Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Шығармалық жоба «Фольгадан өрнектеп тоқу»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Фольгадан тоқу қандай да бір үлкен шығындарды талап етпейді. Бұл сабақ кез-келген отбасына, кез-келген адамға қолжетімді және тіпті ең қарапайым отбасылық бюджетке азаймайды. Осы қызықты және пайдалы әуестіктің дамытушы әсері материалдарға қарапайым қаржы шығынымен ең батыл күтулерден асып түседі, ал зергерлік әшекейлерге ұқсас фольгадан жасалған тамаша сыйлықтар кез келгенді қуантады.
Материалды ашып қарау
Шығармалық жоба Фольгадан өрнектеп тоқу
Нупирова Арайлым Маратовна
Полатбекова Айида Адилбековна

Қазіргі заманғы оқушыдан тек оқу үрдісі барысында жекелеген пәндер бойынша алынған білімді ғана емес, бәрінен бұрын шығармашылық зерттеу қызметі барысында алынған тұтас білім мен шынайы өмір тәжірибесі негізінде тұжырымдалған тұтастай дүниені сезіну мен дүниетанымды көптеп талап етеді.
Зерттеушілік дағдыларды қалыптастыруда ерекше орынға жобалау әдістері ие, өйткені оның бойында зерттеушілік, ізденушілік, проблемалық әдістердің үйлесімділігі бар. Жоба оқушылар алдына олардың ұғымдарына қарама-қайшы келетін білімдік жағдаяттарды құруды ұйғарады:
- оқушыларды өз ойлары мен болжамдарын айтуға итермелейді;
- осы ұйғарымдарды зерттеуге мүмкіндіктер ұсынады;
- алынған мәліметтердің маңыздылығын бағалау үшін оқушыларға өздерінің зерттеу қорытындаларын сыныптастары, мұғалімдер, ата – аналар алдында көрсетуге мүмкіндік береді.
Жобалау әдісі оқушылардың өздігінен әрекет етуіне бағытталған. Олар ол әрекеттерін белгілі бір уақыт аралығында (бір сабақтан бірнеше сабаққа дейін) жеке, жұптасып немесе белгілі бір топта жүзеге асырады.
Жобалау әдісінің заманауи зерттеушілері оларды кешенді пайдалану білім беру міндеттерін шешу мүмкіндігін береді (пәндер бойынша білімдер алу), дамытушылық (проблемалық сұрақты қоя білу, өз әрекетіңді жоспарлау, оның өнімдерін ұсыну және т.б.), тәрбиелік (біріге отырып жұмыс жасай білу, жолдасының пікірін және т.б. қабылдау). Көптеген авторлар жобаларды орындау оқушы бойында ерікті психикалық үрдістердің дамуын тудырады деп көрсетеді, жоғары танымдық белсенділікті тудырады, зерттеуге деген ынтасына себепші болады, жеке тұлғалық жаңа білімдерді қалыптастырады, оқыту әрекеттері мен оның құрылымдарын меңгеруге ықпал етеді.
Жобалау әдісінің негізі – бұл оқу – танымдық әрекеттің нәтижеге бағыттылығы, ол қандай да бір мәселені шешуде жүзеге асырылады.
Жобалап оқыту технологиясы өткен ғасырдың басында АҚШ-та дүниеге келген. Оны проблемалар әдісі деп те атаған, америка философы әрі педагогы Дж. Дьюи, және оқушысы У.Х. Килпатрик ойлап тапты. Дж. Дьюи оқудың белсенді формасын ұсынды. Бұл жерде өмірден алынған проблема қажет, ол оқушы үшін маңызды әрі таныс болуы керек, оны шешу үшін өз білімін пайдалана алатындай болу керек. Мұғалім ақпарат көздерін қайдан алуға болатынын ғана айтады немесе оқушы ойына өзіндік жұмыс жасау мақсатында бағыт бере отырып, белгілі бір проблемаға қызығушылық тудырып, жобалап оқыту іс-әрекеті арқылы алған білімін пайдаланып, шешім жолдарын ұғындыруға жетелейді. Немесе теориядан практикаға жетуге бағыт жасайды. Жобалап оқыту технологиясы орыс педагогтарының да назарын аударған. Жобалап оқыту идеясы Россияда Америка педагогтарымен параллель келген. Орыс педагогы С.Т. Шацкий 1905 жылы оқу үрдісінде жобалап оқыту технологиясын пайдаланды.
Жоба әдісі 1920 жылдары Америкада жасалған, негізінен, белсенді оқуға негізделген. Бұл кезде оқушы белсенді қызмет етеді, өзінің қызығуын танытады, білімін пайдалана алуына мүмкіндік туады.
Жобалауға қойылатын негізгі талаптар мыналар:
- зерттеу немесе шығармашылық бағыттағы мәні бар мәселелерді таңдау;
- теориялық білім мен тәжірибелік іс-әрекет жасау белсенділігін көрсететін нәтижелер;
- оқушының іс-әрекеті;
- жобаның құрылымы, ондағы кезеңдер нәтижелері;
- зерттеу арқылы іс-әрекет жүйесін көрстеу.
Жоба әдісі жеке бағдар беру технологиясының бірі. Бұнда оқушылардың танымдық дағдыларын дамыту, өз білімін өздігінен қолдану біліктігін қалыптастыру, ақпараттық кеңістікте бағдарлау, сыни тұрғыдан ойлауларын дамыту жатады.
Жобалау әдісінің негізгі мақсаты: оқушылардың танымдық, шығармашылық дағдыларын, өз білімдерін өз бетімен құрастыра білу икемділігін, ақпараттық кеңістікте жөн таба білу іскерлігін дамыту, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Жобалау әдісінің мәні – белгілі бір білім жиынтығына ие болуды болжайтын және жобалау іс-әрекеті арқылы шешімін табуды алдын ала ескеретін мәселелерге деген оқушылардың қызығушылығын ынталандыру, алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана білу икемділігін, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту. Мәселе ойдың мақсатын белгілейді, ал мақсат ойлаудың үрдісін бақылайды.
Жобалау әдісіне тән жетістіктерге мыналарды жатқызуға болады:
- жобалау әдісі оқушыларды оқыту үрдісіне және тілдік қатынасқа белсенді жұмылдыра алуымен ерекшеленеді;
- оқушыны білім алуда, өз ісін ұйымдастыруда жауапкершілікке үйретеді;
- жобамен жұмыс істеу барысында оқушының тілдік дайындығы қалыптасады;
- жобалау әдісі оқушының белсенді түрде өз бетінше ойлауына, жұмыс істеуіне және алған білімін есте сақтауы, тиісті жағдайда қолдана алуына көмектеседі. Сонымен бірге оларды жеке тұлға ретінде қалыптастырады;
- жобаны қорғау кезінде оқушы өз әрекетін ұйымдастырып бағалай алатын жеке тұлға ретінде ғана емес, тілді меңгеруге байланысты өз бойындағы кемшіліктерді жеңуге де үйренеді.
Жобалау әдісі – қандай да бір түрде безендірілген, нақты, айтарлықтай тәжірибелік нәтижемен аяқталуы тиіс мәселені толық өңдеу арқылы дидактикалық мақсаттарға жетудің тәсілі.
Жоба белгілі бір тақырып бойынша құрастырылады. Ол оқушының қызығушылығына қарай таңдалуы мүмкін.
1-кезең. Дайындық кезеңі. Тақырып таңдау, оны құрастыру, міндеттерін белгілеу, ұйымдастыру, талқылау, жоба мазмұнымен танысу. Мұнда оқытушымен бірге оқушы жобаның тақырыбын, мақсатын анықтайды.
2-кезең. Материал жинау, материалды өңдеу, толықтыру. Оқушылардың жинаған тілдік материалдарын, алғашқы нәтижелерін қорытындылап талқылау, келесі қосымша материалды, жаңа материалды іздестіру. Жоба үй тапсырмасы ретінде материалды қолдана отырып сұхбат жасауға беріледі, лексикалық, грамматикалық материалдар өңделінеді, кесте беріледі.
3- кезең. Сөйлеу кезеңінде алынған материалды қолдану, жоба жұмысын аяқтайды.
4-кезең. Қорытынды шығару, жобаның презентациясы
Жобалау әдісі бойынша өткізілген сабақтар оқушы бойындағы қабілеттілік пен қызығушылығына сәйкес жетіліп, дамуына жағдай туғызылып, әр оқушының жекелеген мүмкіндіктерінің ашылуына ықпал жасайды. Оқушылар өз ойларын ортаға салып, басқаларына сын көзбен қарауға үйренеді.
Ұжымдық зерттеулерді жобалау әрекеттері арқылы ұйымдастыру мақсаты: оқушыларды жобалау-зерттеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында ұжымдық зерттеуді жобалау әрекеттерінің элементтері арқылы деңгейлеп ұымдастыруға үйрету:
- оқушылар инициативасын зерттеудің барлық деңгейлерін ашу арқылы жүзеге асыратын ұжымдық зерттеулер;
- оқушылар сабақта жекелеген зерттеу дағдыларын қалыптастыру бойынша арнайы сабақтар.
Ұжымдық зерттеулер белгілі бір жоспар бойынша барлық деңгейлерін сақтай отырып жүзеге асырылады. Бір оқу жылының барысында оқушылар ата-аналары мен мұғалімнің басшылығымен бірнеше ұжымдық зерттеулер жүргізіеді. Оның инициаторлары-оқушылардың өздері болады.
Шағын-жобаларды жүзеге асыру бойынша оқушылар мынандай жобаларды атқара алады: ақпараттық (оқушылар немесе оқушылардың тобы таңдаған тақырып бойынша ақпараттарды өз бетімен іздеу және жинақтау); шығармашылық (ертегілер, сөзжұмбақтар, ойындар құрастыру және қарастырылып отырған шығармашылық жұмыстар); шағын-жобаларды жинақтау.
Жобалау-зерттеу кеңістігін жобалаудың әртүрлі түрлерін игеру арқылы кеңейту мақсаты: белгілі бір жоспар бойынша жеке өз бетімен және топпен зерттеу жүргізу арқылы жобалаудың әр алуан түрлеріне балаларды үйрету, зерттеуді ұйымдастырудың күрделі тәсілдерін игеру.
Жобаларды орындау барысында оқушылармен жинақталған зерттеушілік дағдылар жинақталған – білімдікке қарағанда әртүрлі ақыл-ой және тәжірибелік әрекеттерді саналы түрде орындауды қалыптастырады. Арнайы білімдерді, сонымен қатар зерттеушілік ізденудің жалпы біліктер мен дағдыларын қолдану факторларын танымдық қажеттіліктің маңызды индикаторы деп білуге болады, өйткені өздігінен ұйымдастырылған оқу әрекеті мектеп пәндерінің оқытылу сапасын көбейтеді.
Жобалау әдістері оқуды қызықты етуге мүмкіндік береді, оның мәдени деңгейін жоғарылатады, зияткерлік белсенділігі мен оқу әрекетін тұтастай ынталандырады.
Дәл осы үшін де оқу жобаларын орындау арқылы зерттеушілік дағдыларын дамуының педагогикалық шарттарын айқындап алу керек.
Ең алдымен бұл мұғалім рөлінің өзгеруі. Жобаның ұйымдастырушысы, үйлестірушісі және кеңесшісі бола отырып, мұғалім бірқатар зерттеушілік дағдыларды қалыптастырады: проблемаларды айқындап, қоя білу, түсініксіз сұрақтарды нақтылау, болжамдарды құру және тексеру, зерттеу әрекеттерін жоспарлау және жасау, мәліметтерді жинақтау (деректерді жинақтау, бақылау, дәлелдеу), талдау, синтездеу және оларды салыстыру, даярланға хабарламалармен сөз алу, жалпылау мен қорытындылар жасау және т.б.
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды жобалау іс – әрекетіне дайындаудың тиімді әдісі ретінде, ғалымдардың пікірінше, дизайн – жаттығулар алынды. Ол оқушылардың үш негізгі бағыт (кіші мектеп жасындағы оқушылар үшін қолжетерлік) бойынша мұғалім ұсынған еңбек объектісін жетілдіруде шешімдерді іздеуден тұрады: бұйымның пайдалылығы, оның беріктігі және эстетикалық тұрғыдан әдемілігі.
Оқу шығармашылық жоба деп – субъектілі жаңашылдығы бар және мұғаліммне бірлестікте орындалған, бұйымды идеядан оны жүзеге асыруға дейін құру және дайындауды айтамыз.
Кіші мектеп жасындағы оқушылар үшін оқу шығармашылық жобалардың мазмұны деп – жобалау тапсырмасы мәселесін және оны орындауды, процестің сапалық және іс – әрекеттің нәтижелерін талдауын таңдау бойынша, жобалау – технологиялық жағдаяттар, тапсырмалар, міндеттер және тәсілдер жүйесін айтамыз.
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың жобалау жұмыстарының кешенді сипаты болуы мүмкін, олар аталған оқу жылындағы бірқатар бағдарламалар молульдерін көрсетеді немесе оқушылардың ерекше қызығушылығын тудыратын, олар үшін өзекті болып табылатын белгілі модульді тереңдетіп зерттеудің көрінісі болып табылады.
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың жобалау іс-әрекеттерін, келесі өлшемдерге сәйкес болған жағдайда сәтті болуы мүмкін:
1. Мәселені анықтауды, жобаның тақырыбын аңдауды, оның практикалық бағыттылығын және орындалатын жұмыстың маңыздылығын саналау;
2. Ұсынылатын шешімдерді, тұғырларды және тұжырымдарды аргументтеу;
3. Қабылданған жобалау кезеңдерін орындау, олардың дербестігі және аяқталғандығы;
4. Бұйымның сапасы, оның өзгешелігі;
5. Шығармашылық деңгейі: материалды жүзеге асырудың және жобаны көрсетудің өзгешелігі.
Әрбір бала – болашақ данышпан деген қағидаға ой жіберсек, шәкірттеріміздің табиғи дарындылығын ашу – ұстазға жүктелген міндет. Оқушының зерттеушілік дағдысының жетекшісі төмендегідей ережені сақтауы тиіс:
Оқушылардың өз бетінше әрекет етуге үйрету;
Нақты нұсқаулардан гөрі оқушылының ұсынысына көңіл аудару;
Талқылау кезінде баға беруге асықпау;
Білім алу барысында оқушыныға көмектесу: проблеманы таба алу, проблеманы өз бетінше шешу дағдыларын қалыптастыру, пәндер мен құбылыстар арасындағы байланысты бақылау, ақпаратты талдау, талқылау, жүйелеу, топтау, жинақтау, өзіндік пікірін ешбір қорқынышсыз ұсыну.
Жобалармен жұмыс жасау барысында оқушылардың танымдық қызығушылығын Сен дұрыс жасамадың, Көп білетін болсаң... деп баспай, оларға қолдау көрсету керек. Сонымен қатар, мұғалім үнемі жинақталған тәжірибесінде жетіліп отыру керек: жобаның ғылыми жетекшісі ретінде үнемі байқауларға қатысып отыру, аталған тақырыптар бойынша біліктілікті арттыру курстарына, шебер – сыныптарға қатысып отыру, жаңа басылымдарға қызығушылық таныту, оқушылық зерттеу мәселелеріне арналған әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестерде жобалау әдістерін қолдануды талқылауларға қатысу.
Біз сыныпта арнайы бұрышты жасап қоюды ұсынамыз, ол жерге оқыту зерттеулерін жүзеге асыруға көмектесетін материалдарды қою керек: олар Жоспарды қалай құру керек?, Сауалнаманы қалай жүргізу керек?, Бақылауды қалай өткізу керек? деген жадынамалары бар зерттеу тақырыпшалары болуы мүмкін. Осылайша, оқушылар өздерінің әрекеттерін жоспарлауды үйренеді, зерттеу әдістерін қолданады, бақылау нәтижелерін жазып отырады және т.б.
Ата – аналармен жұмысты дұрыс ұйымдастырған кезде зерттеушілік дағдыларды меңгеру тиімдірек болады. Олар жобаны орындау барысында көмекші және кеңесші болулары қажет: мұғалім сияқты олар да ақпарат көздерін іздеуге көмектесу, бүкіл үрдісті жинақтап отыру, оқушыларға қолдау көрсету және ынталандыру, өнімді даярлау кезінде оларға көмек көрсету және т.б. Талқылауларға қатысып, сұрақтар қою үшін ата-аналарды жобаларды қорғау шараларына шақырып отырған пайдалы.Сол кезде ғана оқушы қажетті көмекті мектеп қабырғасынан ғана емес, үйден де алып отырады.
Зерттеушілік дағдыларды дамытудың шарттарының бірі мектеп оқушыларын жобалау дағдыларына үйрету (проблематизация, мақсат қоя білу, әрекетті жоспарлау, керек ақпаратты іздеу, білімдерді практикада қолдану, зерттеуді өткізу, өз әрекетінің өнімін ұсыну). Мұндай жұмыс мектеп факультативтері түрінде жүйелі және мақсатты түрде жүргізілу керек. Сабақ барысында да, сабақтан тыс уақытта да.
Сабақта педагогикалық жағдаяттар беріліп отырады. Олар оқушыларды өз пікірлерін қорғауға, өзінің ұсыныстарына дәлелдер келтіруге, сұрақ қоюға, әртүрлі ақпарат көздеріне жүгінуге итермелейді және т.б. Мұндай жағдаяттарға топтағы жұмыстар, жолдасыңа көмек көрсету, жоғары күрделілікті тапсырмаларды орындау, міндеттерді әртүрлі тәсілдермен шешу, өз жолдастарыңның жұмыстарын рецензиялау, конференцияларда сөз алу және т.б. жатады.
Кіші мектеп оқушылары өздерінің оқу әрекеттерін саналы түрде түсінумен қоса сөйлеу дағдыларына, өзінің көзқарасын қорғай алуға, ынтықмақтаса білуге, ақпаратпен жұмыс жасай алуға, өзінің көрсетілімдерін логикалық тізбекте құра білуге ие болады.
Зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін сабақтарда белсенді түрде танымдық және қызықты тапсырмалар қолданылады. Болжамдарды ұсына білу дағдыларын жаттықтыру үшін түрлі тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларда берілген сұрақтарға жауап беру барысында оқушыларды Мен ойлаймын..., Менің пікірімше... деген сөздерден бастап үйрету керек. Ол оқушылар бойында өзінің ойын жеткізе алу дағдыларын қалыптастырады.
Шығармалық жоба Фольгадан өрнектеп тоқу
Өзектілігі.
Елде терең өзгерістер орын алуда. Жаңа адамның қалыптасу процесі жүруде, онда рухани байлық, моральдық тазалық пен физикалық жетілу үйлесімді біріктіріледі. Жаңа білім мен іскерліктер адамға заманауи мәдениет пен өркениетте орын алуға мүмкіндік береді. Оны меңгеру процесі шығармашылық процесс ретінде іздеу қызметінің алуан түрлі формаларын ұйымдастырудан тұрады.
Әртүрлі қолөнер бұйымдарын жасау мен дайындау барысында адам қажетті дағдыларды меңгеріп, өз тәжірибесін игереді. Қиял-ғажайыптар жинақталған тарихи-мәдени құндылықтарды меңгеруге, өзгеруге және қолдануға көмектеседі. Тақырыбы эстетикалық құндылықтарды қалыптастыруды, көркемдік және эстетикалық бағалауды және шығармашылық қызметтің негіздерін меңгеруді, сәндік-қолданбалы өнердің сиқырлы әлемін шынымен ашуға, шығармашылық қабілеттерін көрсету мен жүзеге асыруға (өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі бекіту) мүмкіндік беретіндіктен, өзекті болып табылады.
Жұмыс мақсаты :
Алюминий фольгадан түрлі кәдесыйлар,зергерлік бұйымдар, үй интерьерін әшекейлеуге арналған шырша ойыншықтары, өз жақындарына және ұлттық стильдегі авангардтық костюмдерді жасау.
Мақсаттарға сәйкес келесі міндеттер анықталды:
1.Фольгадан өру технологиясын меңгеру.
2. Бұйымның дизайн-жобасын әзірлеу.
3.Бұйымды орындау және әр түрлі композициялар жасау (Қарапайым-күрделі).
4. Жұмыс барысында шыдамдылық, ұқыптылық сияқты қасиеттерді дамыту және тәрбиелеу;
5. Бейнелі және кеңістіктік ойлауды, жадыны, қиялын, назарын дамыту;
6. Қол моторикасын, көз өлшегішті дамыту.
Зерттеудің жаңалығы:
Алюминий фольга - қолөнер үшін арнайы жасалған сияқты керемет заманауи толық қауіпсіз материал. Жеңіл, икемді және жылтыр, ол су мен жоғары температурадан қорықпайды, жұмыс кезінде арнайы құралдарды қажет етпейді, және оны әрбір шаруашылық дүкеннен, қолжетімді бағаға сатып алуға болады. Жаңа техника ғажайып әдемі жеңіл және әсем композицияларды жасауға мүмкіндік береді, фольганы Золушкадан нағыз әдемі ханшайымға, ал қарапайым қолөнер — әркімге қол жетімді жоғары өнерге айналдырады.
Зерттеу нысаны: алюминий фольгасынан жасалған бұйымдарды жобалау және жасау процесі.
Зерттеу пәні: кәдесыйлар, зергерлік бұйымдар, үй интерьерін безендіруге арналған шырша ойыншықтары, жақындарына сыйлық.
Тағамдық алюминий фольганың сипаттамасы
Фольга - алюминийден жасалған жұқа және икемді металл парағы. Алюминий фольга өнеркәсіптің түрлі салаларында қолданылады, мысалы, фармацевтикалық (қабаттар); Тамақ (тамақ өнімдерін орау және сақтау үшін); құрылыс (жылу және бу оқшаулау).
Алюминий фольга - өзінің ерекше қасиеттерінің арқасында тамақ өнеркәсібінде кеңінен қолданылады:
Мүмкіндігін кеңейтетін және әртүрлі тауарлардың сақтау жағдайларын жақсартатын макромолекулалардың тығыз және реттелген атомдық желісіне байланысты бу, оттегі, газдарға жол берілмейді.
Тамақ өнімдеріне ерекше (бөтен) иіс пен дәм бермейді.
Бактериялардың таралуы үшін қолайлы ортасы ретінде қызмет етпейді, өйткені өндіріс процесінде стерильділік алады.
Қажетті нысанды оңай алады және сақтайды.
Жоғары температураға дейін қызады, деформацияланбайды және балқымайды.
Өнімнің әртүрлі түрлерін сақтау кезінде маңызды болып табылатын толық ашықтықты қамтамасыз етеді.
Тамақ өнеркәсібінде қолданылады, келесі фольга түрлері:
Тегіс қатты/жұмсақ фольга (өрнектелген)
Боялған фольга (өрнектелген)
Баспа фольга
Жөтелген фольга қағазбен (мөрмен, өрнектелген)
Аралас материал (боялған, өрнектелген)
Лакталған фольга (мөрмен)
Термолакты фольга (боялған, баспа)
Лакталған фольга (боялған, өрнектелген)
Ылғалға төзімді қағазбен кашталған фольга (басылған, өрнектелген)
Азық-түліктік фольга: азық-түлік, дәрі-дәрмек, темекі және т. б. орау үшін қолданылады.
Материалды таңдау және зерттеу
Тоқу фольгасы шығармашылықтың жаңа түріне қарамастан, оның дәстүрлі қолөнер түрлерімен әдеттегідей көп нәрсе бар. Материал дайындау процесі -фольга жолағынан сымды бұрау - жіптің иірілуіне өте ұқсас. Біздің әжелеріміз бұл қолмен ұзақ уақыт бойы айналысты,бұл сабақ туралы генетикалық жады әлі күнге дейін өмір сүреді. Таңқаларлық емес, сіздің қолдарыңыздың қалай жасалғанын еске түсіргенін сезінесіз.
Фольгадан тоқу процесінің өзі шілтерлерді тоқуға, сымнан тоқуға және зергердің жұмысына ұқсас. Тоқты фольга қарапайым, қызықты және сұлулық пен рақымдылықты бағалайтын, үйін безендіру, сүйіктілерін таң қалдырып, қуантуды ұнататындарға тартымды.
Алюминий фольга-қолөнер үшін арнайы жасалған сияқты керемет заманауи толық қауіпсіз материал. Жеңіл, икемді және жылтыр, ол су мен жоғары температурадан қорықпайды, жұмыс кезінде арнайы құралдарды қажет етпейді және оны әр шаруашылық дүкеннен сатып алуға болады. Фольга пайда болған сәттен бастап шеберлер мен қолөнершілер оны әшекейлер мен көркем шығармашылық жасауға бейімдеуге тырысты: жаңа жылдық шыршаға іліп қою үшін оған жаңғақтар мен кәмпиттерді айналдырды, картон қораптарды желімдеді, жалатылған және түрлі фигуралар мен мүсіндер түрінде бастыры. Бірақ бұның барлығын істей алмайды.
Жаңа техника ғажайып, әдемі, жеңіл және әсем композицияларды жасауға мүмкіндік береді, ал қарапайым қолөнер- әркімге қол жетімді жоғары өнерге айналдырады. Тоқу үшін арнайы фольга жоқ, азық-түлік өнімдерін сақтау үшін стандартты маркалы ең қарапайым алюминий фольга қажет. Жұқа алюминий фольга оңай жыртылады, сондықтан тоқу үшін бұралған сым қолданылады. Оларды жасау процесі өте қарапайым және иіруге ұқсайды.
Мұндай сымдар фольгалардың барлық артықшылықтарына ие, бірақ олардан жасалған мата пішінін сақтайды және тым нәзік емес. Орамдағы фольганың ені әдетте 29-30 см құрайды, оның үстіне барлық модельдер жасалады және бұл ұзындығы жұмыс кезінде фольганың барлық жолақтарын кесіп тастайды.
Құрал-саймандар мен жабдықтар
жұмыс істеу үшін азық-түлік өнімдерін сақтау үшін "стандартты" маркалы ең қарапайым алюминий фольга қажет.
тығыз картоннан 3 х 30 см үлгі немесе осындай өлшем сызғыш.
қарындаш
қайшы
Қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік қағидалары:
қайшыларды өзіңізден бағытталған біріктірілген жүздермен оң жаққа қойыңыз.
Қайшыларды тек сақиналармен алға және ұштасқан жүздерімен апарыңыз және алып жүріңіз.
Сым жасау
Жұмыс істеу ыңғайлылығы үшін тығыз картоннан 3 * 30 см үлгі кесіледі немесе осындай өлшемді сызғышты таңдаңыз.
1.Тұйық қарындаш пен картон үлгісінің көмегімен қатты бетіне фольга табағын бірдей жолақтарға көлденең кесіңіз. Фольганың сынғанын болдырмау үшін, қарындашты тым қатты баспаңыз.
2.Енді қайшымен фольганы белгіленген сызықтармен кесіңіз.
3.Енді әрбір кесілген жолақтан сымды бұрау керек. Ол үшін екі қолдың жеткілікті қимылдарымен жолақты бүкіл ұзындығы бойынша көлденең ұстаңыз.
4. Жолақтың қалыңдығы 4-5 мм тегіс емес "шұжық" айналғанша фольганы саусақтардың ұшымен көлденең созыңыз.
5. Енді үлкен және сілтегіш саусақтардың арасында дайындалған "шұжықты" қысып, бір шетінен екінші шетіне жылжып, анда-мұнда бұраңыз, сізде диаметрі 2 мм және ұзындығы 24-25 см иілгіш жылтыр біртекті сым пайда болғанша жіп иілген сияқты.Бірінші суреттегідей.












Сурет 1. Тоқуға арналған фольга дайындамасы.

Үзілуді және сым ұзаруды қосу
Үзілген сымның бөліктерін олардың ұштарын бір-бірімен бұрап қосуға болады.
Үлкен және көрсеткіш саусақтарымен сенімділік үшін, сымдардың қосылыс орнын, оларды жасау кезінде жасағандарыңызша, сол жерге апарыңыз. Бұл қосылысқа қосымша күш береді және оны іс жүзінде байқамайды.
Қажет болса, тоқу кезінде сымның ұзаруын қамтамасыз етіңіз.
Сымды алақанмен үстелге орамаңыз, әйтпесе ол күңгірт, қатты және мыжылып қалады. Бұл әдіс өнімнің пішіні мен салмағын сақтауға тура келетін өсімдік сабақтары мен қаңылтыр ретінде пайдаланылатын арнайы сымдарды дайындау үшін ғана пайдаланылады.
Таңдалған модельді жасау үшін қажет болғанша сым жасаңыз. Дайын сымдар өз қасиеттерімен жоғалтпайды, сондықтан оларды жасауға болады.
Фольга жолақтарынан сымдарды бұрау процесі үлкен көңіл бөлу немесе назар аударуды қажет етпейді, сондықтан оны басқа сабақтармен біріктіруге болады, сол кезде қолдар бос қалады, мысалы, фильмдерді көру.
Фольга гүлдері
Фольгадан жасауға болатын ең қарапайым гүлдер. Зергерлік әшекейлерге ұқсас әсем және жарқыраған, олар кез келген интерьер ғажайып болады және онда сән-салтанат пен талғампаздық ноталарымен үндейді.
Гүлдер әрқайсысы жеке және гүл шоқтарын, гүлзарлар мен гүл шоқтарын жақсы көреді. Алюминий фольга-жұмсақ, бірақ тұрақты материал, оған ешқандай күш жоқ, сондықтан одан жасалған гүлдерді оларға зиян келтірмей жууға, сондай-ақ жоғары температура мен ылғалдылықты үй-жайларды безендіру үшін пайдалануға болады.
Фольгадан кез келген табиғатта бар өсімдік жасауға болады, түпнұсқадан гүлдер мен жапырақтар пішінін көшіруге болады. Өсімдіктің барлық бөліктері бөлек тоқылады, содан кейін сабақтарға бекітіледі. Гүлдер мен жапырақтарды өру үшін қарапайым сым қолданылады. 2-ші суретте көрсетілген.



Сурет 2. Фольгадан гүл шоғы

Бірақ үшін өсімдіктің сабақтары өте қатаң болуы керек, ол сындырмау және гүл мен жапырақтардың ауырлығына тигізбеуі керек. Сондықтан күрделі жапырақтардың сабақтары мен бұтақтарын дайындау үшін түрлі қалыңдықтағы арнайы қатты сым қолданылады. Оларды жасауға арналған фольга жолағының ені сабақтарға түсетін жүктемеге байланысты және әрбір модель үшін бөлек айтылады, бірақ дайындау тәсілі өзгеріссіз қалады.
Қатты сым жасау үшін фольганың кең жолағын көлденең жуып, тоқу үшін қарапайым жұқа сымдардың дайындалатын тәсілмен қалың иілгіш сымды бұрау қажет. Оны тым тегіс жасамауға тырысыңыз. Содан кейін қалың сымды тегіс қатты үстелге салыңыз және онда екі қолдың алақандарын (жылжымалы ретінде) күшейте отырып, сымның беті жазық және тегіс болғанға дейін, алюминий тоқу сымдары сияқты.
Жылтыр бетті фольга тоқымасы, немесе сәндік беттерді өру
Фольгадан тек алты көлемді композиция ғана емес, сонымен қатар түрлі сәндік беттер да болады: жалпақ бұйымдар (салфеткалар, төсектер, айналарға арналған рамкалар, суреттер мен фотосуреттер), сондай-ақ жалпақ қырлары мен көлемді қуыс бұйымдардың қабырғалары 3-ші суретте (абажур, шам, себеттер, кашпо).






Сурет 3. Фольгадан түрлі сәндік бұйымдар

Мұндай өнімдер, әрине, өте берік емес, бірақ су мен қатты қызудан қорықпайды, бұл оларды көркем шығармашылыққа арналған басқа материалдар тез жарамсыз болатын жерлерде пайдалануға мүмкіндік береді ас үйде, жуынатын бөлмеде, балконда, бақша верандасында, шам мен камин оттарының жанында және ашық аспан астында.
Фольгадан жасалған әуе және жылтыр қағаз шынымен, металмен, пластикпен, жібекпен және барқытпен, керамикамен, жалтыратылған тастармен және ағашпен тамаша үйлеседі, сондықтан олар әрқашан заманауи және классикалық интерьерде орын табады.
Фольгадан декоративтік беттерді жасау принципі өте қарапайым: алдымен жеке элементтер өріледі, содан кейін олар бір-бірімен тегіс немесе фигуралық беттерге қосылады немесе қатты сымдардан жасалған бұйым қаңқасына бекітіледі.
Түнгі мүк, Валентин шамдары.
Жылдың кез-келген уақытында осы талғампаз ертегінің шамының күміс жиектемелеріндегі жалынның қызықты көріністері кештерге жылулық, шаттық пен сиқырды қосады. Гүлдер мен жапырақтардың ашық щеткасы шыршаның ішіне шамды алып тастамай, оны ыңғайлы етеді.4-ші суретте.





Сурет 4. Фольгадан жасалған декоративтік бұйымдар.

Бұл модель-фольгадан жасалған декоративтік беттің тағы бір мысалы, бірақ бұл жолы оның бөлшектері бір-бірімен біріктіріп қана қоймай, қатты қаңқаға бекітіледі. Оны дайындағаннан бастап біз жұмысты бастаймыз.
Фантазиялар тоқылған фольгамен
Халық костюмі мәңгі қатып қалған эталон емес.
Ғасырлар бойы ол өзгерістермен бірге тарихи дамыды.
халықтың тұрмыс-тіршілігіне, көрші этностар мәдениетінің әсерін сезінді.
Жаңа материалдар мен ою-өрнектің бөлшектері пайда болды. Бірақ бұл ретте киімнің сұлбасының тұрақты дәстүрлері сақталды, оның
салттық функция, декорациялаудың таңбалық жүйесі. Ең алдымен, біз дәстүрлерді, ою-өрнектерді, қосалқы аксессуарларды мұқият зерделедік.
Экологиялық-экономикалық негіздеме
Алюминий фольга-өзінің ерекше қасиеттерінің арқасында тамақ өнеркәсібінде кеңінен қолданылады:
Улы емес
Мүмкіндігін кеңейтетін және әртүрлі тауарлардың сақтау жағдайларын жақсартатын макромолекулалардың тығыз және реттелген атомдық желісіне байланысты бу, оттегі, газдарға жол берілмейді.
Тамақ өнімдеріне ерекше (бөтен) иіс пен дәм бермейді.
Бактериялардың таралуы үшін қолайлы ортасы қызмет етпейді, өйткені өндіріс процесінде стерильділік алады.
Қажетті форманы оңай алады.
Берілген пішінді сақтайды.
Жоғары температураға дейін қызады, деформацияланбайды және балқымайды.
Фольга тамақ өнеркәсібінде қолданылады, ол адам денсаулығы мен қоршаған ортаға зиянсыз.
Өзінің ыстыққа төзімді қасиеттерінің арқасында өрт қауіпсіз.
Дүкенде 20 метрлік фольга 275 тенге тұрады. Бір фольга орамынан шамамен 666 сым жасауға болады. Бұл дайындамалардан үлкен гүл шоғы жасауға болады.
Кәдесый бағасы дүкеннен әлдеқайда арзан.
Фольгадан тоқу қандай да бір үлкен шығындарды талап етпейді. Бұл сабақ кез-келген отбасына, кез-келген адамға қолжетімді және тіпті ең қарапайым отбасылық бюджетке азаймайды. Осы қызықты және пайдалы әуестіктің дамытушы әсері материалдарға қарапайым қаржы шығынымен ең батыл күтулерден асып түседі, ал зергерлік әшекейлерге ұқсас фольгадан жасалған тамаша сыйлықтар кез келгенді қуантады.
Қолөнердің жаңа түрі осы қызықты шығармашылықтың барлық техникалық қырларын игеруге тамаша мүмкіндік береді және бірегей нәтижелермен жабады.
Жаңа креативті көркем идеялар, жаңа қызықты өнер түрі, және біз шын жүректен сізге жан-тәнімен келетініне және сіз үшін шығармашылық өзін-өзі көрсетудің сүйікті тәсілі болады деп үміттенеміз.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

1. Қаламқалиев М.Қ. Мектеп оқушыларын еңбекке баулудағы техникалық шығармашылықты дамытудың педагогикалық негіздері. А., 1998.
2. Мырзабаев А.Б. Оқушылардың шығармашылығын дамытуда белсенді оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері. А., 2005 .
3.Мирозова А.Т. Оқушының шығармашылық қабілетін дамытудағы мұғалімнің кәсіптік шеберлігі. // Ұлағат. 2/ 2000, 3-8 бет.
4.http://www.calculate.ru/ru/book/upakovochnie_materiali/bitj_ili_ne_bitj/http://izoprint.ru/articles/open/167
5.
6.
7.














Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Нупирова А.М., Полатбекова А.А.
Жарияланған уақыты:
2019-06-23
Категория:
Технология
Бағыты:
Сыныптан тыс жұмыс
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1561289232
333
444
555
666
7
888
999