Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ағлә сүресі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Шәкірттерге арналған Құран сабағы
Материалды ашып қарау
Дәріс жоспары №60

Топ13-11-9113-11-92
Дәрістің өткізілетін күні





Пән аты: Құран Кәрім және тәжуидОқытушы: Беков Н.С.Дәріс хана: Дәрістің түрі: Практикалық, теориялық сабақ (Аралас сабақ)Оқыту әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұхбаттасу, мәнерлеп оқу, көрнекілік, сөздік.Дәрістің тақырыбы Ағлә сүресіДәрістің мақсаттары:Білімділік: Оқушыларға араб әріптерінің жазылудағы төрт түрі, әріптердің махражымен таныстыру, әріптердің айтылуын баяндау.Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, зейінділік пен белсенділік іс-қимыл қабілеттерін дамыту, шығармашылық іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуына жағдай жасау. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке, әр бір көрнекі құралдарды ұқыпты пайдалануға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: 1. Араб тілі, сарф, наху.Дәріске қолданылатын көрнекі құралдар: тақта, суреттер, оқулықтар т.б.Дәріс барысыІ. Ұйымдастыру кезеңі (5мин): Оқушылармен сәлемдесу, дәрісхана тазалығын тексеру, оқушыларды түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аударту. Сергіту сәті: Отыз үш, Синкуей, Факс, Бұзық телефон, Тілек айту, ІІ. Оқушыларды мына тақырып бойынша тексеру (25мин): Ғашия сүресі (16-26 аяттар) Сұрақтар:
  • Ғашия 16-26 аят сүрелерін мәнерлеп оқу?
  • Ғашия 16-26 аят сүрелерін тәжуид ережесіне сай жіктеу?
  • ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру жоспары (40мин): Ағлә сүресіәл-А'лә сүресі (араб.: الأعلى al-Aʿlà, Ең биік), Қасиетті Құран Кәрімнің 87-ші сүресі, 19 аяттан тұрады. А'лә сүресі жұма және үтір намаздарында ең жиі оқылатын сүрелердің бірі болып табылады.

    بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ سَبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الْأَعْلَى  الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى  وَالَّذِي قَدَّرَ فَهَدَى  وَالَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى  فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى  سَنُقْرِؤُكَ فَلَا تَنسَى  إِلَّا مَا شَاء اللَّهُ إِنَّهُ يَعْلَمُ الْجَهْرَ وَمَا يَخْفَى  وَنُيَسِّرُكَ لِلْيُسْرَى  فَذَكِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّكْرَى  سَيَذَّكَّرُ مَن يَخْشَى  وَيَتَجَنَّبُهَا الْأَشْقَى  الَّذِي يَصْلَى النَّارَ الْكُبْرَى  ثُمَّ لَا يَمُوتُ فِيهَا وَلَا يَحْيَى  قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكَّى  وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى  بَلْ تُؤْثِرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا  وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ وَأَبْقَى  إِنَّ هَذَا لَفِي الصُّحُفِ الْأُولَى  صُحُفِ إِبْرَاهِيمَ وَمُوسَى ІV. Жаңа сабақты бекіту (10мин): «Қол белгісі» әдісі: оқушылардан тақырыпты түсінгендігін я түсінбегендігін қол белгілері арқылы көрсетуді сұраймын.V. Сабақты қорытындылау және бағалау (5мин): Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы қорытындылап, тапсырмаларды орындау дәрежесіне қарай білімдерін бағалау.VI. Үй тапсырмасы (5мин): Ағлә сүресіҚолданылатын әдебиеттер:
  • «Құран Кәрім», Қазақша мағынасы және түсінігі, Халифа Алтай. – Алматы.
  • Аманқұлов Х.Т., Олжабай С., Жұмабаев Д. «Тәжуид». – Астана 2009.


  • Әдіскер:_____________________Кафедра меңгерушісі :____________________________Оқытушы:____________________________
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Беков Нурсултан
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Басқа
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584639393