Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"А" "Ы" дыбыстарын ажырату
Материал жайлы қысқаша түсінік: логопедтерге керек
Материалды ашып қарау
САБАҚ ЖОСПАРЫМерзмі:Сабақтың тақырыбы: А, О, Ы дыбыстары және олардың таңбалануы. Лексикалық тақырып: Ыдыстар. Арты, жаны, алды, асты, үсті сөздерін қолдануСабақ тың мақсаты: Дыбыстардың дұ рыс айтылымын бекіту. Дауысты дыбыс екендігін меңгерту. Жеке суреттер бойынша сөз тіркесін, сөйлем құрату ( төрт сөзге дейінгі аралықта). Сөйлем ішінен сөздерді бөліп алу. Сөйлем ішінде алдында, артында сөздерін дұрыс қолдана білуді үйрету.Аталған дыбыстардан бір түбірден тұратын сөздер тауып айту.Көрнекіліктер: Ойыншық ыдыстар, суреттер, кеспе әріптер, артикуляциялық карточкаларСабақ барысы: Ұйымдастыру сәті: Амандасу. Балалардың назарын сабаққа аудару, ой жүйелеу.Ерінге ариалган жаттыгулар жасату:- Э, И, О, У дыбыстарын айтқызып жаттықтыру (Э, И дыбыстары тіл мен еріннің калпыньщ артикуляциялык базасын қалыптастырады; ал О, У дыбыстары тілдің түбірін жоғары көтеру дағдыларын дамытады).- «Жымию» (балалар астыңғы және жоғарғы тістерін көрсетіп, езуін еркін тартқанын қадагалау қажет).Tiлгe арналган жаттығулар- жалпақ тілді астьңғы ерінге орналастыру- тіл төменгі тістер артында орналаскан- тілді артқа тарту- «Қонжық» (Қонжықтың дауысьша еліктеп Э-Э-Э дыбысыи айту)Дыбыстарды таңбалары арқылы ажыратуТақтада А,О,Ы әріптерінің жекелеген бөліктері жазылған. Балалар олардың қай әріпке тән екенін ажыратып айтады.Сабақ барысы: оқушылармен бірлесе отырып А,О,Ы дыбыстарына мінездеме береміз.~Дыбыстардың ұқсастықтары мен ерекшеліктері. (еріннің қалпына қарай)Дыбыстарды сөзде ажырату: Оқушыларға О, Ы, А, кеспе әріптері беріледі, логопед бір сөзді айтқан кезде балалар өздеріндегі әріптердің онда бар жоғын айтады. Мысалы: ожау, ыдыс, табақ, торсық т.бСөз тіркесін құрауға арналған жаттығулар: Қантсалғышта не бар? Қант пен қантсалғыш сөздерінің арасындағы байланысты ашу. Қант сөзінен тағы қандай сөз тіркестері жасалады? Қантты шай, қант салу.Сөйлем құрау. Ожауды үстелдің үстіне қою. (Ожау үстелдің үстінде тұр) Қасықты торсықтың ішіне салу. Шыныны қантсалғыштың алдына қою. Оқушылар сөйлем құрап дәптерге жазады, немесе айтып береді. Ойын: «Дымбілмеске көмектесу» Үстелдің үстінде қасық, шыны, ожау, торсық, май салғыштың суреттері жатыр. Бірақ олардан кейбір дауысты дыбыстары қашып кетііпті. Дымбілмеске соларды қайтаруға көмектесеміз.Логопед суреттерді қате айтады (жабысқақ әріптермен жазып көрсетуге де болады) м...й салғыш, ш...ны, ...жау, т...рсық, қас...қ.Дәптермен жұмыс: дұрыс сөздерді дәптерге жазу.Сабақ барысы бойынша сұрақтар қою арқылы бекіту.Үй жұмысы: А, О, Ы дыбыстарына сөздер ойлап дәптерге жазып келу

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жумалиева Асел Амантаевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-14
Категория:
Логопед, дефектолог
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1581670216