Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

6 саны мен цифры. 6 санының пайда болуы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектеп алды тобы мен балабақша тәрбиешілеріне арналған
Материалды ашып қарау
Бекітемін:

«Қ.Байсықов атындағы ОЖББМ» КММ-нің мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Өтілетін күні: 23.01.2020 Тәрбиеші :Жангалиева Галина Каиргалиевна Білім беру саласы: -«-Таным» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет :Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы:- 6 саны мен цифры. 6 саны мен цифры.6 санының пайда болуы. Мақсаты: Балаларды 6 саны және цифрымен таныстыру, жасалу жолын түсіндіру. Балаларды санауға, қорытынды санды атауға, сан мен цифрды сәйкестендіруге үйрету. Реттік санау, «биік-аласа, үлкен-кіші, кең-тар» ұғымдарын бекіту. Өз беттерінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту..



Іс – әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті


Балалардың іс - әрекеті






Қызығушылығын ояту кезеңі





























Ұйымдастыру кезеңі Ғажайып сәтБалалар, бүгін бізге қонақтар келіпті. Қане, алдымен қонақтарымызбен амандасайық. Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал, кәнекей, бәріміз,Сәлем берейік үлкенге. Саламатсыздар ма?

-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?-Ия, қыс мезгілі. Ал қыста не жауады? -Қараңдаршы мына жерда жатқан қарларда сандар жазылған.1-тапсырма Балалар, ендеше маған кім 1-ден 5- ке дейін санап береді? 2-тапсырма: Көршісін тап Интербелсенді тақтадан сандар көрсетіледі, балалар көршісін атайды. 3- тапсырма. Салыстыру тапсырмалары . Екі себеттегі көкөністер мен жемістерді салыстырып, көп,аз таңбасын қояды.



Қыс мезгілі.Жердегі қарларды санап, қандай сан жазылғанын айтады.

Қарларға жазылған сандар

1-ден 5-ке дейін тура және кері санайды.

АКТ, таныстырылымСалыстыру тапсырмалары



Ұйымдастыру-шылықізденіс кезеңі



























































Рефлексивті жинақтау кезең
4- тапсырма Жұмбақ есеп: Далада жүр екі ешкі,Қорада тұр бір ешкі,Болады бәрі неше ешкі.( үш)

Қорада 2 тауық қонақтап тұр, 2 тауықта неше аяқ бар?(4)

5 тапсырма Әр суреттегі заттарды сана Қияр-5 Сәбіз-3 Өрік-4

Сергіту сәті 1 дегенде - көбелек тұрды таңертең.2 дегенде – қанатын жайып керілді.3 дегенде – шықпен бетін жуады.4 дегенде – шыр айналып билейді.5 дегенде – гүлге келіп қонады 6 дегенде – орманға ұшып кетеді.Дәптермен жұмыс: 6 санымен таныстыру.6 санын штрих бойынша және өзінше жазу

Топтық жұмыс “Кім тез құрастырады?” «Шалқан», «Үйшік» ертегілерін екі топқа беріп, 6 балапан суретінен мозайка құрастыру даму ерекшелігі бар балаға жеке тапсырма ретінде ұсынылды.( ертегі шырпы қораптарынан құрастырылды)

Сабақты қорытындылау. -Біз қандай санмен таныстық? Осы санды қалай меңгергендеріңді байқау үшін ауызша тапсырмалар орындайық. Ауызша есепте: тапсырмалар орындату. Ойын логикалық жаттығулар Жетіспей тұрған санды жаз. Шарларға сандар жазылады, интерактивті тақтаға шығып жоқ санды тауып жазу .

Балаларды мадақтап, оқу іс әрекетін аяқтау. Егер саған ұнаса. Саусағыңды тырсылдат.Егер саған ұнаса, аяғыңды тырсылдат. Егер саған ұнаса,шапалақта жарыса. Егер саған ұнаса, айтайықшы та-ма-шаІ

Әр тапсырмалардан кейін балаларды мадақтап, бағалап отыру



Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетіп жасайды.6 саны мен цифрымен танысады. 6-ға дейін тура және кері санайды.Балаларға жазылу үлгісін көрсету,ауада жаздыруШырпы қораптарына жапсырылған ертегілер мозайкасы

Топтық, ерекше баламен жеке жұмыс

Интерактивті тақтада балалар жетіспей тұрған сандарды жазады















Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жангалиева Галина Каиргалиевна
Жарияланған уақыты:
2020-03-13
Категория:
Мектеп алды даярлық
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1584125433