Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ардақты ат
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
Тексерілді: _______________ «____»______________________Пән: Өзін – өзі тану Мектебі: ____________________Күні: _______________ №: 15Мұғалімі: Сыныбы: 4Оқушылардың саны: Тақырыбы: Ардақты атҚұндылығы: СүйіспеншілікҚасиеттері: Ұжымшылдық, ақкөңілділік, татулық
Мақсаты: Оқушыларға адамның жақсы және жаман қасиеттері туралы айта отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:
  • Білімділік: Оқушыларға татулықпен жұмыс жасаудың мәнін ұғындыру.
  • Дамытушылық: Оқушылар бойындағы ақкөңілділік қасиеттерін дамыту.
  • Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшыл болуға тәрбиелеу.
  • Ресурстар:(материалдар, дереккөздер)1.bilim-all.kz2.https://infourok.ru
    Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Т – ережесі:
  • Тәртіп.
  • Талап.
  • Тыныштық.
  • Тазалық.
  • Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.
  • Жағымды күйге келу. «Мен таптым» жаттығуыҚатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады..Үй тапсырмасы.1. №14 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау.2. Келесі сабақ. №15, «Қорқыт Ата» аңызын оқып келу.Сұрақтар:• Қорқыттың дүниеге келуі ел есінде қалай қалды? • Ол дүниенiң бір шетінен екiншi бiр шетiне нелiктен сапар шеккен? • Қорқыт ата қай жерден жанына тыныштық тауыпты? • Қорқыт ата қайғы-мұңын қалай жеңiлдеткен еді? • Қорқыт атаны нелiктен «Қазақ ән-күйiнiң атасы» деп атайды? • Өзің Қорқыт ата туралы тағы не білесің?


    3. Сабақтың дәйексөзі.Адамда жақсы қасиет болмаса, оған бақ та, бақыт та қонбайды. Жүсіп Баласағұни
  • Адамның жақсы қасиеттеріне нелер жатады?
  • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?


  • Қорқыт атаның нақыл сөздері: Қыз ақылды ескермес- Ана үлгiсiн көрмесе. Ұл жарылқап ас бермесАта үлгiсiн көрмесе. Қыз анадан үйренбей, өнеге алмас, Ұл атадан үйренбей, сапар шекпес.Жердiң шүйгiн шөбiн киiк бiлер, Жайылымның шалғынын құлан бiлер. Әр жолдың сүрлеуiн түйе бiлер, Жетi бұлақтың иiсiн түлкi бiлер, Керуеннiң түнгi жүрiсiн торғай бiлер.



    4. Оқиға айту (Мұғалім сыйы).Шыншыл бала

    Баяғы өткен заманда бір патша өмір сүріпті. Патша өте ақылды, шыншыл және қарапайым, халқына адал, жанашыр, кеңпейілді және әділ болыпты. Патшаның таққа қалдыратын баласы, мұрагері болмады, содан патша ойлана келе халқына жария етті. Патша мұрагерлікке қалдыратын баланыңхалқына адал,еліне тек жақсылық ойлайтын шыншыл болуын қалайды. Барлық балаларға гүл тұқымы беріледі. Уақытберіледі, күн өтіп жатыр. Сон Ирдің гүлі қанша баптап қараса да өспеді. Патша гүлдің өскені жайлы көретін күні де келді. Барлық балалар әдемі киінген, гүлдері жайқалып өскен, Сон Ир болса балалардың ең артында жабырқаулы тұр еді. Патша барлық гүлдерді көрді бірақ көңілі еш көтерілмеді, содан қараса бір бала жылап бос құмырамен тұр екен. Сонда Ирді өзіне шақырды да, менің ұлым мұрагерім деп жар салғанда, халық ушығып кетіпті. Арасынан біреуі шығып патшадан «сол бос құмырамен тұрған баланы неге асырап алдыңыз»,– деп сұрапты. Сонда патша халыққа балаларға берілген тұқымдардың бұқтырылғандары туралы айтып береді. Сол әдемі гүлдермен тұрған балалардың беттері қызарып, ұяттан жерге кірді. Сөйтсе, барлығы берілген гүл тұқымдарынан тыс басқа гүл тұқымдарын еккен екен.
  • Патша болашақ мұрагерін қалай сынамақшы болды?
  • Сон Ирдың бойынан қандай қасиеттер байқалды?
  • Балалардың ұялуына қандай жағдайәсер етті?
  • Шындықтың қуатын, күшін неден байқадыңдар?


  • 5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.Оқушылар үш топқа бөлінеді. 3-тапсырма «Ардақты ат» сөзіне ребус құрастырыңдар.

  • Топпен ән айту.
  • Топпен ән айту.Ақын боп кеткім келедіӨлеңін жазған Байбота Қошым-Ноғай Әнін жазған Әсет БейсеуовҚалаға қыста атам кеп, Айтады бізге ертегі. Біржан сал, Абай, Махамбет Жайлы да сырлар шертеді.Ғажап қой сырлы сөйлеген Қазақтың қара өлеңі. Атамды тыңдап кейде мен, Ақын боп кеткім келеді!..


    7. Үй тапсырмасы.1. №15 – сабақ. 2 – тапсырманы орындау.2. Келесі сабақ. №16, «Қайырымдылық» ертегісін оқып келу.

    8. Сабақтың қорытынды сәті.Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады.Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қанатова Аққу Жаскеленқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-05
    Категория:
    Өзін-өзі тану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1572968703
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999