Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ақпаратты ұсыну 6 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал информатика пәні бойынша құрастырылған. Қысқа мерзімді сабақ жоспары ұстаздарға көмек ретінде септігі иеді деп ойлаймын.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 бөлім Ақпаратты ұсыну Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты- жөні: Абдырахманова Д.К
Сынып: 6ҚатысқандарҚатыспағандар
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:Ақпарат беруші және қабылдаушы туралы түсінуБасым бөлігі үшін: Ақпарат тасымалдау үдерісімен танысу.Кейбір оқушылар үшін: Тапсырма арқылы ақпарат тасымалдауды талдап салыстыру.
Бағалау критерийіАқпарат беруші, қабылдаушы туралы біледі.Ақпаратты тасымалдау үдерісімен танысадыТапсырмаларды талдап салыстырады
Тілдік мақсаттарОқытудың тілдік мақсаты: Ақпарат беруші және қабылдаушы арналары туралы біледі (радио, телефон, телеграф т.с.с)Пәнге қатысты лексика және терминалогия: Ақпарат, арналар, ақпарат беруші, қабылдаушы.Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы: 1. Ақпарат беруші-.......2. Ақпарат тасымалдаушыға мысал келтір....
Құндылықтарға баулуҚұрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.Оқушыларды жауапкершілікке, бір – бірін сыйлауға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс ағылшын тілі
Тақырып бойынша алдыңғы білімАқпарат, ақпараттың түрлерін біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы4 мин













8 мин

Good morning, children. Sit down. Амандасу сыныпты түгендеу, оқушыларды сабаққа әзірлеу. Who is on duty today? Who is absent? Thank you. What was your hometask?Thank you. Sit down Ұйымдастыру бөлімі Оқушылар амандасқаннан кейін сыныпта психологиялық ахуалды жақсарту үшін оқушылар дөңгеленіп тұрып бір-біріне доп лақтырып, тілектерін айтады. Үй тапсырмасын тексеру Белсенді оқу әдісі : «Өрмекші әдісі»
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Ақпараттың өлшем бірлігін ата?
  • Ақпараттың қандай түрлерін білесің?
  • Ақпараттың қасиеттерін атаңыз?
  • Адамдар арасында ақпарат беру, алу қалай жүргізіледі?
  • Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау көрсету» бұл тәсіл бойынша алдыңғы білімді тексеру үшін нақты сұрақтар қойылып оқушылардан жауап алынды. Дескриптор:
  • Ақпарат анықтамасын біледі.
  • Ақпараттың өлшем бірлігін атайды
  • Ақпараттың түрлерін біледі
  • Ақпараттың қасиеттерін атайды
  • Адамдар арасында ақпарат беруді, алуды түсіндіре алады.
  • ҚБ: Мадақтау (Жарайсың, өте жақсы) Оқушыларды топқа бөлу үшін алғашқы радио, телефон, телеграф суреттерінен мозайка жасалып, оқушыларға үлестіріледі, бір суретті құрастырған оқушылар бір топқа топтасады.



    Сабақтың ортасы 20 мин















































































































































































    Сергіту сәті
    Жаңа сабақ «Ақпаратты тасымалдау»Суреттер арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып алу. «Ой қозғау әдісі»:Күнделікті өмірде ақпаратты қайдан аламыз? Қажетті ақпаратты қалай жеткіземіз?Ақпаратты не арқылы тасымалдауға болады ?







    Оқушылар өз ойларын айтады: - Кітаптан қажетті ақпарат алуға болады. - Мұғалім оқушыларға сабақ түсіндіру арқылы ақпарат беруде. - Күнделікті өмірде ақпаратты телефон арқылы алуға, беруге болатыны туралы ойларын айтады. - Флешка арқылы ақпаратты, сақтауға тасымалдауға болатынын айтады. Олай болса біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы не деп ойлайсыздар?Сабақтың тақырыбы, мақсаттарымен таныстыру.«Ақпаратты тасымалдау»Ақпарат-информация-informationТелефон-telephoneРадио-radioТелеграф - telegraph1 тапсырма (Топтық жұмыс)«Галереяны шарлау» әдісіҮш топқа 3 түрлі тапсырма беріледі.1 топқа - «Ақпарат беруші» 2 топқа – «Ақпарат қабылдаушы»3 топқа – «Ақпарат арналары»Оқушылар тақырыпты ашу үшін интернет желісімен және оқулықпен іздену жұмыстарын жүргізеді.Дескриптор:
  • Іздеу, түсіндіру арқылы ақпарат беруші мен қабылдаушыны ажыратады.
  • Ақпарат арналары туралы тұжырым жасайды
  • Саралау: «Дереккөздер тәсілі»Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей аладыҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бір – бірінің жұмыстарын бағалайды2 тапсырма ( Жұптық жұмыс)«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыстанады. Мұғалім тапсырма береді. Оқушылар ойланып жеке жауап береді. Жұпқа бөлініп тапсырмаларын тексереді. Ойларын сыныппен бөліседі. Дұрыс жауаптары тақтада көрсетіледі

    Дескриптор:
  • Ақпарат беруші мен ақпарат қабылдаушыны анықтайды.
  • Ақпарат арналарының түрлерін анықтап, ажыратады
  • Саралау: Тапсырма тәсіліОқушылардың қажеттіліктеріне қарай кесте тапсырмалары берілді. Бұл тапсырма жұптасып жұмыстануға құрылды. Қ/Б: «Бас бармақ» тәсілі арқылы жұптар бір – бірін бағалайды. Иә, жоқ ойыны (дұрыс болса қол шапалақтайды, бұрыс болса аяқ тарсылдатады) Теледидар – қабылдаушы (бұрыс)Мұғалім -ақпарат беруші, қабылдаушы (дұрыс)Кітап - ақпарат беруші (дұрыс)Компьютер – ақпарат тасымалдаушы (дұрыс) 3-тапсырма. Жеке жұмыс.Мына әрекеттерді дұрыс орналастырып, дәптерлеріңе орындаңыздар: Түсіндіреді, қарайды, дәмін алады, көрсетеді, сипап сезеді, тыңдайды, қабылдайды, тасымалдайды.Дескриптор:
  • Оқушылар ақпаратты тасымалдаушы және қабылдаушының әрекеттерін тауып жазады.
  • Саралау: Бағалау- Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкінҚ.Б: Мұғалім оқушыларды смайлик арқылы бағалайды.


















    Интерактивті тақта Слайд













































    Информатика 6 оқулық Г.И. Салғараева, Г.Б. Илиясова, А.С. Маханова «Арман ПВ» баспасы, 2018 Интернет желісі





























    Кесте, слайд

















































































    Информатика 6 оқулық Г.И. Салғараева, Г.Б. Илиясова, А.С. Маханова «Арман ПВ» баспасы, 2018Дәптер
    Сабақтың соңы





    8 мин
    Бекіту 4 тапсырма (Жеке жұмыс)EasyQuizzy, бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы беріледі. Барлығы 5 сұрақ.
  • Ақпаратты ұсынатын нысан
  • А) ақпарат қабылдаушыӘ) ақпарат берушіБ) ақпарат арнасы2. Ақпаратты алушы нысан А) ақпарат арнасыӘ) ақпарат берушіБ) ақпарат қабылдаушы3. Биологиялық ақпарат арнасыА) телефонӘ) компьютерБ) көз4. Техникалық ақпарат арнасыА) теледидарӘ) құлақБ) тіл5. Біржақты ақпарат арнасы дегеніміз...А) ақпарат берушіден ақпарат қабылдаушыға тасымалдауӘ) ақпарат берушіден ақпарат қабылдаушыға, керісінше ақпарат қабылдаушыдан ақпарат берушіге тасымалдауДескриптор:
  • Ақпаратты ұсынатын нысанды біледі
  • Ақпаратты алушы нысанды анықтайды
  • Биологиялық ақпарат арнасын ажырата алады
  • Техникалық ақпарат арнасын атайды
  • Біржақты ақпарат арнасының анықтамасын біледі
  • Саралау: ҚорытындыБарлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі боладыҚ/БСмайлик көрсету арқылы бағалау Рефлексия Интернет желісі арқылы стикерлерге бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын қортындылап жазады. 1. Мен алға қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын, себебі мен....2. Бүгін мен білдім .....3. Сабақта кездескен қиыншылықтар ...Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып келу. Теледидардың шығу тарихы туралы мәлімет жинақтау




    EasyQuizzy бағдарламасы









































































    Информатика 6 оқулық Г.И. Салғараева, Г.Б. Илиясова, А.С. Маханова
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Диалог және қолдау көрсетуҮй тапсырмасын тексеру барысында қолданылды.Дереккөздер тәсілі жаңа сабақты меңгеру кезінде қолданылды. Оқушылар кең көлемде материал жинақтау үшін интернет желісін, оқулықты қолданды.Тапсырма тәсіліЖұппен жұмыстану кезінде оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырма жинақталып саралау тәсілінің «Тапсырма» тәсілі пайдаланылдыОқушылармен жеке жұмыстану барысында Бағалау әдісі қолданылды.Қорытынды тәсілі тест тапсырмасын орындауда қолданылды.Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Өте жақсы», «Жарайсың» мадақтауды қолдандым.«Екі жұлдыз, бір тілек» Топтар бір – біріне екі ұнаған сәтті және бір ұсыныс айтады .Жұптық жұмыста жұптар «Бас бармақ» арқылы бір – бірін бағалайды Смайлик арқылы мұғалім мұғалім әрбір оқушыны бағалайды



    Компьютермен жұмыстану кезіндегі қауіпсіздік ережелері еске түсіріледі.

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Абдырахманова Дамеш Карловна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-10
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573402688