Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

« И и», «З з» дыбысы мен әрпі.
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәрбиешілерге, дефектолог - мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Сауат ашу.

Сабақтың тақырыбы: « И и», «З з» дыбысы мен әрпі. Сабақтың мақсаты: «И и», «З з» дыбысы және әрпі жайлы түсініктерін қалыптастыру. «И и», «З з» әріптерінің баспа, жазбаша түрлерімен таныстыру.Сабақтың міндеттері:Білімділік: «И и», «З з» дыбысы мен оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, қызмет алушыларды сөздің, дыбыстың мәдениетін сақтап, анық таза сөйлеуге үйрету;Түзете-дамытушылықИ и»,«З з» дыбысы бар сөз,сөйлем құратып,сөздікқорын молайту.Жаттығуларды орындату арқылы қол моторикасын дамыту.Тәрбиелілік: Эстетикалық тәрбие бере отырып,әдемі жазуға дағдыландыру.Сабақтың әдісі: И.П.Павлова, М.Қ. Жұбанова әдістемелері, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, жаздыру, жұмбақ шешу.Сабақтың көрнекілігі: әліппе, суреттер, текшелер, кеспе әріптер, әріптің жазу үлгісі, тақтаға ілетін құралдар, бор. I аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңіқызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы) -Сәлеметсіңдер ме, балалар!-Сәлеметсіз бе!Психологиялық  дайындық. Балдырғанбыз балдаймыз Бақытты өмір таңдаймыз Оқу – білімді, Болашаққа жалғаймыз. Әрқашанда біргеміз, Бөлінбейді іргеміз Бүгінгі күн сабаққа, Біз сәттілік тілейміз. -Жарайсыңдар, балалар! Бір-біріне қарап:Қайырлы күн достым, Ісің сәтке толсын. Біздің алар бағамыз, Кілең бестік болсын.-Жарайсыңдар, балалар! Өткенді қайталау. Ой қозғау.-Дыбысты не істейміз? (естиміз, айтамыз)-Дыбыстар нешеге бөлінеді? (екіге дауысты және дауыссыз)-Әріпті не істейміз? (айтамыз, көреміз)Балалар өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?-Қандай дыбыспен таныстық? ( І і, Ә ә дыбыстарымен) -Дауысты ма, дауыссыз ба? (дауысты )-І і, Ә ә дыбыстары сөздің қай жерінде кездеседі? Мысалы: әткеншек, ірімшік, әтеш, әсем, кітап, т.б.
  • басында
  • ортасында
  • барлық буында
  • II. Жаңа сабақ. Кім жылдам? Жұмбақтар Үйді қорғайдыҮйшікте тоңбайды, (Ит)Жылмаң-жылмаң етеді,Жылмаңдап сайдан өтеді,Із - міз тастап кетеді. (Ине)Өзі төрт қанатты, Және алты аяқтыСөйтсе де тікұшаққа ұқсайды. ( Инелік)-Жарайсыңдар! Керемет! -Олай болса бүгінгі сабағымызда И, З дыбысымен танысамыз. (И, З дыбысы туралы мәлімет беру) И,З дауысты дыбыс қызыл текшемен белгіленеді, дауыссыз дыбыс көк текшемен белгіленеді.Жаңа буындармен таныстыру, оларды хормен айту ЗУ,ЗА,ЗИ, ИЛ, ИК,ИТ И и, З з әрпін жазуды үйренейік. Ол бас әріп және кіші әріпке бөлінеді. Дәл ауада жазғандай, қазір дәптерден үлгіге қарап, үзік сызықтарды қосып, И и, З з әрпін жазамыз. (Баспа және жазбаша түрлерін жазып көрсету) И и –дауысты дыбыс. З з – дауыссыз. -Жарайсыңдар, балалар!IV. Сергіту жаттығуы:Жел соқты гу – гу,Жаңбыр жауды тырс – тырсЖаңбыр басылды,Күн ашылды.





    II аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Мимикалық гимнастика.Көзімізді ашып-жұмамыз (қатты-жәй)Ернімізді түтікше тәрізді алға қарай созамыз «Жымию» -Кәнікей балалар «И и», «З з» дыбыстарын дауыстайық.-И-и-и-и-и, З-з-з-з-зБарлығы бірге «И и», «З з» дыбыстарын қайталап айтады. -«И и» дауысты дыбыс (балалар қайталайды)-«З з» дауыссыз дыбыс (балалар қайталайды)-Дауысты дыбысты қандай текшемен белгілейміз?-Қызыл текшемен белгілейміз-«И и» дыбысынан басталатын сөздерді атаңдаршы.Ит, инелік, ине, иіс, ирис, т.б.-Дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?-Көк текшемен белгілейміз-«З з» дыбысынан басталатын сөздерді атаңдаршы.Зәулім, зат, зерек, Зере, т.б.-Жарайсыңдар, енді сөздерді буынға бөлейікші.Ит, и-не-лік, и-не, и-іс, и-рис, зәу-лім, зат, зе-рек, Зе-ре, т.б «Сиқырлы буын» ойын.Шарты: сөздің алғашқы буыны бар, екінші буынын суретке қарап тауып айту. Мысалы: Ит, и-не-лік, и-не, и-рис, зәу-лім, зат, т.б. IY.Сергіту сәті. «Сиқырлы таяқша» ойыны.  Шарты: «И и », «З з» әрпінен басталатын сөздер айтып, балалар бір-біріне сиқырлы таяқшаны береді. Ол бір сөз айтып,келесі балаға береді. Ойын осы ретпен жалғаса береді.Оқулықпен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме құрау. Буындарды оқыту. Буындардан сөз құрайық. Ойын “Сөз ойла, тез ойла” Барлық балаларға жеке-жеке доп лақтырып доп алған бала сол дыбысқа сөз ойлап айтады. (Сөздің басында, ортасында, соңында «З з» дыбысы)Сурет бойынша түсінік беру.Ит – жануарИне – іс тігетін затИнелік – бунақденелі, жәндік.-Ине, инелік, ит сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?дыбыстан басталып тұр.-Балалар бүгін біз И дыбысымен танысамыз.  Енді  И, дыбысын айтып көрейік.— И-и-и— Қалай айтылады екен?Созылып айтыладыДемек бұл қандай дыбыс?Дауысты дыбыс— Оны қандай текшемен белгілейміз?— Қызыл текшемен— И әрпін ауада жазып көрсету.— И дыбысының бас, кіші әріптерін тақтаға жазып көрсету.     И дыбысы неге ұқсайды.III аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Мимикалық гимнастика.Көзімізді ашып-жұмамыз(қатты-жәй)Ернімізді түтікше тәрізді алға қарай созамыз «Жымию» -Жарайсыңдар, балалар! Жуан сөзін бірнеше рет қайталап, созып айтқызу.(И-и-и-и-и, З-з-з-з-з-з) Дәптермен жұмыс. Дәптерімізді ашайық Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемі етіп жазайық«И и», «З з» әріптердің жазу үлгісін ауада, тақтада жазып көрсету.«И и», «З з» әріптерді ауада, тақтада жазып үйрету. Әліппе дәптермен жұмыс. И, З әріптерді бастырып жазады.«З з» әрпі қай санға ұқсас? (салыстыру) Ойын: « Сөз ойла, тез ойла» Шарты: И, З дыбысынан басталатын сөздер айту. И, З дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі. И, З дыбысынан басталатын сөздерЗырылдауық, қозы, қаз, қобыз)дыбыстық талдау жасау.Әріптер әлемінде. Суретте екі түсті сандықша бейнеленген, оның біреуі қызыл, екіншісі көк, балалар көрсетілген сандықшаға әріптерді кіргізуі керек. А Т П Н Ғ Р Л У Ш Й О Қ Д М Б С Ы Ж Ұ Ң Е К Ә IY.Сергіту сәті. Топтастыру. Ұяң дауыссызСөз ортасында дауыссыз дыбысКеледі(таза) Сөз басында келеді (Зымыран)Сөз аяғында келеді Көк дөңгелекшемен белгілейміз(жаз) Созылып айтылмайды.Ойын:«Буынға буын қос»Мақсаты:Басталған буынға буын қосып, сөз құрастырып, айта білуге, шапшандыққа, зейінділікке баулу.Сөздің бастапқы буынын айтады, балалар сөзді тез аяқтайды.Мысалы: Ау – (ла). Ал — (ма). Са – (ра). Сә (біз). Қа (уын).IY аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару,оқу құралдарын жинақтау,ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).Тапсырма: дәптердегі сызықтарға қарап И, З әріпін үзік сызықтар арқылы сызып үйрену. И-и-и, З-з-з қолдары жаттықтырғанша жазып үйрену.Ойын: «Сөз ойла – тез ойла»Ойын: "И, З" дыбысын тап. АИӘЖИЫШРІЖСТНІЗОҚДЫМӘЗ «Адасқан буындар» ойыны. Адасқан буындарды табу. Мұғалім тақтаға буындар жазылған суреттерді іледі. Суреттегі буындарды тауып магниттік тақтаға ілгізу.СөзжұмбақСуреттегі заттардың аттарын жаз.
    з























    з













    з


    з









    Суретті карточкалармен жұмыс.Карточкалардағы суреттің атын тауып сауатты жазу. (Жұлдыз, қымыз, тоғыз, қозы,сызғыш, қарбыз)VI. Қорытындылау. Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Мадақтау.Балаларды жеке-жеке мадақтау.Күтілетін нәтиже: «И и», «З з»дыбысы мен әрпімен танысады «И и», «З з» дыбысының дауысты, дауыссыз дыбыстар екенін біледі. З дыбысына сөздер ойлай алады. Меңгереді: «И и», «З з» дыбысын ажырата білуИгереді: «И и», «З з» дыбысы бар сөздерге талдау жасау,айтылуы мен жазылуын.Біледі: Өз беттерінше ойларын қорытындылай алып, сұрақтарға жауап беруді, әріптерді жаза білуді. И, З дыбысы бар сөздерді буынға бөлуді орындай алады.











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сейдахметова Акмарал Зикиралиевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-16
    Категория:
    Коррекциялық мектеп
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581845499