Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ. АӘД
Материал жайлы қысқаша түсінік: Білім тек өмір сүру үшін ғана емес, ол тіршілік үшін, өмірді толық және мәнді өмір сүру үшін керек. Білімнің тиімділігі жұмысқа орналасу үшін қажеттігінде тұрған ешқандай жамандық жоқ, бірақ білімді адамның өмірі тіршілік етуімен, пайдалы жұмыспен шұғылдануымен ғана шектелмейді. Қазіргі таңда адамзат дамуында жаһандық мәселелер тіршіліктің барлық деңгейлерінде түрлі дағдарысқа тірелді:
Материалды ашып қарау
Пән: АӘДКүні: 15.02.2019Сынып: 10-сыныпМектеп: № 27 ОМГМұғалімнің аты-жөні: Қасымжанов Б.СҚатысқандар саны: ___________Қатыспағандар саны: ________
Сабақ тақырыбыЖарықшақты қол гранаталарын лақтыру тәсілі. Гранатаны жарақтау, лақтыруға дайындау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1. Оқытулық: Қол гранаттарының арналуы және түрлерімен танысу, оны пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шараларын білу 2. Дамытулық: Қол гранаттарынң тактика-техникалық сипаттамаларын білу, әсер ету радиусы мен жою факторларын, механизмдері мен бөлшектерімен танысу. 3. Тәрбиелілік: ҚР ҚК пайдалануда бар гранаттар түрлерін білу, ҚК айбындылығы мен қауқарымен танысу, оны мақтан ету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Қол гранаталарының түрлерін біледіКөптеген оқушылар: Қол гранаталарының ұрыстық қасиетін айтып бере аладыКейбір оқушылар: Олардың ішкі құрылысын анақтап бөліп бере алады
Бағалау критерийлеріГранатаны күтіп ұстау мен сақтау тәсілдері жайлы не білесіңФ-1 гранатасының арналуы мен ұрыстық қасиеттері қандай

Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Ф-1, РГД-5 РГО, РГН.

Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарФизика.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарИнтерактивті тақта, гранатаның қағаз бетіндегі үлгісі.
Бастапқы білімОқушылар Жарықшақты қол гранаттары жақын ұрыстағы қарсыластың тірі күші мен әскери техникаларын, ғимараттарын, бекіністерін т.б. жоюға арналған Қазақстан армиясының қолданысындағы қол гранаттары мынадай: - РГД-5, РГН және РГО, Ф-1, РКГ-3 қол гранаттары бар екенін біледі. Сонымен қатар оқушылар гранатаның шабуылға және қорғанысқа арналған екі түрін біледі
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы
  • Сабақ алдында взвод бойынша саптануы. Взвод
  • командирлерінің сабаққа қатысушылар мен дайындықтары туралы баяндамасы. Оқушылардың сыртқы бейнесі (әскериленген киінуі мен тазалығын, үтіктелуін тексеру, ер балалардың шашы, аяқ киімдерінің тазалығы, жағалықтары мен жеке гигеналық құралдарының түгелдігін тексеріп, аяқ киімдерінің тазалығына жеке оқушыларға ескертулер жасау) қаралады. Сабақтың міндеті мен тақырыбы, өтілу орны туралы хабарлау

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
    Сабақтың ортасыЖарықшақты қол гранаттары жақын ұрыстағы (шабуылда, оқпанада, жертөледе, елді мекенде, орманда, тауда т.б.) қарсыластың тірі күші мен әскери техникаларын, ғимараттарын, бекіністерін т.б. жоюға арналған Қазақстан армиясының қолданысындағы қол гранаттары мынадай: - РГД-5, РГН және РГО, Ф-1, РКГ-3 қол гранаттары. Гранаталар жарықшақтарының ұшу қашықтығына байланысты: шабуылдағы және қорғаныстағы болып бөлінеді. РГД-5, РГН шабуылдағы, Ф-1,РГО қорғаныстық болып табылады, сонымен бірге РКГ-3 танкке н-се сауытты техникаларды жоюға арналған қол гарнаттары да қорғаныстық болып табылады. РГД-5 Ф-1 РКГ-3 РГН РГОҚол гранаттарының қолданылуы мен ұрыстық қасиеттеріРГД-5, РГН жарықшақты қол гранатасы –арақашықта әрекет ететін граната, ол қарсыластың шабуылда және қорғаныста тірі күшін жоюға арналған. Граната лақтыру таяу ретте қимыл жасауда және сауытты транспортерде (автокөліктерде) әртүрлі жағдайда жүзеге асырылады. Гранатаның корпусы жарылатын зарядын тұтандырғышқа арналған түтікті орналастыру үшін , сондай-ақ граната жарылуы кезінде жарықшақтар жасалуына қызмет етеді. Ол екі бөліктен, жоғарғы және төменгі тұрады. Жоғарғы бөлігі – қалпақша деп аталатын сыртқы қабықтан және қалпақшаның қосымша бетінен тұрады. Жоғарғы манжет арқылы тұтандырғышқа түтікшемен жалғанған, ол сонымен бірге жарылатын зарядты герметизациялау қызметін атқарады. Түтікті ластанудан сақтау үшін пластикадан тығын қойылады. Төменгі бөлігі – табан д.а., ол сыртқы қабықтан және табанның қосымша бөлігінен тұрады. ҚГ құрамы: жарылатын заряд; тұтандырғыш; соққы механизм; соққыш; ағытқыш иінтірек; өздігінен тұтанғыш;РГД-5 сипаттамасы: салмағы 310г, лақтырылу қашықтығы 40-50м, жарықшақтарының қирату радиусы 25м, тұтану уақыты 3,2-4,2сФ-1 сипаттамасы: салмағы 600г, лақтыру қашықтығы -35-45м, қирату радиусы 200м, тұтану уақыты 3,2-4,2с Граната корпусы шойын, бойлық және ендік ойықшалары бар, жарықшақтары осылар арқылы бөлшектенеді.



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық
    Сергіту сәті«Психологиялық бой»Миға шабуыл: Оқушылар тұрады: екі оқушы бір-біріне қарайды, киімдерін реттейдіде, артқа қарайды сол кезде әр оқушы кимінің 3 жерін өзгертіп қояды да бір-біріне қарайды. Өзгерген жерлерін табады.Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
    Сабақтың соңы

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Білім ағашының суреті, стикер.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Қорытынды бағалау:Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.1.2.Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.1.2.

    Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім?



















    Пән: АӘДКүні: 15.02.2019Сынып: 10-сыныпМектеп: № 27 ОМГМұғалімнің аты-жөні: Қасымжанов Б.СҚатысқандар саны: ___________Қатыспағандар саны: ________
    Сабақ тақырыбыЖарықшақты қол гранаталарын лақтыру тәсілі. Гранатаны жарақтау, лақтыруға дайындау.
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1. Оқытулық: Жарықшақты қол гранаталарының құрылысы мен  таныстыру лақтыру тәсілдерін оқушыларға үйрету және қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтау. 2. Дамытулық: Қол гранаттарынң тактика-техникалық сипаттамаларын білу, әсер ету радиусы мен жою факторларын, механизмдері мен бөлшектерімен танысу. 3. Тәрбиелілік: Патриоттық сезімін арттыру елін, Отанын  қорғауға дайын болуға,  батылдыққа, ержүректікке тәрбиелеу.

    Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: қол гранаталырын лақтыру тәсілін біледіКөптеген оқушылар: Лақтыру үшін гранаттың жарақталуы туралы біледіКейбір оқушылар: қол гранаттарын лақтыру үшін берілетін пәрмендерді айта алады
    Бағалау критерийлеріжарықшақты қол гранаталары неге арналған?Танкке қарсы қол гранатын лақтыруға дайындық қалай жүргізіледі?Гранатты ордан немесе оқпанадан лақтыру тәсілдері қандай?
    Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Ф-1, РГД-5 РГО, РГН.

    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарФизика.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
    РесурстарИнтерактивті тақта, гранатаның қағаз бетіндегі үлгісі.
    Бастапқы білімОқушылар Жарықшақты қол гранаттары жақын ұрыстағы қарсыластың тірі күші мен әскери техникаларын, ғимараттарын, бекіністерін т.б. жоюға арналған Қазақстан армиясының қолданысындағы қол гранаттары мынадай: - РГД-5, РГН және РГО, Ф-1, РКГ-3 қол гранаттары бар екенін біледі. Сонымен қатар оқушылар гранатаның шабуылға және қорғанысқа арналған екі түрін біледі
    Сабақтың барысы
    Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы
  • Сабақ алдында взвод бойынша саптануы. Взвод
  • командирлерінің сабаққа қатысушылар мен дайындықтары туралы баяндамасы. Оқушылардың сыртқы бейнесі (әскериленген киінуі мен тазалығын, үтіктелуін тексеру, ер балалардың шашы, аяқ киімдерінің тазалығы, жағалықтары мен жеке гигеналық құралдарының түгелдігін тексеріп, аяқ киімдерінің тазалығына жеке оқушыларға ескертулер жасау) қаралады. Сабақтың міндеті мен тақырыбы, өтілу орны туралы хабарлау

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
    Сабақтың ортасы

    Жаттығу сабақтарында  ұрыстық гранаттарды  лақтыру  кезінде  болат дулыға киіледі.  Гранатты жарақтау: «Гранаттарды дайындау!» пәрмені бойынша , ал ұрыста өздігінен де жүргізіледі. Жарақтау үшін гранатты сол қолмен сөмкеден шығарып, оң қолмен  металл қалпақшасын алады немесе тығынды  корпус түтігінен  бұрап шығарады. Содан кейін  сол қолмен гранатты ұстап тұрып  оны оң қолмен сөмкенің  ұясынан шығарып тұтандырғышы алынады. Тұтандырғышты орталық түтікке қойып шегіне дейін бұрап енгізеді. Гранат лақтыруға дайын.  Жарықшақты қол гранаталарын лақтыру түрлі жағдайларда  жүргізіледі: түрегеліп тұрып,тізерлеп тұрып,  жатқан қалпында , сондай-ақ (ЖҰМ)жаяу әскердің ұрыс машинасынан, танкіден, БТР және жаяу әскер ретік қозғалыста  тек шабуыл гранаттары, гранатты лақтыру кезінде оның ұшу жолында ағаш бұтақтары, қалың өскелең шөп, сым темір және т/б кедергілер болмайтындай жер таңдалады.  Гранатты лақтыру «Гранатпен –ат!» пәрмені бойынша жүргізіледі. Жарықшақты қол гранатын  лақтыру үшін : 1.тығынды бұрап алу  2. тұтандырғышты алу, 3. тұтандырғышты бұрап тығу. Жарықшақты қол гранаталарын лақтыру алдындағы іс -әрекет:  1. ағытқыш интеркті граната корпусына басу, 2. сақтандырғыш мұрындық ұштарын ию, 3. сақтандырғыш мұрындықты  жұлып алу . Бір орнында тұрып граната лақтыру кезінде нысанаға тура қарап, гранатты оң қолда , ал қаруды сол қолда ұстап тұрып,  сақтандырғыш мұрындықты  жұлып алады. Оң аяқты  тізеден бүгіп , денені оңға бұрып, қол  төменге және артқа  доға бойынша  гранатпен сермеу жүргізіледі,  лақтыру кезінде  дененің  салмағын сол аяққа  түсіріп, қаруды артқа  ұстайды.  Тізерлеп граната лақтыруда -  гранатты оң қолда , қаруды сол қолда  ұстап тұрып , сақтандырғыш  мұрындықты жұлып алады. Денені артқа  бере және оны оңға бұрып, гранатты құлаштап, көтеріңкірей отырып, иықтың үстінен лақтырады да , қимыл соңында дереу сол аяққа еңкейеді.  Жатқан қалпында граната лақтыру кезінде  қаруды жерге қойып, гранатты оң қолға алады. Сол қолмен  сақтандырғыш мұрындықты  жұлып алады да, қолдарымен жерді тіреп, одан күш алып қозғалады. Оң  аяқты  біраз артқа беріп, сол аяқпен тізерлеп тұрады да, гранатты құлаштап лақтырады. Оң аяқты  түзете , нысанаға қарай  кеудені бұра алға беріп, гранатты лақтырады: қаруды алып, атысқа оңтайланады.  Гранатты ордан немесе оқпанадан лақтыру үшін – қаруды топыраққа  қалқаға қойып, гранатты  оң қолға алып, сақтандырғыш мұрындықты  жұлып алады, оң аяқты мүмкін болғанша  артқа қояды. Белмен еңкейіп, екі аяқты  сәл бүгіп, гранат ұстаған қолды, шегіне дейін кері қояды. Сол қолға сүйеніп, еңсені күрт жазып гранатты  нысанаға лақтырады да  ізінше орға, оқпанаға жасырынады.



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық
    Сергіту сәті«Психологиялық бой»Миға шабуыл: Оқушылар тұрады: екі оқушы бір-біріне қарайды, киімдерін реттейдіде, артқа қарайды сол кезде әр оқушы кимінің 3 жерін өзгертіп қояды да бір-біріне қарайды. Өзгерген жерлерін табады.Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
    Сабақтың соңы

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



    Білім ағашының суреті, стикер.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Қорытынды бағалау:Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.1.2.Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.1.2.

    Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім?

























































    Пән: АӘДКүні: 22.02.2019Сынып: 10-сыныпМектеп: № 27 ОМГМұғалімнің аты-жөні: Қасымжанов Б.СҚатысқандар саны: ___________Қатыспағандар саны: ________
    Сабақ тақырыбыҚарумен саптық тұрыс «Бауды босат, автоматты кеудеге, қару бауға. Қан кеткенде жгут пайдалану
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Оқушыларға қарумен саптық тұрысты, автоматты әр түрлі жағдайда ұстауды үйрету.
    Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Қарумен саптық тұрысты біледіКөптеген оқушылар: Автоматты кеудеге пәрменін орындай алады.Кейбір оқушылар: Автоматты кеудеге пәрмені бойынша үш тәсілмен атқарылатынын көрсете алады
    Бағалау критерийлеріОқушылар қарумен саптық тұрыста автоматты әр түрлі жағдайда ұстай алады Автоматты кеудеге, белдікке пәрмендерін орындай аладыБауды босат пәрмендерін орындай алады
    Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:Белдікке, арқаға, кеудеге, автомат
    Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарФизика.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
    РесурстарАвтомат макеті
    Бастапқы білімҚарумен саптық тұрыста қаруды аузын жоғары қаратып, оң қолдың білегімен белдіктің жоғарғы жағына тигізіп, ал жиналмалы дүмді автоматты аузын төмен қаратып «белдікке» күйінде ұстауын игереді
    Сабақтың барысы
    Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Қуаттандыру»Мақсаты: өзіндік бағалауын, сенімділігін, белсенділігін жақсарту.Жігер деген-МЕНКүш деген-МЕНМахаббат деген-МЕНКешірім деген-МЕНҚұдірет деген-МЕНЖастық деген-МЕНДенсаулық деген-МЕНАқылдылық деген-МЕНЖарқындық деген-МЕНБар ғажаайып деген-МЕНБәрі маған байланыстыБәрі менің қолымда.

    Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • Сабақ алдында взвод бойынша саптануы. Взвод командирлерінің сабаққа қатысушылар мен дайындықтары туралы баяндамасы. Оқушылардың сыртқы бейнесі (әскериленген киінуі мен тазалығын, үтіктелуін тексеру, ер балалардың шашы, аяқ киімдерінің тазалығы, жағалықтары мен жеке гигеналық құралдарының түгелдігін тексеріп, аяқ киімдерінің тазалығына жеке оқушыларға ескертулер жасау) қаралады. Сабақтың міндеті мен тақырыбы, өтілу орны туралы хабарлау.

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.






    Сабақтың ортасы
    Автоматты «белдікке» күйінен «кеудеге» күйіне «Автоматты кеудеге!» пәрмені бойынша үш тәсілмен атқарылады:бірінші тәсіл – белдік бойынша біршама жоғары ұстап, автоматты иықтан алу керек және оның сағағынан және ұңғы кертігінен сол қолмен іліп, өзінің алдына оқжатарын солға қаратып, аузын иектің биіктігінде тік ұстау керек;екінші тәсіл – белдікті оң қолмен оңға қарай жіберіп тастау керек және оны алақанмен саусақтар жартылай бүгілген және өзіне қарап тұратындай етіп ұстау керек; сонымен бір мезгілде оң қолдың шынтағын баудың астына кигізу керек;үшінші тәсіл – белдікті бастан асыра лақтырып тастау керек; автоматты дүмінің мойнынан ұстап, ал сол қолды жылдам түсіріп жіберу керек.Жиналмалы дүмді автомат «белдікке» күйінен «кеудеге» күйіне дәл сол пәрмен бойынша екі тәсілмен алынады:бірінші тәсіл – оң қолдың шынтағын белдіктің астынан шығармай, автоматты иықтан оң қолмен алу керек және автоматты сол қолымен сағағынан және ұңғы кесігін төменгі жағынан іліп алып, оны өзінің алдына оқжатарын төмен, ауыз жағын солға қаратып ұстау керек.екінші тәсіл - белдікті бастан асыра оң қолмен сол иыққа лақтырып, онымен автоматты баудағы ұңғы қорабынан ұстап алу керек сол қолды жылдам түсіріп жіберу керек. «Көршіңе әңгімелеп бер»Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз. Сұрақтар: 1.Автоматты «белдікке» күйінен «кеудеге» күйіне «Автоматты кеудеге!» пәрмені бойынша қанша тәсілмен атқарылады?2. Жиналмалы дүмді автомат «белдікке» күйінен «кеудеге» күйіне дәл сол пәрмен бойынша қанша тәсілмен алынады?3. «Автоматты кеудеге!» пәрменінің бірінші тәсілін айтып беріңіз?4. «Автоматты кеудеге!» пәрменінің екінші тәсілін айтып беріңіз?5. «Автоматты кеудеге!» пәрменінің үшінші тәсілін айтып беріңіз?6. Жиналмалы дүмді автомат «белдікке» күйінен «кеудеге» күйінің бірінші тәсілін айтып беріңіз?7. Жиналмалы дүмді автомат «белдікке» күйінен «кеудеге» күйінің екінші тәсілін айтып беріңіз?

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





    Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық
    Сергіту сәті«Психологиялық бой»Миға шабуыл: Оқушылар тұрады: екі оқушы бір-біріне қарайды, киімдерін реттейдіде, артқа қарайды сол кезде әр оқушы кимінің 3 жерін өзгертіп қояды да бір-біріне қарайды. Өзгерген жерлерін табады.Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
    Сабақтың соңы





    Білім ағашының суреті, стикер.
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Қорытынды бағалау:Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.1.2.Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.1.2.

    Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім?















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қасымжанов Біржан Серікжанұлы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-09
    Категория:
    Алғашқы әскери дайындық
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554809629
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999