Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ашық сабақ 9 сыныпқа "Графика"
Материал жайлы қысқаша түсінік: сызу және бейнелеу пәні апталығында қолдануға болады
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары



Мектеп:
Күні:Мұғалімнің атыжөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: графика
Сабақ тақырыбы: Ажырамайтын және ажырамайтын біріктірулер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Оқушыларға баұрандалар жайлы түсінік беру.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:сызба құралдарын пайдаланадыКөпшілік оқушылар:тақырып бойынша тапсырмаларды орындайдыКейбір оқушылар:бұрандаларды елестетіп бейнелейді,дәлелдейді
Бағалау критерийі:Білім алушы
  • сызбаны рәсімдейді
  • Аспаптармен жұмыс істейді,
  • Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар орындай алады: өлшем түсіріп сызадыПәнге қатысты сөздік қормен терминдер:бұрандалар,винттік,штифтікДиалог құруға арналған тапсырмалар:Жаңа сабақты түсінеді,талқылайды,қолдайды
    Құндылықтарды дарыту:



    Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулермен жұмыс жасау кезінде оқушылардың танымдық қызығушылығын, практикалық іс-әрекетін дамыту, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау,
    Пәнаралық байланыстар:Математика - өлшем элементтері, орыс тілі терминологияларды сөздікке аудару, ағылшын тілі – үштілділік
    Алдыңғы білім:

    Сызу құралдарын біледі, Бұйымдар туралы жалпы түсініктері бар,Сызудың өмірге қажеттілігін біледі. Сызуда қолданылатын пішіндерді біледі?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған ісәрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы10 мин«Асығың алшысынан түссін!» тренингі .Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын туғызу, топқа біріктіруНұсқау: Қоржыннан асықтар таратылып, бүгінгі күнге тілек тілейді. Топқа бөлуде асықтың түсіне байланысты 2 топқа бөлінеді, топ ережесімен танысады. Әр оқушыға бағалау парағы таратылып, түсіндіріледі.Бағалау парағыалшы – «өте жақсы», тәйке – «жақсы»бүк – «орташа»шік – «нашар»

    Кімнің көзі қырағыЖамбы атуға шығадыКім тигізсе жамбығаСол тобының ұланыЖеке жұмыс. «Жамбы ату» ойыныМақсаты: Алдыңғы білімді еске түсіру, тексеру, шапшаңдыққа үйрету.Нұсқау: Шапшаң қоржынға жасырылған сұрақтарды атып алып, топпен сұрақтарға жауап беру.
  • Растрлық графика дегеніміз не?
  • Пиксель дегеніміз не?
  • Растрлық графика қандай элементтерден тұрады?
  • Векторлық графика денегіміз не?
  • Векторлық графика қандай элементтерден тұрады?
  • Растрлық кескіндерді құруға арналған қандай бағдарламалар бар?
  • Векторлық кескіндерді құруға арналған қандай бағдарламаларды пайдалануға болады?
  • Растрлық бейнелер қалай сақталынады, жадтан алатын орны?
  • Векторлық бейнелер қалай сақталынады, жадтан алатын орны?
  • Дескриптор:
  • Растрлық және векторлық графика туралы мәліметтерді қорыта алады.
  • Қалыптастырушы бағалау: Оқушы жауабына байланысты әр түрлі қалыптағы жапсырма асықтар таратылады.
    қоржын, түрлі-түсті асықтар











    бағалау парағы, жапсырма асықтарokulyk-edu.kz сайтынан атамұра, арман-пв баспасы жоба – оқулықтары













    қоржын, теңге, жебе, жасырылған сұрақтар



























    жапсырма асықтар
    Сабақтың ортасы25 минТопты баптап,Түсеміз біз көкпарға.Күш болмаса өзіңдеҚаларсың аунап көк шаңға.Топпен жұмыс. «Көкпар» ойыны Мақсаты: Жаңа білімді топпен отырып талқылап, растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін, айырмашылықтар мен ұқсастықтарын меңгерту, постерге түсіру, ынтымақтастыққа, көшбасшылыққа, уақытты тиімді пайдалануға дағдыландыру.Нұсқау: Берілген тірек сөздерді, ресурсты/оқулықтан, интернеттен/ пайдалана отырып, постер қорғау.Бағалау критерийлері: 1. Тақырыптың мазмұнды жеткізілуі 2. Эстетикалық жағынан көркемдігі 3. Сауатты жазылуы Тірек сөздер: көлемі өте аз, жадтан көп орын алады, графикалық бейнелерді цифрлеу, фотографиялық бейнелерді құру мүмкін емес, негізгі элементі – геометриялық объектісі, трансформация кезінде бұрмаланбайды, трансформация кезінде бұрмаланады, т.б.











    Қалыптастырушы бағалау: Топ бірін-бірі бағалайды. Асығың алшысынан түссін, .../салдары/Жұптық жұмыс. «Ақ серек, көк серек» ойыныМақсаты: Жұптық жұмыста растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін ашуНұсқау:«Ақ серек, көк серек, Бізден сізге кім керек?Күшіңді сенің сынайын, ... батыр кел бері» деп жұптық жұмыс жасау, берілген таратпаны толтыруДескриптор:
  • Растрлық және векторлық графика ерекшеліктері мен кемшіліктерін ажырата алады.
  • Қалыптастырушы бағалау: Жеке жұмыста бірін – бірі бағалау.

    Өзім шымыр, жүйрік теОйынменен шынықтық.Еп қана емес бірліктеКерек екен соны ұқтықЖеке жұмыс. «Қыз қуу» ойыныМақсаты: Теорияны практикада қолдану, бағалау, оқушының қажетілігін қанағаттандыру. Нұсқау: Компьютердегі тәжірибелік жұмыстарды орындауда графикалық редакторды таңдау, деңгейлік тапсырманы орындау.Тапсырма: « Наурыз» иллюстрациясын салыңыздар. Сурет элементтерін ретпен орындаңыздар. Реті деңгейді көрсетеді.Дескриптор:
  • А. Иллюстрацияны салуда, Paint графикалық редакторын қолданады.
  • Б. Иллюстрацияны салуда, Inkscape графикалық редакторын қолданады.
  • С. Иллюстрацияны салуда, басқа графикалық редакторды қолданады.
  • Қалыптастырушы бағалау: Бағыттаушы жасалған жұмыс көлеміне қарай жапсырма асықтарды таратады.








    Плакат, қима қағаздар, желім, түрлі, түсті фломастер, оқулық, интернет

































    Сабақтың соңы5 мин



    Бағалау:Бағалау парағындағы сабақ кезеңдерінің қорытындысы арқылы.Үйге тапсырма: Компьютерде қалаған тақырыпта картина құрастыруКері байланыс: Алшы Тәйкі ШікМақсаты: Жаңа білімді қорытындылауда асықтың қалпына байланысты өз ойларын білдіру Нұсқау: таратылған стикерге өз ойларын жазып, плакаттағы суреттерге сәйкес жапсыру

    Бағалау парағы

    Плакат, стикер
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Жаңа білімді оқытуда деңгейлік саралауды жүзеге асыру құралдарының бірі – әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану.
  • Жұптық жұмыста /«Ақ серек, көк серек» ойыны/ оқушы тапсырма орындауда өз жұбын таңдайды. Яғни диалогқа түсуде, жұмыс жасау тиімділігін арттыруда кім керек екенін таңдай алады.
  • Жеке жұмыста
  • «Жамбы ату» ойынында саралау әдісінің қарқын тәсілі, яғни сұрақтарға жауап беруде шапшаңдық, ептілік жүзеге асырылады.«Қыз қуу» ойынында әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды беру арқылы әрбір оқушы мүмкіндігі мен қабілет деңгейі анықталады.

    Бағалауда негізгі басымдылық бағалау парағы арқылы жүзеге асырылады. Бағалау парағы 4 сабақ кезеңінен тұрады.
  • «Жамбы ату» ойынында бағалаудың графикалық тәсілі/жапсырма асықтар/
  • «Көкпар» ойынында топтық бағалауда сөздік тәсілі/асығың алшысынан түссін, ..../
  • «Ақ серек, көк серек» ойынында жұптық бағалау жазбаша тәсіл
  • «Қыз қуу» ойынында жеке тапсырма орындауына байланысты графикалық тәсіл арқылы жүзеге асырылады.
  • қауіпсіздік техникасының ережелерін ескеру

    Сабақ бойынша рефлексия









    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтарытуралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Баимбетов Марат Куатжанович
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-19
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555668562
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999