Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ Дененің көлемі 2 курс геометрия
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ашық сабақ жоспары 1-2 курс немесе 10-11 сынып геометрия пәнінде қолдануға болады.
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Пәннің атауы:Математика

Сабақтың нөмірі(пара)13
Сабақ тақырыбы: Дененің көлемі. Призманың және пирамиданың көлемі.

Бөлім 1Тақырып 1.8.
Мерзімі:

Ұзақтығы:90 минут

Өткізілу орны:Қазтұтынуодағының Сауда-экономикалық колледжі, 28 ауд.
Мақсатты аудитория:22 М тобының студенттері

Топтағы жалпы студенттер саны

Сабаққа қатысқаны

Сабақтың мақсаты:
  • Кеңістікті елестету арқылы бейнелеу дағдыларын, талдау жасай білу, жалпылау, жүйелеу және қорытынды жасай алу біліктерін дамытуға жағдай жасау.
  • Оқушыларды белсенді танымдық іс-әрекетке жұмылдыру арқылы пәнге деген ынтасын, қызығушылығын арттыруға, кәсіби бағдар беруге мүмкіндік туғызу.


  • Сабақтың міндеттері:
  • Көлемнің негізгі қасиеттерімен таныстыру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
  • Оқыту нәтижесі:
  • Күнделікті өмірде қолданылатынына көз жеткізу.
  • Бағалаудың өлшемшарттары
  • Үй тапсырмасы
  • Сабаққа қатысуы
  • Белсенділігі
  • Сабақтың түрі:Ашық сабақ
    Оқытудың әдіс-тәсілдері, педагогикалық техникалар мен технологиялар:
    Оқу құралдары: дәрістер, практикалық тапсырмалароқытудың инновациялық әдістері, құзырлы тапсырма, бағалау парағы, геометриялық денелер, слайдтар, топ белгілері
    Оқу-әдістемелік құралдар: Компьютер, интербелсенді тақта, слайд-презентациялар, оқулық, I-net
    Қосымша оқу көздері (әдебиет): Геометрия, 7-11 сынып Погорелов А.В.

    Оқытушының байланыс мәліметтері:
    Т.А.Ә.: Ахметова Г.А.

    _________________ (қолы)

    Тел.: +7 7762701694е-mail:gulzakhira_akhmetova@gmail.com






    Топ 22 М
    Аудитория28
    Студент саны Жалпы: келмегені:
    Күні 2.11.2018ж
    Пән Математика
    Тақырып Дененің көлемі. Призманың және пирамиданың көлемі.
    Оқып – үйренудің негізгі мақсаттарыБілу. Призма пирамида туралы түсінікті пысықтау, есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Түсіну. Әрбір оқушының өзіндік ізденісін қалыптастыру,өз ойлырын тұжырымдап айтуды түсіну. Оқушылардың математикалық мәдениеттілікті , сауаттылықты түсіну.Қолдану. Күнделікті өмірде «не үшін?», « қайда?», «қашан? Қолданылатынына көз жеткізу.
    Оқытуда қолданылатын әдіс – тәсілдер Үй тапсырмасы үшін: тест кюзесЖаңа сабақ үшін: “Мағынаны ашу”, «Коллаж әңгіме», «Сен білесің бе?»Жаңа сабақты бекіту үшін: «Екі ассоциация», «Тапқырлыққа тапсырма»
    Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Үй тапсырмасы үшін: «Өзара бағалау»Жаңа сабақ үшін: «Екі жұлдыз, бір тілек»Жаңа сабақты бекіту үшін: «Өзара бағалау»
    Ресурстар Оқулық: Погорелов А.В, 7-11 сынып Геометрия



    Сабақ кезеңдеріУақыты Оқытушының іс – әрекеті Студенттің іс-әрекеті
    Мотивациялық кезеңКіріспе5 минут

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін сабақ ережесін және сабақ мақсатын құрғызуға тапсырма беруСтуденттер оқытушымен сәлемдеседі. «Мен саған... тілеймін» сергіту тәсілі бойынша студенттер жеке-жеке бір-бірлеріне жылы лебіз, ниет- тілектерін білдіреді.
    Операциялық кезеңҮй жұмысы35минут 1.Тест тапсырмасы арқылы теоияларды қаншалықты меңгергендіктерін тексеру 2.«Сандар сөйлейді» стратегиясы аясында үй жұмысын тексеру. 3. «Кім көп ұсынады» атты ойыны. 1.Әр студент өз смартфондарынан тест сұрақтарына жауап береді.2.Ұяшықтағы есептерді шығарады.3. Бұл ойында пән мен мамандықты байланыстыру мақсатында жүзеге асырылады.


    Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин «Қызығушылықты ояту»Ребус шешу Ребус шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтайды.Не білетіндері жайлы қысқаша түсініктеме беріп кетеді




    «Мағынаны ашу» Жаңа тақырыпты түсіндіру «Видео» көрсету https://bilimland.kz/kk сайтынан 1-топ. Пирамида 2-топ. Призма 3-топ. Куб «Сен білесің бе?». Призма, пирамида туралы деректер көрсету

    Студенттер мәліметтермен танысады

    Алынған жаңа мәліметтер арқылы есептер шығарылады.



    Сергіту сәті15 минут«Пазл» әдісіСтуденттер қолдарына берілген конверттердегі кескіндерді құрастырып ол туралы қысқаша мәлмет беріп кетеді.


    Жаңа сабақты бекіту25 минут «Топтық жұмыс»«Kahood» Топтар тапсырмаларды жарыса орындап ең алғашқы орындаған топ өз жауаптарыни айтып түсіндіреді.





    «Бес саусақ» әдісіБас бармақ – басты мәселеБалалы үйрек – бірлесуОртан терек – ойлануШылдыр шүмек – шынайылықКішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы
    Рефлексиялық кезеңҮй тапсырмасы2 минут№1,2 есептерКеңістектегі айналу денелері жайлы мәліметтер жинау.Қосымша әдебиеттер:

    Геометрия, 7-11 сынып Погорелов А.В.



    3 минутСабақтан алған әсерлерінді «Алма ағашы» арқылы білдіредіСтуденттер ұныныс, тілектерін алмаларға(стикер) жазып жемістерді ағашқа іледі














    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ахметова Гулзахира Абдихолик кизи
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-24
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1556091564
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999