Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

5-cынып адамның сырт келбеті мен мінезі
Материал жайлы қысқаша түсінік: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне керек.
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы:Бағып- қағуда көп мағына бар

Мектеп: 4ЖББМ


Бөлім: 8.2.Адамның сырт келбеті мен мінезі

Күні: 6.04.2018.Мұғалімнің аты-жөні: Тұяқова З.К
СЫНЫП: 5Қатысқандар: 20Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТ/А.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.О6. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


Тірек сөздер және жетекші сұрақтар арқылы мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.Жалпы мазмұнын түсіну, нақты ақпаратты табу үшін оқылым стратегияларын дұрыс қолданады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Мәтіннен тірек сөздерді табады. Мәтіннің мазмұны бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Оқылым стратегияларын өз бетінше нақты ажыратады, дұрыс қолданады.
Бағалау критерийлері-негізгі ойды анықтау үшін тірек сөздер мен жетекші сұрақтарды қолданады.-жалпы мазмұнын түсіну үшін оқылым стратегияларын қолданады.- мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды.



Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:Жалпы мазмұнын түсіну үшін, маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын дұрыс қолданады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Төре, бағып-қағу, ғибрат, түзік кісі.


Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қате іс, пайдалы іс, түзік кісі, бағу-қағусыз өскен.


Талқылауға арналған сұрақтар:


Әкесінің :« Қисық біткен ағаштай қисық өсерсің»,- деген сөзінен қандай қорытынды шығарасың?


Баланың «Бесік жырын» естіп өсуі қаншалықты маңызды?
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел»құндылығына сәйкес жалпыға бірдей еңбек қоғамының мәнінің тұтастығын сақтауға бағыттау.Осы сабақ арқылы оқушыларды жат қылықтардан, теріс әрекеттерден сақтандыру.

Пәнаралық байланысӘдебиет,жаратылыстану
Алдыңғы оқу:«Миға шабуыл» әдісімен алдыңғы білімдерін ескере отырып, жаңа тақырыппен сабақтастырамын. -Әдептілік дегеніміз не?-Жақсы бала қандай болады?-Жақсы мен жаманды қалай айыруға болады?
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы (5мин)Ұйымдастыру кезеңі. 5 мин

















Сабақтың ортасы (25 мин.)



















.



















































































































Сыныпта «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы жайлы ахуал туғызу. Оқушылар дөңгелене тұрады және бір-біріне: «Мен саған .....» деп жақсы тілектер тілейді

«Пазл» әдісі арқылы 4 топқа бөлу.(Жеміс ағаштарының суреттері бейнеленген қиындылардықұрастыру арқылы топқа бөлінеді)







ЖЖ 1-тапсырма.«Дауыстап ойлау»әдісі арқылы мәтін мазмұнымен оқып танысадыБұл әдіс оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандырады.Оқылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Жұптаса отырып,берілген мәтінді біреуі дауыстап оқиды,екіншісі тыңдай отырып, мәтіннің мазмұнын түсінеді ,ой түйеді.

Бақша ағаштарыЖаздың әдемі бір күнінде, таңертең бір төре өзінің баласымен бақшаға барып, екеуі де егілген ағаштары мен гүл жапырақтарын көріп жүрді. - Мынау ағаш неліктен тіп-тік, ана біреуі неге қисық біткен? - деп сұрады баласы. - Оның себебі, балам, анау ағашты бағу-қағумен өсірген, қисық бұтақтары болса, кесіп, түзеткен. Мынау ағаш бағусыз, өз шығу қалыбымен өскен,- деді атасы. - Олай болса, бағу-қағуда көп мағына бар екен ғой,-деді баласы. - Бағу-қағуда көп мағына барында шек жоқ, шырағым, мұнан сен де өзіңе ғибрат алсаң болады; сен жас ағашсың, саған да күтім керек; мен сенің қате істеріңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы түзік кісі болып өсерсің, бағусыз бетіңмен кетсең, сен де мынау қисық біткен ағаштай қисық өсерсің,- деді.

Дескриптор-мәтінді мұқият оқиды.-мәтіннің мазмұнын түсінеді.-өзіндік ой түйеді.ҚБ «Қошемет» әдісі арқылы жұбын бағалайды

ТЖ 2-тапсырма

«Буклет» әдісі арқылы ақпаратты жинақтайды,оқушылар алған білімдерінің ең маңыздыларын ұсынады



.

Дескриптор-тірек сөздерді анықтайды.-нақты ақпараттарды ажыратады.ҚБ«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

3-тапсырмаЖЖ «Қабырғадағы сұрақ» әдісі сараланып берілген. Себебі оқушы жеке қабілеттеріне қарай қабырғадағы сұрақтарға жауап береді.

М. Жұмабаевтың «Бесік жыры» өлеңін үнтаспадан тыңдап, бала алғашқы тәрбиенің осы өлеңмен берілетіні туралы ой түйіндейді.. Оқылған мәтін мен тыңдалған «Бесік жырының» қандай байланысы бар? Қабырғада ілінген сұрақтардың бірін таңдап, жауап береді.

1.Мәтінде тәрбие көрінісі қалай беріледі ?2.Мәтіндегі түйінді ой нені меңзейді?3.Қисық біткен ағаштай қисық өсерсің,- деген үзіндіден қандай қорытынды шығарасың?4.Баланың «Бесік жырын» естіп өсуі қаншалықты маңызды?

Дескриптор-берілген сұрақтарға жауап береді;-мәтіндегі түйінді ой туралы пікірін білдіреді;-оқылған және тыңдалған материалдардағы ақпараттарды салыстыра отырып, ой қорытады.

Бағалау критерийлері мен дескрипторларға сайоқушылардың «Бағдаршам» тәсілімен өзін-өзі бағалауы.«Сиқырлы сандықша» әдісі арқылы ой сергіту Сиқырлы сандықшаданмәтіндегі мағынасы түсініксіз сөздерді алып,оқушылар өздерінің пайымдауы бойынша мағынасын ашады. Мысалы: Төре, бағып-қағу, ғибрат, түзік кісі.

4-тапсырма Жұппен жұмыс «Еркін микрофон» әдісімен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
  • «Бақша ағаштары» әңгімесінің бала тәрбиесіндегі орны қандай?
  • Неліктен автор бақша ағаштары туралы ой қозғайды?


  • Дескриптор-жетекші сұрақтар қояды;-негізгі ойды анықтайды;-ойларын еркін жеткізеді.ҚБ «Басбармақ» әдісі арқылы жұбын бағалау































    Маркер, флипчарт





































































































































    «ештеңе түсінбедім»«орташа түсіндім»«толық түсіндім»





























    4 минут

















    Рефлексия

    «Маған мына жерден үш нәрсені айтшы » тәсілімен жүреді.Біз бүгін .............оқып, білдік.Біз .............жақсы орындадықТоп......жақсы алып шықты.Біз...... туралы көбірек білгіміз келеді.















    «Маған мына жерден үш нәрсені айтшы... »



    Қосымша ақпарат Тәрбие туралы мақал-мәтелдер,жаңылтпаштар,нақыл сөздер.
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
    «Қабырғадағы сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға жеке жұмыс бере отырып, сұрақтың күрделілігіне қарай өздеріне таңдату арқылы саралаймын.3-тапсырма.М. Жұмабаевтың «Бесік жыры» өлеңін үнтаспадан тыңдап, балаға алғашқы тәрбие осы әнмен берілетіні туралы ой түйіңіз. Оқылған мәтін мен тыңдалған «Бесік жырының» қандай байланысы бар? Қабырғада ілінген сұрақтардың бірін таңдап, пікіріңізді білдіріңіз. Әр оқушы өзі қалаған сұрақ жазылған қабырғаға келіп, өз пікірін білдіреді.«С» деңгейлі оқушы1.Мәтінде тәрбие көрінісі қалай беріледі ?«В» деңгейлі оқушы
  • Мәтіндегі түйінді ойдың маңыздылығы неде?
  • «А» деңгейлі оқушы1исық біткен ағаштай қисық өсерсің,- деген үзіндіден қандай қорытынды шығарасың?

    2.Баланың «Бесік жырын» естіп өсуі қаншалықты маңызды? 

    Сабақтың мақсаттарына сай құрылған бағалау критерийлері мен дескрипторларға негізделген қалыптастырушы бағалаудың «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек», «Қошемет» «Бағдаршам» тәсілдері арқылы мұғалімнің оқушыны бағалауы, жұптардың және топтардың бірін-бірі бағалауы және оқушының өзін-өзі бағалауы.

    Сабақтың соңында оқушыларға кері байланыс «Маған мына жерден 3 нәрсені айтшы » тәсілімен жүрді.Біз бүгін .............оқып, білдік.Біз .............жақсы орындадықТоп......жақсы алып шықтыБіз...... туралы көбірек білгіміз келеді.сабақты түсінгендерін, ұсыныс – сабақта туындаған сұрақ немесе ұсынысын жазу ұсынылады.   







    Әдебиеттік оқу, Жаратылыстану

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының«Зайырлы қоғам және жоғары руханият» үшінші құндылығы сабақтың соңындағы «Қабырғадағы сұрақ» әдісі арқылы ұйымдастырылған жеке жұмыста оқушының берген жауабында көрініс табады.

    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландың? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

















    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Туякова Зинегул Куандыковна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560263632
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999