Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ: 9-сынып "Ақпараттың қасиеттерін анықтау"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал алмасу мақсатында
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1Күні: 12.09.2019 жСынып: 9 Тексерілді: _____________ Е.ЕсмурзаевМектеп:Сүгір Әліұлы атындағы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты - жөні:Дүйсенова АйнұрҚатысқандар саны: ______Қатыспағандар саны: ______
Сабақтың тақырыбыАқпараттың қасиеттерін анықтау (өзектілігі, нақтылығы, анықтылығы, құндылығы және т.б)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.1 3.1- Ақпарат қасиеттері туралы білімін қалыптастыру
Сабақтың мақсаттарыБарлық білім алушылар үшін:Ақпараттың қасиеттерін атай алады.Көптеген білім алушылар үшін:ақпараттың қасиеттерін анықтап,сипаттап, ажыратуКейбір білім алушылар үшін:ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалау, салыстыру, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру.
Бағалаукритерийлері
  • Ақпараттардың қасиеттерін таниды
  • Ақпараттардың қасиеттерін түсінеді
  • Ақпарат қасиеттерінің мәнін салыстырады, бағалайды


  • Тілдікмақсаттар

    Сабақтың тілдік мақсаттары:Ақпараттың қасиеттері туралы білімін қалыптастыру .Пәндік лексика және терминологияшындық,толықтық, дұрыстық, дәлдік, өзектілік, құндылық
    Құндылықтардыдарыту

    «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтары. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылы басшылыққа ала отырып оқушыларды өмір бойы білім алуға, бір-бірін құрметтеуге, отансүйгіштіккетәрбиелеу;
    Пәнаралық байланысГеометрия, физика, биология.
    Алдыңғы білімАқпарат. Ақпараттық үдерістерді біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар
    Сабақтың басы









































    І. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеуІІ.Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру. «Мен саған алғыс айтамын» тренингі арқылы оқушылар 1 наурыз алғыс айту күніне орай бір-бірне алғыс айтады.Алғыс айтуда бір-біріне берген гүлдердің түсімен 3 топқа бірігу.1 топ ақ түсті «раушан гүл» 2 топ қызыл түсті «раушан гүл»3 топ сары түсті «раушан гүл»Өткенге шолу. (Ұжымдық жұмыс)«Өткенді білмей, болашаққа ұмтылу мүмкін емес»Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Сондықтан біз бүгінгі күнге дейнгі өткенімізді еске түсірейк.«Квадраттау» әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырып ашу үшін ой қозғау сұрақтары беріледі1. Бүгінгі ауа-райы қандай? Бұл бізге не?2.Ақпарат дегеніміз не?3.Ақпараттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?4.Адам ақпаратты қалай қабылдайды?5.Ақпарат қандай түрде болуы мүмкін6.Сендерді қоршаған нысандардың сандық ақпараты қандай болуы мүмкін?7.Адам өмірінде ақпарат қандай рөл атқарады?8.Адам ақпаратты қалай сақтайды?9.Ақпаратты беру үдерісі біржақты болу мүмкін бе?Дескриптор
  • ақпарат, ақпараттық технологиялар туралы сұрақтарға жауап береді.
  • Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.














    түрлі-түсті гүлдер.













    Сабақтың ортасы























































    Жаңа сабақ: Слайдтар және оқулық арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Ақпараттың қасиеттері1)шындық,2)толықтық, 3)дұрыстық,4) дәлдік, 5)өзектілік, 6)құндылықОқушыларға ақпараттық қасиеттердің түрлеріне мысал келтіре отырып сабақты түсіндіремін.Оқулықтағы 15-16 бетОқушылар оқулық пен слайдтағы тақырыптарды түсініп керек жерін дәптерлеріне жазып алады.Дескриптор
  • оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырмаларды орындайды.
  • Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймынОқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.1 тапсырма «Тізбек» әдісі.Топпен жұмыс«Ақ түсті раушан гүл» тобы. Ақпараттың қасиеттерін үш тілде ата?«Қызыл түсті раушан гүл» тобы.Информатика саласындағыақпараттың бірнеше қасиеттерін ата?«Сары түсті раушан гүл»Ақпараттың анықтылық (дәлдік) қасиеттерін атаңдар?Дескриптор
  • ақпараттың қасиеттерін анықтауды (өзектілігін, анықтығын, нақтылығын, құндылығын, үш тілде) атайды.
  • Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» арқылы бағалау.2 тапсырма.Жеке жұмыс«Ой жүйрік» әдісі
  • Ақпаратты қабылдау сезім мүшелері-адамның ақпаратты қабылдау арналарын ата?
  • Ақпараттың өлшем бірліктерін тап?
  • Екілік кодта ақпаратты түрлендір?
  • Дескриптор
  • көру, дәм сезу, есту, иіс сезу, мүшелері арқылы ақпараттарды қабылдайтынын айтады.
  • ақпараттың өлщем бірліктерін, тізбектеп айтады, екілік кодта ақпаратты түрлендіреді.
  • Қалыптастырушы баға «От шашу» әдісі
    Слайд 1-3

    BilimLand сайтынан тыңдалым көрсету.

    С.Т.МұхамбетжановаА.С.ТенОқулық, дәптерлері.











    суреттер
    Сабақтың соңы

    Өтілген тақырыпты қайталау үшін «ұшақ» әдісі арқылы қорытындылаймынОқушылар қағаздан ұшақ жасайды. Ұшақ қанатына тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып (әр оқушы жеке жазады) І топ оқушылары ІІ топқа, ІІ топ оқушылары І топқа лақтырады Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.Үйге тапсырма: §2«бағдаршам » әдісі арқылыкері байланыс алу.«қызыл» түс-түсінген жоқпын«сары»түс- әлі де сұрақтарым бар«жасыл»түс-барлығы түсікті













    Смайликтер
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»
    Қабілеті жоғары оқушыларАқпараттың қасиеттерін атай алады.Қабілеті орта оқушылар:ақпараттың қасиеттерін анықтап,сипаттау, ажыратуҚабілеті төмен оқушылар:ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалау, салыстыру, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру.Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері; көңіл-күй смайликтерімен өзін-өзі бағалайды.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы .
    Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Дүйсенова Айнұр Нұрғалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-01
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569915287
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999