Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қалыптастыруша бағалаудың рөлі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материалда қалыптастырушы бағалаудың рөлі туралы айтылған.Барлық пән мұғалімдеріне врналған
Материалды ашып қарау
Канабекова Гульмира Амановна

Қалыптастырушы бағалаудың ролі
Оқушылардың білімі мен білім сапасын бағалаудың жаңа әдістерін енгізу өте қиын болып көрінуі мүмкін. Бірақ, бұдан қорқудың мүлдем қажеті жоқ. Қалып тастырушы бағалау үдерісін сабақ барысында тиімді енгізу – бұл дұрыс бағалаудың алғашқы қадамы болып табылады.
Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? Жаңа тақырыпты оқуға дейінгі және оқу барысында жүргізілетін бағалау түрлері қалыптастырушы бағалау болып табылады, өйткені ол оқу барысын түсінуді қалыптастыруға көмектеседі.
Қалыптастырушы бағалауды қай кезде қолдану керек? Қалыптастырушы бағалау – бұл оқытудың бір бөлігі, және ол оқушылар білімінің құрылымына енуі мүмкін. Сіз бұған дейін қалыптастырушы бағалау жүргізген де болуыңыз мүмкін. Мысалы, оған оқушыларды бақылау, оқушылардың жетістігі үшін мадақтау, оқушылардың жұмысын талдау. Қалыптастырушы бағалауды мұғалім де, оқушы да жүргізе алады. Оқушылар тарапынан өзін өзі бағалау арқылы және бірін бірі бағалау арқылы жүргізіледі.
Қалыптастырушы бағалауды не үшін қолдану керек? Қалыптастырушы бағалау білім сапасын жоғарылатады, өйткені мұғалім оқушының нені білетінін немесе білмейтінін анықтап, келесі іс-әрекетті жоспарлай алады. Оқушылардың білім дәрежесін нақты біле отырып, ары қарай дамыту үшін және оқу мен оқытудағы білім сапасын арттыру мақсатында мұғалім оқытудағы әдіс-тәсілдерін өзгерте алады. Сонымен қатар тиімді кері байланыс жасай алады.
Қалыптастырушы бағалауды дамыту жоспары
Берілген тақырып бойынша оқушылардың білім деңгейін дамыту мақсатында, бағалау арқылы қалай мұғалім алға қойған мақсатына жете алады?



Оқушылардың білім алу үдерісін бақылау.
Оқушының білім алу үдерісінде үнемі талдау жасап, мотивация беріп отыру үшін, мұғалім оқушының жетістігі жайлы күнделік арнай алады.
Кері байланыс орнату.
Мұғалім оқушылардың алған білімін формальді түрде бағалап, оларға кері байланыс беріп, дамуын үзіліссіз бақылай алады.
Оқушылардың тапсырманы сапалы орындауына көмек беру.
Мұғалім оқушылардың тапсырманы сапалы орындауы үшін жетістік критерийлерін өзі ұсынады немесе өздеріне құрғыза алады (жетістік критерийлерін дұрыс құруына бағыт береді).
Оқу материалын түсінгендігін тексеру.
Мұғалім оқушылардың тақырыпты түсінгенін білу үшін сұрақ қоюдың түрлі әдістерін қолдана алады.
Оқушыларға тәуелсіз жұмыс жасауға үйрету.
Мұғалім тапсырманы орындау барысында оқушыларға еркіндік береді және өздігінен орындауына мүмкіндік орнатады (тапсырманы орындау барысында бір қағидамен шектелмеуі тиіс).
Оқушылардың зерттеушілік қабілетін бақылау.
Мұғалім тапсырманы орындау барысында оқушылардың зерттеушілік қабілетін бақылайды, дұрыс бағыт береді (дұрыс дерек көздерді қолдануына көмектеседі).



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Канабекова Гульмира Амановна
Жарияланған уақыты:
2019-06-17
Категория:
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Бағыты:
Мақала
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1560785228
333
444
555
666
7
888
999