Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ақпараттық мәдениет негіздері 4-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Ақпараттық мәдениет негіздері» пәнінен арнайы курс бойынша жасалған авторлық бағдарлама (4 – сынып)
Материалды ашып қарау
ҚР "Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп–гимназиясы мектепке дейінгі шағын–орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі



















«Ақпараттық мәдениет негіздері» пәнінен арнайы курс бойынша жасалған авторлық бағдарлама(4 – сынып)







Дайындаған: Аязбаева Асем Темірғалиқызы



















2018 – 2019 оқу жылы.



4 сыныпта “Ақпараттық мәдениет негiздерi” пәнiн оқытуға арналған күнтiзбелiктақырыптық жоспарлау



Мазмұны Сағат.аны
1Компьютер сыныбындағы тәртiп сақтау ережелерi. Қайталау 1
2Жиындар 1
3Жиындар 1
4Ақпараттық модельдер1
5Түрлi әрекеттер1
6Керi әрекеттер1
7Тiзбектер 1
8№1 бақылау жұмысы 1
9-10Алгоритмдер 2
11-12Сызықтық алгоритмдер2
13Тармақталу алгоритмi1
14Тармақталу алгоритмi1
15Тармақталу алгоритмi1
16№2 бақылау жұмысы1
17Циклдiк алгоритм1
18-19Циклдiк алгоритм2
20-21Циклдiк алгоритм2
22Алгоритм атқарушы – “Қара жәшiк”1
23Алгоритм атқарушы – “Робот”1
24Алгоритм атқарушылар. Қайық. Құйғыш. 1
25№3 бақылау жұмысы1
26-27Алгоритм атқарушы – “Суқұйғыш”2
28Алгоритм атқарушы - “Шегiртке”1
29Ертегiлер әлемiнде. Алгоритм атқарушы – “Тотан”1
30Алгоритм атқарушылар - “Өткел”және “Робот” 1
31Ақпараттық қауiпсiздiк1
32Компьютерлiк желiлер1
33№4 бақылау жұмысы1
34Қайталау 1
Барлығы34
«Ақпараттық мәдениет негіздері» пәнін бастауыш мектепте оқыту бағдарламасы /4 - сынып/



Бағдарламаны дайындағанинформатика пәнінің мұғалімі:Аязбаева Асем ТемиргалиевнаЕскелді ауданы әкімдігінің«Ш.Уәлиханов атындағы ортамектеп-гимназиясы мектепке дейінгішағын орталығымен» КММ



ТҮСІНІК ХАТ

ҚР Үкіметі 2004 жылдың 24 ақпанында /№3 хаттама/ мақұлдаған Қазақстан Республикасы білім беру жүйесін дамыту тұжырымдамасының негізгі міндеттерінің бірі оқушылардың ақпараттық дайындығын жетілдіру болып табылады. Бұл пән арқылы оқушылар ақпараттық мәдениеттің негізі болып саналатын коммуникация мен түсініктердің және ойлаудың тематикалық негіздерін меңгереді. Пәннің негізгі мақсаты баллардың операциялық /логикалық/ ойлау қабілетін ерте бастан қалыптастыру болып табылады. Өйткені психолог ғалымдардың анықтауы бойынша, адамның жинақтаған білімінен гөрі, оның ойлау қабілетінің дамуы, талдау жасай білуі, алынған ақпаратты жалпы тұрғыдан қарастыра отырып, соның негізінде шешім қабылдауы өте маңызды рөл атқарады екен. Осы мақсаттан барып мынандай міндеттер туындайды:- оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін жетілдіру;- компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру;- оқушылардың коммуникативтік /тілдік/ ойлау қабілеті мен шығармашылыққа бейімділігін дамыту;- оқушылардың әлемнің жүйелік-ақпараттық бейнесін, ақпараттық мәдениетін қалыптастыру және олардың өзін-өзі жетілдіре отырып қызмет субъектісі деңгейіне көтерілуін қамтамасыз ету. «Ақпараттық мәдениет негіздері» пәні бастауыш мектептегі пропедевтикалық курс болып саналады және оның қолданбалылық сипаты әр түрлі деңгейдегі қызықты тапсырмалардан, сұрақтардан, логикалық есептер мен ойды жетілдіретін ойындардан, сергіту жаттығуларынан тұратын жұмыс дәптерлері түрінде көрініс табады.Бастауыш мектеп оқушыларының ақпараттық мәдениеттің негізгі базалық ұғымдары жайлы алғашқы мағлұматтары қоршаған ортадан мен оларды алу және тасымалдау тәсілдері негізінде қалыптасады. «Ақпараттық мәдениет негіздері» пәнін оқыту бастауыш мектеп балаларын біртұтас ақпараттық-білім ортасына тиімді әрі үйлесімді бейімделуге дайындайды. Бұл пән 1-4 сыныптарда аптасына 1 сағаттан жүргізіліп, барлығы 136 сағатты қамтиды. Оқу бағдарламасын құрастыру барысында әрбір сынып оқушыларының жас ерекшеліктері мен олардың жалпы білім қорының қалыптасу деңгейі ескерілген. Оқушылардың білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар нені білуі тиіс:Компьютер сыныбындағы тәртіп сақтау ережелері мен техника қауіпсіздігін;Көздің шаршағандығын қалпына келтіретін негізгі жаттығуларды;Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін;Нысан ұғымының мағнасын және оның қасиеттерін;Ақпарат қасиеттерін; «Жиындар» ұғымын; Модельдер ұғымын. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2005-2010 жылдарға дамытуға арналған мемлекеттік бағдарламаның негізгі бағыттарының бірі оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Жалпы орта бiлiм беру жүйесiндегi информатиканың ролi қазiргi ақпараттық қоғамдағы ақпараттық мәдениеттiң негiзiн құрайтын ақпараттық және коммуникациялық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырудағы ақпараттық бiлiмнiң мәнiмен қамтамасыз етiледi. Информатиканы оқытудың мақсаты – ақпараттық ортада түрлі ақпараттарды қабылдау, беру, түрлендіру және тарату арқылы оқушылардың ақпараттық ойлау қабілетін дамыту мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Информатиканы оқытудың міндеттері:
  • оқушылардың логикалық және алгоритмдiк ойлау қабiлетiн дамыту;
  • оқушылардың компьютерлiк сауаттылығын дамыту;
  • оқушылардың коммуникативтiк (тiлдiк) ойлау қабiлетi, өзіндік танымдық іс-әрекет жасау дағдылары мен шығармашылыққа бейiмдiлiгiн дамыту;
  • оқушылардың жүйелiк-ақпараттық бейнесiн, ақпараттық мәдениетiн және өзiн-өзi дамытуға және қызмет субъектiсi ретiнде қалыптастыру.
  • Информатика пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 4 сыныпта – аптасына 1 сағат, оқу жылында – 34 сағат; Оқу бағдарламасын құрастыру барысында әрбір сынып оқушыларының жас ерекшеліктері мен олардың жалпы білім қорының қалыптасу деңгейі ескерілген. Оқушылардың білімі мен біліктілігіне қойылатын талаптар нені білуі тиіс:
  • Компьютер сыныбындағы тәртіп сақтау ережелері мен техника қауіпсіздігін;
  • Көздің шаршағандығын қалпына келтіретін негізгі жаттығуларды;
  • Компьютердің негізгі құрылғыларының қызметін;
  • Нысан ұғымының мағнасын және оның қасиеттерін;
  • Ақпарат қасиеттерін;
  • «Жиындар» ұғымын;
  • Модельдер ұғымын.
  • Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін 2005-2010 жылдарға дамытуға арналған мемлекеттік бағдарламаның негізгі бағыттарының бірі оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Жалпы орта бiлiм беру жүйесiндегi информатиканың ролi қазiргi ақпараттық қоғамдағы ақпараттық мәдениеттiң негiзiн құрайтын ақпараттық және коммуникациялық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырудағы ақпараттық бiлiмнiң мәнiмен қамтамасыз етiледi.

























































    Қазақстан Республикасы «Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағыорта мектеп – гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.2018-2019 оқу жылы4-сыныптарға арналған орта мерзімді жоспар (аптасына 1 сағат барлығы 34 сағат)
    Сабақтың тақырыбыОқып – үйренудің негізгі мақсаттарыМерзімОқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдерОқып үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалауНегізгі дереккөздер
    Негізгі мақсат: Оқушылардың ақпараттық процесстер, қасиеттері, ақпарат мөлшері және ақпаратты кодтау туралы мағлұмат игеру дағдыларын қалыптастыру.
    1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.

    ЕТ-пен жұмыс істеу кезіндегі ҚТ ережелерін және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады;

    «Ой қозғау» әдісі, АКТ

    Информатика кабинетінде қауіпсіздік ережесін сақтау ережелерін және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматты игереді.Белгілермен бағалау - өте жақсы - жақсы - жаман емес

    Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДК,



    2Жиындар«Жиындар» тақырыбына мағлұмат беру.

    «Батырмалар», «Баспалдақ» жаттығулары«Жиындар» тақырыбына мағлұматтар алады..Топтық жұмыс, жаттығуларАқпараттық мәдениет негіздері
    3ЖиындарНысндар жиыны ұғымын қайталап, ортақ және біріккен жиындар ұғымдарын енгізу.

    СТО, Блумға салуОқушылар ортақ жиынмен біріккен жиынды қайталады.Топтық жұмыс, өз-өзін бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы
    4Ақпараттық модельдерОқушыларға ақпараттық модель туралы түсінік беру. Ақпаратттық моделін құрастыруды үйрету.

    АКТ, «Ой қозғау» әдісіАқпараттық моделін құрастыруды үйренедіЖұптық жұмысБағалау парақшасыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы, ДК
    5ӘрекеттерОқушыларға нысандармен әрекет жасау тәсілдерін таныстыру. Нысандармен дұрыс әрекеттер атқаруды анықтай білуді үйрету.

    АКТ, Миға шабуылНысандармен дұрыс әрекеттер атқаруды анықтай білуді үйренеді. - өте жақсы - жақсы - жаман емес

    Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДК
    6Кері әрекеттерОқушыларға кері әрекеттер түсінігін беру. Берілген тапсырмаларға кері әрекет жасауды үйрету.

    Джиксо әдісі, топтық жұмысБерілген тапсырмаларға кері әрекет жасауға үйренуӘр оқушы өз-өздерін бағалайдыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер,
    7ТізбектерОқушыларға тізбектер түсінігін беру. Берілген әрекеттер тізбегін өз реттілігімен болжытпай орындау дағдысын қалыптастыру.

    Топтық жұмыс.Берілген әрекеттер тізбегін өз реттілігімен болжытпай орындай аладыФармативті бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер, ДК
    8№1 бақылау жымысыӨткен материалды қайталау және бекіту.

    АКТ, СТОӨткен материалдарды бекітуТоптық бағалау( - өте жақсы - жақсы - жаман емес Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы

    Орта мерзімді жоспар №2.
    1-2АлгоритмдерЕсептерді шығару барысында орындалатын әрекеттер тізбегі ретінде алгоритм түсінігін беру. Атқарушының командалар жүйесі болатыны жайлы түсінік беру.

    Жұмыс дәптері бойынша әңгіме өткізіледі. Есептер шығару, АКТ. СТООқушылар есептерді шығару барысында орындалатын әрекеттер тізбегі ретінде алгоритм түсінігін бере аладыТоптық жұмыс, өз-өзін бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДК
    3-4Сызықтық алгоритмдерОқушыларға сызықтық алгоритм түсінігін беру. Сызықтық алгоритмді құрастыруды үйрету.



    Компьютердегі ақпараттар ағынын бейнелеу. АКТСызықтық алгоритм түсінігін алады, сызықтық алгоритмді құрастыруды үйренеді.Бағалау парақшаларыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДК
    5Тармақталу алгитміОқушыларға тармақталу алгоритмін түсіндіру. Блок – сызба арқылы құрастыруды үйрету.



    Интерактивті тақта, (АКТ) Блум таксаномиясыОқушылар блок-сызба арқылы алгоритм құрасытыра алады.Әр топтың басшылары бағалайды. Топтық жұмысАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы ДК
    6-7Тармақталу алгоритміҚатынас таңбаларының көмегімен шарттарды жазуды үйрету. Тармақталы алгоритмін орындауға дағдыландыру



    АКТ, Миға шабуылҚатынас таңбаларының көмегімен шарттарды жазуды үйренеді, алгоитрмді орындауға дағдыланады.Жұптық жұмыс, бір-бірлерін бағалайдыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы ДК
    8№2 бақылау жұмысыӨткен матеиалдарды қайталау.

    Миға шабуылБақылау жұмысын өткізу арқылы оқушылардың білімін тексеруӨз-өздерін бағалайдыИнформатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы, ДКДәптер,
    Орта мерзімді жоспар №3.
    1Циклдік алгоритмОқушыларға циклдік алгоритм түсінігін беру, алгоритм құрып жаза білуді үйрету.



    АКТ, СТО, Жұптық жұмысЦиклдік алгоритмді құрып жазуды біледіБерілген парақшаларға өз-өздерін бағалау,Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы ДК
    2-3Циклдік алгоритмҚайталау сандары берілген алгоритмдерді қарастыру. Циклдік алгоритммен жұмыс жасауға дағдыландыру.



    СТО, АКТБерілген қайталау сандарды құрастыра алуы және алгоритммен жұмыс жасауға дағдыланады.Бағалау парқшалары арқылы топ басшылары бағалайдыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы ДК
    4-5Циклдік алгритмЦиклдік алгоритмді үйренуді жалғастыру. Циклдік алгоритммен жұмыс жасауға дағдысын бекіту.



    Топтық жұмыс, АКТ, СТООқушылар циклдік алгоритмді үйренуді жалғастырады. Топ басшысы бағалайдыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер, ДК
    6Алгоритм атқарушы – «Қара жәшік»Оқушыларға алгоритм атқарушы «Қара жәшік» түсінігін беру және де анықтай білуді үйрету.



    Жұптық жұмыс, АКТ Алгоритм атқарушы «Қара жәшік» әрекетін анықтай білуді үйренеді.Басбармақ арқылы бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер, ДК
    7Алгоритм атқарушы – «Робот»Оқушыларды алгоритм атқарушы – «Робот» қызметімен таныстыру.



    Өрмекші сатартегиясыАтқарушы «Роботтың» командалар жүйесімен танысады.Бір-бірлерін бағалайдыАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер,ДК
    8Алгоритм атқарушылар. Қайық. ҚұйғышОқушыларды алгоритм атқарушы «Қайықтың» атқаратын қызметімен таныстыру және «Құйғыш» командалар жүйесімен таныстыру.



    ББҮ кестесі, Жарғы әдісі«Қайықтың» командалар жүйесімен танысады. «Құйғыш» үшін алгоритмді құрастыруға үйренеді.Формативті бағалау, жиынтық бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы, ББҮ кестесі
    9№3 Бақылау жұмысыӨткен материалдарды қайталау және бекіту

    Амандасу, топтық жұмысБақылау жұмысын өткізу арқылы оқушылардың білімін тексеруОқушылардың сабаққа қатысуын, білімдерін бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы
    Орта мерзімді жоспар №4.
    1Алгоритм атқарушы – «Суқұйғыш»Алгоритм атқарушы – «Суқұйғыштың» қызметімен оқушыларды таныстыру. «Суқұйғыштың» алгоритмін құра білуді үйрету.

    Психологиялық ахуал, сергіту сәті, топтық жұмыс, АКТОқушылар «Суқұйғыштың» қызметімен алгоритм құруды үйренеді.Белгілермен бағалауАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы Дәптер, ДК
    2Алгоритм атқарушы – «Шегіртке»Оқушыларды алгоритм атқарушы – «Шегірткенің» қызметімен таныстыру.

    Топтық жұмыс,жұптық әдіс. БҮҮ кестесіОқушылар алгоритм атқарушы «Шегірткенің» жұмыс дағдыларын қалыптастыра алуы.Кері байланысАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы
    3Ертегілер әлемінде. Алгоритм атқарушы – «Тотан»Оқушыларды ертегі әлеміндегі алгоритм атқарушы «Тотанмен» таныстыру.

    ББҮ кестесі, Топтық жұмыс«Тотанның» командалар жүйесін басқара алуыБелгілермен бағалау, Топтық бағалау.Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы
    4Алгоритм атқарушылар – «Өткел» және «Робот»Оқушыларды алгоритм атқарушы «Өткелдің» қызметімен таныстыру және өткелдің командалар жүйесімен де таныстыру.

    Әңгіме-дебат, Джигсо әдісіОқушылар алгоритм «өткелдің» қызметімен танысады, командалар жүйесімен жұмыс істей алуы.ББҮ кестесіАқпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер,ДК
    5Ақпараттық қауіпсіздікОқушыларға «Ақпарттық қауіпсіздік» туралы түсінік беру.

    Өрмекші әдісіОқушылар ақпараттық қауіпсіздік турлы мағлұматтар алмасады.Екі жұлдық бір тілек, кері байланыс.Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасы
    6Компьютерлік желілер Оқушыларды компьютерлік желі түсінігімен таныстыру. Компьютерлік сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеттін қалыптастыру.

    Бағдаршам стратегисы, ашық және жабық сұрақтар қоюОқушыларды компьютерге деген сауаттылығы мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.Бағалау парақшалары, кері байланысИнформатика-5 сынып, «Арман-ПВ» баспасы-2015Дәптер,ДК
    8№4 Бақылау жұмысыӨткен тақырыптарды қайталау және бекіту.

    ББҮ кестесін толтырады.Алан білімдерін бекітеді.Бағалау парағы, кері байланыс, блоб ағашы.Ақпараттық мәдениет негіздері «Аруна» баспасыДәптер
    9ҚайталауБақылау жұмысын талдау



    Өткен материалдарды қайталау арқылы оқушылардың білімін бекіту.Бағалау парағы, кері байланыс, 2 жұлдыз, 1 тілек.Ақпараттық мәдениет негіздері оқулық






    Пайдаланған әдебиеттер:

  • «Ақпараттық мәдениет негіздері» ТОО «Аруна Ltd», Авторлары: Е.К.Балапанов, С.Т.Мұхамбетжанова, Г.С.Кабылова, Б.А.Айтбакина, Ғ.Б.Мамырбек.
  • Мұғалімдерге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей, ІІІ – басылым, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014 жыл.
  • Үлестірмелі материалдар екінші (негізгі) деңгей, ІІІ – басылым, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2014 жыл.
  • 5-сынып информатика оқулығы.


  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Дайындаған: информатика пәні мұғалімі Аязбаева Асем Темиргалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-03
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Авторлық бағдарлама
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567531923
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999