«Менің елім – Қазақстан» 990 тг
МЕРЕКЕЛІК ЕРТЕҢГІЛІК СЦЕНАРИІ
Тәрбиеші: Кумганбаева Әсем
Тақырыбы: «Менің елім – Қазақстан»
Мақсаты: Балаларды өз Отанын сүюге, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерінің нышандарының қойылуы себебі жайында толық мәлімет беру. Отаншылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Мемлекетіміздің Рәміздерінің, Астана қаласының суреттері.
Қолданатын құралдар: Түрлі-түсті қағаз, желім.
Амандасу шеңбері: «Әдепті елдің баласы алдымен сәлем береді.»
Тәрбиеші: Амансыңдар ма, достарым!
Балалар: Сәлеметсіз бе, апай!
Тәрбиеші: Қане, балалар, шеңберге тұрайық, бір-бірімізге алақандарымыздың жылуын беріп, жақсы тілектер айтайық.
- Күніміз шуақты болсын!
- Аспанымыз ашық болсын!
- Көк туымыз биік болсын!
- Елімізде тыныштық болсын!
Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Менің елім - Қазақстан» деп аталады.
- Балалар, біз қай елде, қай Республикада тұрамыз?
- Қазақстан Республикасында тұрамыз.
- Қазақстанның елордасы қай қала?
- Астана.
- Елбасымыз кім?
- Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев.
- Біз Қазақстан Республикасының рәміздерін білеміз бе?
- Иә, олар Әнұран, Ту, Елтаңба.
- Ендеше кім Рәміздер туралы өлең айтып береді?
Даяна: Рәміздеріміз – елдігімнің белгісі,
Білу керек балаға дейін ең кіші.
Архат: Әнұраным – жан ұраным,
Сөйлер сөзім, айтар әнім.
Балалар: Қазақстан Республикасының Әнұранын хормен орындайды.
Сергіту сәті: Көтеріліп шаңырақ,
Уықтары шаншылар.
Керегелер керіліп,
Өрімдей боп өрілер,
Бәріміз жүрсек айналып,
Киіз үй боп көрінер.
Тәрбиеші: Балалар, кім Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдер біледі?
Арсылан: Отан оттан да ыстық.
Аружан: Туған жер – алтын бесік.
Саян: Отан – елдің анасы.
Қортынды: Логикалық ойын «Кім жылдам?»
Шарты: Көк туды құрастырып, желіммен ақ қағазға жабыстыру.
Балабақша
Ашық сабақ
Басқа
Сиқырлы сандар 990 тг
Тәрбиеші: Кадырқожақызы
.Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас».
Білім беру бөлімі: ҚМҰҚ .
Тақырыбы: Сиқырлы сандар. ( Есептік санау 1-ден 10-ға дейін шектеу)
Мақсаты: Білімділік:Балаларды 1-ден, 10 – ға дейін санауға жаттықтыру,сандар туралы түсініктерін толықтыру, түстерді ажыратуға, сәйкестендіруге үйрету, геометриялық пішіндерді ажырата білуге үйрету. Дамытушылық:Тура және кері санай білу қабілеттерін дамыту. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін, дамыту, ойын дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі тапсырмалар бере отырып логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, бірлікке тәрбиелеу, жағымды қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Әдіc – тәсілдері: сұрақ - жауап, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс. Көрнекілігі: сандар, пішіндер, суреттер, таратпа материалдар Қостілдік компонент: 1 – 10 сандар.
Жылулық шеңбер: « Жүректен жүрекке ». Жылы лебіздерін бір - біріне білдіреді. (енді орындарымызға барып отырайық).Балалар бүгін бізде қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан ашық оқу іс - әрекеті, тақырыбымыз «Сиқырлы сандар». Ал балалар мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр.
• Сендер ойын ойнағыларын келеме?
• Иә.
• Жарайсыңдар, ендеше « Үшінші артық » деген ойын ойнаймыз.
• Ойнаймызба, балалар?
• Иә, ойнаймыз.
• Жарайсыңдар.
Ал, балалар мен сендерге ойын топтамаларын айтамын, сендер онын үшінші артық екенін табасыңдар.
• Шырын, сүт, нан.
• Жаңбыр, қар, өзен.
• Аяз, боран, қаңтар.
• Қалам, дәптер, су.
• Теледидар, компьютер, айран.
• Жарайсыңдар.
Ал, балалар қараңдар, мен сендерге кереметтей түрлі – түсті шарлар әкелдім. Ал мен сендерге қанша шар әкелгенімді сендер санап беріндер. Біріңші тура және кері санаймыз.
• Балалар, 1-10 санайды ( қазақша, орысша, ағылшынша).
Ал балалар, мен сендермен тағы қызықты ойын ойнағым келіп тұр.Ойынның аты « Құлыпты аш » деп аталады. Шарты: Музыка ырғағымен билеп жүріп, үстел үстінде тұрған геометриялық пішіндерді қалағанша алып, би билеп айналып, жүресіңдер. Музыка әуені тоқатағанда, сендер тез өз құлыпт
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі
Үй жануарларлары және төлдері 990 тг
Карасаева Гаухар Мэлисовна
Балаларды шеңберге тұрғызып,
Жарқын жарқын үніміз
Болашақтың күніміз
Жайнап тұрған гүліміз
Қош келдіңіз бәріңіз - деп балаларға бүгінгі күнге сәттілік тілейді
-Балалар казір жылдың қай мезгілі?
-Неше айдан тұрады.
-Ай аттарын атайықшы.
Ғажайып сәт
Есік қағып, көңілсіз әжей кіреді. Балалармен амандасады.
-Сәлеметсіз бе балалар.
-Әже сіз неге көңілсіз тұрсыз?
Әже : Ой , балалар. Мен дүкенге барып келгенше үй жануарларым ауладан шығып кетіпті.
-Әжей мұнаймаңыз. Балалар жануарларды тауып алуға көмектеседі.
Балалар әжеге жануарларын тауып алуға көмектесеміз бе?
Әжейге көмектесу үшін сендер жануарлардың қалай дыбыстайтынын тауып алу керек.
Сикырлы қалам арқылы балалар жануарлардың үнін біледі.
-Балалар, мына жұмбақтардың шешімін тауып көріңдерші.
1. Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
2. Кезекті бір жануар
Үстінде екі тауы бар
3. Басында екі таяғы бар
Иегінде сақалы бар.
Сергіту сәті:
«Қояндар полькасы.
Әуенмен іс қимыл жасайды.
Балаларға видео-ролик арқылы үй жануарларын көрсетіледі.
-Мынау-сиыр, мынау-ат, мынау-қой. Бұлар-үй жануарлары, себебі оларды адамдар бағады, күтеді.
Олардың сүті, еті –тамақ, жүні, терісі-киім.
Үй жануарларын қайдан көргендері туралы сұрайды.
-Топта ойыншық үй жануарлары бар ма екен? (көрсетеді, оларды сипаттауды сұрайды).
-Қой «мә-мә» деп маңырайды.
-Сиыр «мө-мө» мөңірейді.
-Ботақан «бө-бө»боздайды.
-Ат «иһо-иһо» кісінейді.
Балаларға дауыстарын айтқызып қайталайды.
Әжей: Ой, балалар ,сендерге рахмет.Менің үй жануарларымды тауып алуға көмектестіңдер. Сау болыңдар!
1.«Төлдерін тап» дидактикалық ойыны.
Жануарлардың төлдерін ажыратып табады.
Балалар біз бүгін қандай жануарлармен таныстық.?
Маңырайды, мөңірейді сөздерін айтқызып үйретеді.
Балаларды мадақтау, ұйымдастырылған оқу қызметін аяқтау.
Балабақша
Сабақ жоспары
Басқа