шығару

Сабақтың түрі
Бекіту сабағы

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.2.7
параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығаруда қолданады;

Сабақ мақсаттары
екі түзу және қиюшымен қиғандағы бұрыштарды ажырата алады(айқыш, ішкі тұстас, сәйкес бұрыштар);
Сәйкес терминологияны біледі (қабырғалары мен бұрыштары, ішкі және сыртқы бұрыштары, екі түзу мен қиюшының қиылысуы, айқыш бұрыштар, ішкі тұстас және сәйкес бұрыштар)

Бағалау критерийлері
Екі түзудің қиюшымен жасайтын бұрыштарын сұрыптап, олардың параллельдік белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есеп шығару.

Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
Параллель түзулерді салу техникасын түсінеді, сипаттайды және түсінікті бекіту үшін сұрақтар қояды.
Параллель түзулер, қиюшы, сәйкес/тұстас/айқыш бұрыштар.
Параллель түзулер – бір жазықтықта жататын қиылыспайтын 2 түзу.
Қиюшы – параллель түзулерді қиятын түзу.
Түзулер параллель екенін қалай білеміз?
Қиюшы деп нені түсінесіз?
Бұрыштар тең бола ма?
Біз оны қалай анықтаймыз?
Біз оны қалай есептейміз/өлшейміз?

Құндылықтарды дарыту


Құндылықтар:
Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе топпен жұмыс істегенде қатысты, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысады.
Топпен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренді.

Пәнаралық байланыстар
Біздің қоршаған ортада бұрыштар, түзулер, жазықтықтар мен фигуралар кездеседі. Бұл түсінікті дизайн мен технология және физика үшін қолдануға болады.

АКТ қолдану дағдылары


Презентация

Бастапқы білім

Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштар
Параллель түзулер, қасиеттері мен белгілері

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Сабақ ресурстары

Сабақ басы
2 мин












5 мин



Сабақтың мақсатын анықтау. Өткен тақырыпқа шолу жасау.
Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру
Оқушылар жанындағы сыныптасының жақсы қасиеттерін айтып, бір-бірлерінің көңіл-күйлерін көтереді.
Оқушыларға таратпа материалдары таратылады. Оқушылар тапсырманы толығымен орындағаннан кейін, жұмыстарын салыстырып бір-бірін өздері бағалайды. Мұғалім дұрыс жауаптарды айтап шығады.
Түзулердің параллельдік белгілері мен қасиеттері.
І нұсқа
1.Егер екі түзуді қиюшымен қиғанда ... тең болса,онда бұл түзулер параллель болады.
( Параллельдіктің І белгісі орындалатындай етіп, көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойыңдар. )
2.Егер қайсыбір түзу параллель екі түзудің біреуін қиса, онда ол екіншісін қиюы мүмкін бе ?
3.Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі бұрыштың айырмасы 300тең . Осы бұрыштар неге тең?
4.Параллель екі түзуді қиюшы мен қиғанда пайда болатын бұрыштардың біреуі 750-қа тең. Осы бұрыштар неге тең?

ІІ нұсқа
1.Егер екі түзуді қиюшымен қиғанда ... тең болса, онда бұл түзулер параллель болады.
( Параллельдіктің ІІ белгісі орындалатындай етіп, көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойыңдар. )
2.Егер параллель екі түзуге үшінші түзу параллель болса, онда үш түзу өзара параллель болуы мүмкін бе ?
3.Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі айқыш екі бұрыштың қосындысы 1500-қа тең. Осы бұрыштар неге тең ?
4. Параллель екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болатын бұрыштардың біреуі 650-қа тең. Осы бұрыштар неге тең?
Таратпа материалдар

2 мин
























5 мин

Терминология. Жаңа сөздер.
Сөздікпен жұмыс/
Мақсат: Тақырып бойынша кездесетін үш тілде жазылған кілттік сөздерді есте сақтау.
Интерактивті тақтаға ағылшын, орыс, қазақ тілдерінде бүгінгі сабаққа қатысты терминдер беріледі. Оқушылар сөздермен танысып, дәптерлеріне жабыстырып, оқылуын дауыстап айтады.
Қосымша 1
























Презентация Слайд № 5 – 21


Қазақ
Орыс
Ағылшын

Қиюшы
Секущая
Transversal

Сәйкес бұрыштар
Соответственные углы
Corresponding Angles

Ішкі айқыш бұрыштар
Внутренние накрест лежащие углы
Alternate Interior Angles

Сыртқы айқыш бұрыштар
Внешние накрест лежащие углы
Alternate Exterior Angles

Ішкі тұстас бұрыштар
Внутренние односторонние углы
Consecutive Interior Angles

Сыртқы тұстас бұрыштар
Внешние односторонние углы
Consecutive Exterior Angles



Тапсырмаларды ауызша орындау.
Тапсырмаларды орындау.


13 мин














































8 мин




Топпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмаларды орындау.
Мақсат: параллельдік белгілері мен қасиеттерін есеп шығаруда қолдана алу.
Тапсырма: Қарапайым деңгейден бастап, орташа және күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау. Егер оқушы өз біліміне сенімді болса, жоғары деңгейден бастауы мүмкін.
Қарапайым

Белгісіз бұрыштарды анықтаңдар
Орташа


Белгісіз бұрыштарды анықтаңдар және жауаптарыңызды негіздеңіздер

Күрделі


Белгісіз бұрыштарды анықтаңыздар және жауаптарыңызды негіздеңіздер
Жұптық жұмыс.
Оқушылар бірінің жұмысын бірі бағалайды.
№1
Екі параллель түзуді қиюшымен қиғандағы ішкі тұстас бұрыштардың айырмасы 300. Осы бұрыштарды табыңдар.
№2
Екі параллель түзуді қиюшымен қиғандағы айқыш бұрыштардың қосындысы 1500. Осы бұрыштарды табыңдар.
№3
Екі параллель түзуді қиюшымен қиғандағы айқыш бұрыштардың қосындысы 2100. Осы бұрыштарды табыңдар.
№4
Егер қиюшы мен параллель екі түзу арасындағы бұрыштардың бірі екіншісінен 700 артық болса, онда барлық бұрыштарды табыңдар.
№5
Қиюшы мен параллель екі түзу арасындағы бұрыштардың бірі 300. Өзге 7 бұрыштың бірі 700 болуы мүмкін бе?
№6
Екі параллель түзуді қиюшымен қиғандағы сәйкес бұрыштардың қосындысы 2000. Осы бұрыштарды табыңдар.
Қосымша 2















































Презентация

7 мин
Жеке жұмыс
Бөлім.
Тақырып
7.3С Түзулердің өзара орналасуы
Параллель түзулердің қасиеттері

Оқыту мақсаттары
7.3.2.7
есептер шығаруда параллель түзулердің қасиеттерін қолданады;

Дағдылар
Білу және түсіну

Бағалау критерийлері
- параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың қасиеттерін біледі;
- параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың түрлерін анықтайды;
- қажетті қасиетті таңдайды
- қасиетті қолданады

Тапсырма

Тапсырмалар:
Жазықтықтағы екі түзу параллель деп аталады, егер _______________________________________________________________________
Егер екі параллель түзулерді үшінші түзу қиса, онда пайда болған ішкі тұстас бұрыштардың __________________________________________________________
Тұжырымдардың ақиқат, жалғандығын анықтаңдар:
а) Егер екі түзуді қиюшымен қиғандағы ішкі айқыш бұрыштардың қосындысы тең болса, онда түзулер параллель болады. ____________б) Егер түзу екі параллель түзулердің бірін қиятын болса, онда ол екіншісін де қияды. ____________в) Үшінші түзуге перпендикуляр болатын екі түзу өзара перпендикуляр болады. ___________г) Түзудің бойында жатпайтын нүкте арқылы осы түзуге параллель тек бір ғана түзу жүргізуге болады. ____________
Бос орынды толтырыңдар
Суретте екі параллель _________
және _________ түзулер ,
MN – ___________________
бейнеленген.
AMN және MND бұрыштары
____________________________________
__________________________________
BMN және DNM бұрыштары ________ _____________________________________________.
Суреттен сәйкес бұрыштар жұптарын көрсетіңдер

Бағалау критерийлері
Дескрипторлар

-параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың қасиеттерін біледі
-параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың түрлерін анықтайды
-қажетті қасиетті таңдайды
қасиетті қолданады
-параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың қасиеттерін біледі
-параллель түзулер мен қиюшыдан пайда болған бұрыштардың түрлерін анықтайды
-қажетті қасиетті таңдайды
қасиетті қолданады


Таратпа материал

Сабақ соңы
3 мин
Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенің келесі кейіпкерлер көмегімен көрсетеді. Өз ойларымен бөліседі.



Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

Қалыптастырушы бағалау, тест тапсырмалары.Өзін өзі бағалау.
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттерімен белсендііс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?





Қарапайым

Белгісіз бұрыштарды анықтаңдар

Орташа
Белгісіз бұрыштарды анықтаңдар және жауаптарыңызды негіздеңіздер


Күрделі

Белгісіз бұрыштарды анықтаңдар және жауаптарыңызды негіздеңіздер



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Турмаганбетова Куралай Тынышбеккызы
Жарияланған уақыты:
2020-01-08
Категория:
Геометрия
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1578469360