Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ. 10 сынып.HTML-ДЕ ҚАРІПТІҢ ӨЛШЕМІН, ТҮСІ МЕН ТҮРІН БЕЛГІЛЕУ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Шаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнату Топқа біріктіру: Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. Қосымша ақпарат Кәсіби байланыс орнатуға арналған LinkedIn әлеуметтік желісі 2020 жылы сұранысқа ие болатын мамандықтарды атады. Тізімдегі мамандықтың көбі ақпараттық технологиямен байланысты. 4. Full-stack маманы Мамандық сипаты: тұтас веб-қосымша (қолданбалы және сервер) жасайтын маман. Керек дағды: React.js, Node.js, JavaScript, AngularJS. 4. Сайт беріктігінің инженері (Site Reliability
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімд іжоспардың тарауы: Веб-жобалау Мектеп: №39 «Қызылөзек» орта мектебі

Күні: 22.01.2020Мұғалімнің аты-жөні:Кайырбекова ГульнурСынып: 10Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы§ 4.3 HTML-ДЕ ҚАРІПТІҢ ӨЛШЕМІН, ТҮСІ МЕН ТҮРІН БЕЛГІЛЕУ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу программасынасілтеме)10.4.2.1 web-парақшаларды жасауда HTML тегтерін қолдану
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: HTML құжатын форматтау тәсілімен танысадыКөпшілік оқушы: Параметрлерді, түстерді, т.б. өзгерту тегтерін анықтайдыКейбір оқушы: Тегтерді қолданып құжаттың параметрлерін өзгертеді
ОйлаудағдыларыБілу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийі
  • HTML-де кесте параметрлерін өзгертеалады.
  • Web-парақ жасау үшін HTML тілінқолданады.
  • Веб-бет жасайды, құжатты безендіреалады.
  • Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология:FONT, SIZE, COLOR, BODY BGCOLOR, BASEFONT


    Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы... мәтін қаріпінің түсін, өлшемі мен түрін өзгертуге мүмкіндік береді.... қолданыстағы қаріпті анықтайды.тізімдерді құрады
    ҚұндылықтарғабаулуТопта бірлесіп жұмыс істеу, топ ережесіне бағыну, бір-бірінің пікірін тыңдау
    ПәнаралықбайланысАғылшын тіліндегі сөздер қолданылады
    Алдыңғы білімHTML тілі
    Сабақтың барысы

    Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

    Уақыт
    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы

























































    Сабақтың ортасы



























































































    Сабақтың соңы
    3мин



















    7мин











    3 мин







    3 мин









    7 мин







    3 мин









    10 мин







    3 мин



    1 мин
    Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеуШаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнатуТопқа біріктіру: Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді. Қосымша ақпаратКәсіби байланыс орнатуға арналған LinkedIn әлеуметтік желісі 2020 жылы сұранысқа ие болатын мамандықтарды атады. Тізімдегі мамандықтың көбі ақпараттық технологиямен байланысты.4. Full-stack маманы Мамандық сипаты: тұтас веб-қосымша (қолданбалы және сервер) жасайтын маман. Керек дағды: React.js, Node.js, JavaScript, AngularJS.
  • Сайт беріктігінің инженері (Site Reliability Engineer) Мамандық сипаты: қосымшаның, сайттың берік, сенімді жұмысын қамтамасыз ететін инженер-программист. Керек дағды: сайтқа, қосымшаға жаңа технологияларды таңдап, енгізуӨткен сабақты пысықтау: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
  • Топтық жұмыс2 топқа «Bilimland» сайтынан алынған жаттығулар беріледі. Жаттығуда оқушылар көп нүктенің орныны тиісті сөзді жабыстыру қажет. Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап. Айтылған ойды жалғастырады

    Оқушылардың жауаптары теңгемен бағаланады

    «Лайфхак» әдісі
  • Бүгінгі сабаққа лайф. Видео ролик тамашалаймыз
  • Жұптық жұмыс

    «Ойлан, бірік, бөлісәдісіЕкі ұқсас тапсырма беріледі. Біреуі дұрыс. Біреуі қате. Осы тапсырмадан қатесін бірігіп іздейді.Оқушылардың жауаптары теңгемен бағаланады



    Жеке жұмыс

    Практикалық тапсырма1-тапсырма.- HTML-де тізімді өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып, тізім құрыңдар.Дескриптор:HTML-де тізім параметрлерін өзгерте алады.Оқушылардың жауаптары теңгемен бағаланады

    2-тапсырма.HTML-де өзің жайлы деректерді интернетке жариялау үшін веб-бетін жасап, ұсыныңдар. Дескриптор:Веб-бет жасау үшін HTML тілін қолданады.

    Оқушылардың жауаптары теңгемен бағаланады



    3-тапсырма.«Менің мектебім» жобасы. Қарастырылған тегтер мен атрибуттарды қолданып, өз мектебің туралы веб-бет құрыңдар. Құжатты өз бетіңше безендір. Дескриптор:Веб-бет жасайды, құжатты безендіре алады. Оқушылардың жауаптары долармен бағаланадыШағын тестОқушылар тест сұрақтарына жауап береді.оқушылардың дұрыс жауаптары айтыладыБағалау барлық жинаған теңгелерін есептеп Медальдар арқылы бағалау



    Кері байланыс: «Блоб ағашы» әдісіОқушылар сабақтан алған әсерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.





    Сурет қиындылары

    Қасындағы оқушыға оның бойындағы жағымды бір мінезін айтады

    Тапсырмаға керек сөздің қиындыларын жабыстырады

































    Вид ео көреміз





























































    Саралау. Сіз қандайБағалау. Сіз оқушылардың материалды игеруДенсаулық және
    тәсілмен көбірек қолдаудеңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?қауіпсіздік
    көрсетпексіз? Сіз

    техникасын сақтау
    басқаларға қарағанда



    қабілетті оқушыларға



    қандай тапсырма бересіз?



    Бірлескен жұмыс,«Теңге жинау» әдісі арқылы бағалау қалыптастырушы бағалауды іске асыруКомпьютермен
    жеке жұмыс

    жұмыс
    арқылы сабақты

    кезіндегі
    меңгерту.Шаттық

    қауіпсіздік
    шеңбері, «Сурет

    ережелерін
    қиындыларын құрастыру арқылы топқа біріктіру,«Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау, «Лайфхак», әдісімен видео көрсету. Практикалық деңгейлік тапсырмалар,«Тест» әдісі, кері байланыс орнату:«Табыс ағашы

    еске түсіру
    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кайырбекова Гульнур Нурахметовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-05
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583392955