Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Бастаулардың бастауы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге
Материалды ашып қарау
Мерзімі: Мектеп:Ащысай ОЖББМБ Тақырыбы: Бастаулардың бастауы Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: адалдық, бауырмалдық Мұғалім: Кабиева Н.Р. Сыныбы: 3
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға адам өміріндегі туған үйдің алатын орны туралы түсіндіру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Білімділік: Оқушыларды туған үй туралы білім бере отырып, жауапкершілік қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық:Оқушыларды туған үйге шынайы қарым-қатынасқа үйрету арқылы адалдық қасиетіне баулу; Тәрбиелік: Оқушыларды адалдық, бауырмалдық тәрбиелеу. РесурстарДәйексөз, суреттер, өлең сөзі, оқулық, оқушы дәптері
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу ә) оқушылар назарын сабаққа аудару б) Тыныштық сәті.  Т – ережесі: Тәртіп. Талап. Тыныштық. Тазалық. Татулық. Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.Тыныштық сәтi Су асты патшалығына ойша саяхат. (Оқушылардан шеңбер құрып отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз).Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеіңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз.Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады).Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.

Үй тапсырмасын тексеру. Нұрғали Қадырбаевтың «Мейірім» әңгімесіне түсінік айту. 48 бет

Дәйексөз     « Отбасы жылулық ұясы. »   Нақыл сөз деп тақтаға жазып, мәніне тереңірек тоқтау. Дәйексөзді дәптерге жазып алу.

Мұғалім сыйы Шынайы сүйіспеншілік В.А.Сухомлинский

Бір ананың жеті қызы болыпты. Бірде ол алыста тұратын ұлына кетеді. Үйге бір аптадан кейін оралады. Үйге кірісімен қыздары бірінен соң бірі шешесін қалай сағынғандарын айта бастады.
  • Мен сені күн сәулесін күткен көкнәр гүліндей сағындым,–деді біріншісі.
  • Мен сені бір тамшы суды аңсаған шөлдей күттім,- деді екіншісі.
  • Мен мамасын сағынып жылаған кішкентай балапандай болып жыладым, - деді үшіншісі.
  • Мен сенсіз гүл таппаған ара сияқтымын, -деді төртіншісі.
  • Сен менің түсіме раушан гүлінің түсіне енген шық тамшыларындай болып көріндің, -деді бесіншісі.
  • Шие бағын іздеген бұлбұлдай мен сенің жолыңды қараумен болдым, -деді алтыншысы.
  • Жетінші қызы үндеген жоқ. Ол шешесінің аяқ киімін шешіп, аяқтарын жуу үшін су әкеліп берді.

  • Шынайы сүйіспеншіліктің мәнін қалай анықтауға болады?
  • Сендер аналарыңа сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер?
  • Әңгімедегіжетінші қыздың жасаған әрекеті ұнады ма? Неге?
  • Өздерің риясыз сүйіспеншілікпен қандай әрекеттер жасап жүрсіңдер? Әңгімелеп беріңдер.


  • Шығармашылық жұмыс 1 тапсырма: Туған үйге қатысты жылы сөздерді топтастырып жазыңдар.2 тапсырма:Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып, мақал – мәтелдерді оқыңдар.. 3 тапсырма: Өз үйлеріннің суретін салыңдар.

    Жаңаны білеміз Әрбір адамның өз үйі бар. Әркімге өз туған үйі бәріненде ыстық. Сондықтан адам қашан да өз үйін аңсап тұрады. Туған үй жаныңды жылытады, қуаныш сыйлайды, көңіліңді көтереді. Туған үйде өзіңді сағына күтетеін адамдар бар. Туған үйдің жылуы адамға қуат береді. Туған үй – береке – бірліктің, татулықтың ордасы.



    Дәптермен жұмыс. Тапсырмаларын орындайды.

    Топпен ән айту. «Жан ана»Сөзі мен әнін жазған: Алтынбек Қоразбаев

    Үй тапсырмасы Қастек Баянбайдың «Үйің » өлеңін жаттау. 54 бетКүнделіктеріне жазады.
    Соңғы тыныштық сәті. Сүйіспеншілік, Сүйіспеншілік, Сүйіспеншілік бар жерде, Сүйіспеншілік, Сүйіспеншілік, Сүйіспеншілік бар бүкіл әлемде. Баяу музыка қойылады. Көзімізді жұмып, сабақтың жақсы көңіл - күйін есітеріңізге алып, жүректеріңізге түйіп қойыңыздар. Рахмет! Оқушылар көздерін жұмып демалады.








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кабиева Нагима Рашидқызы
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-01
    Категория:
    Өзін-өзі тану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    3 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583088047