Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

БАЯНДАМА "ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЗАМАН ТАЛАБЫ"
Материал жайлы қысқаша түсінік: БАЯНДАМА
Материалды ашып қарау
БаяндамаТақырыбы: «Кубизм» әдісі қазақ тілі пәнінің мұғалімі Е.Б.Сатаева№102 б/б Алматы қаласы

Әдіс – оқу-тəрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тəсілдері. Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі. Оқыту əдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді. Оқытуда ең басты нəрсе – оқушылардың танымдық жұмыстары. Оқыту əдістері ең анық фактілерді білуді қамтамасыз етеді, теория мен тəжірибенің арасын жақындатады. Тəсіл – оқыту əдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен ісқимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тəсілге жатады. Тəсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады. Оқыту тəсілдерінің түрлері: ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тəсілдері; мəселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тəсілдер; оқушылардың сезімдеріне əсер ететін тəсілдер; жеке оқушылар арасындағы қарым-қатынасты басқару тəсілдері.Тəжірибеде негізгі үш білім көзі нақты танылған:Осыған орай ажырататынымыз: сөздік əдістер (білім көзі ретінде ауызша не жазба сөз қызмет етеді); көрнекі əдістер (білім көзібақылауға түскен заттар, құбылыстар, көрнекі құралдар) жəне іс-əрекеттік əдістер (білім жəне ептіліктер ойын, оқу, қарапайым еңбектік істер процесінде қалыптасады).Түсіндірме – көрнекілі əдістің мəні – оқытушы əрқилы құрал-жабдықтар көмегімен дайын ақпаратты хабарлайды, ал оқушылар оны қабылдайды, түсінеді жəне есте қалдырады. Оқушылардың танымдық іс-əрекеті дайын білімдерді есте қалдыруымен еленеді, бірақ бұл бейсаналық деңгейде де болып, ақыл-ой белсенділігіне ешқандайда əсер етпеуі ықтимал. Осыдан түсіндірме, яғни ақпаратты- іштей түсіну əдісі əрдайым тиімді бола бермейді. Қайта жасау (репродуктивті) əдісте оқытушы ақпаратты дайын күйінде хабарлап, түсіндіреді, ал оқушылар оны меңгеріп, ұстаз тапсырмасымен сол күйінде қайталап айтып береді. Білім өзгеріске түспейді, оқушыдан шығармашыл белсенділік талап етілмейді. Қайта жасау əдісінің, ақпараттық іштей түйсіну əдісіндегідей басты тиімділігі- уақыт, күш қуат үнемділігі. Бұл əдіс қысқа уақытта, көп күш жұмсамай ауқымды көлемдегі білім қоры мен ептіліктерді түсіндіріп жеткізуге мүмкіндік береді. Сабақ барысындағы көп қайталаудан білім бекімі бірқанша жоғары болады. Бірақ бұл əдіс те оқушылардың ой белсенділігін көтеруде өзінің тиімсіздігімен байқалады. Танымдық процестің біршама жоғары деңгейде танылғаны - бұл бөлшектеп ізденіс (эвристикалық) əдісі. Бұл əдіске байланысты оқушылар күрделі оқу проблемасын толықтай бастан-аяқ шешпестен, проблеманы бөлшектерге келтіріп, оларды бірінің ізімен екіншісіне жауап тауып отырады. Оқытушы мұндайда оқушының ізденіс əрекетіндегі əр қадамына назар сала отырып, оған бағыт-бағдар сілтейді.Түсіну.Тақырып бойынша қажетті лексиканы жаңғырту (білімдерін анықтау). Тыңдап түсіну (мәтінді оқу немесе ауызша баяндау).Оқу құрал – жабдықтары Оқу əдістері белгілі оқу ( дидактика) құрал - жабдықтарымен іске асырылады. Оқу құрал-жабдықтары - бұл білім алу, ептіліктер қалыптастыру көздері. «Оқу құрал –жабдықтары» түсінігі кең жəне тар мағынада қолданылады. Тар мағынада бұл түсінік оқу жəне көрнекі құралдары, көрсетпе жабдықтар, техникалық саймандар жəне т.б. байланысты. Ал кең мағынада оқу құрал-жабдықтары деп білім мақсатын іске асыруға жəрдемші жағдаяттардың бəрін түсінеміз, яғни оқу əдісі, формасы, мазмұны, сонымен бірге оқудың арнайы бұйымдарының бəрі осы оқу жабдықтарын құрайды. Оқу құралдарының көмегімен дүниені тікелей де жанама тануды жеңілдетеміз. Олар, əдістер сияқты оқу, тəрбиелеу жəне дамыту қызметтерін атқарып, оқушыларды ынталандыруға, оқу-танымдық ісəрекетті басқару мен бақылауға пайдаланылады. Дидактикалық құралдар төмендегідей тіркеледі: - көру (визуалды) құралдары -кестелер, карталар, табиғи объекттер ж.т.б.; - есіту(аудио)құралдары-радио, магнитафон, əн-күй аспаптары ж.т.б.; - есіту-көру құралдары-дыбысты фильмдер, теледидар ж.т.б.; - сөздік құралдар - оқулықтар, мəтіндер; - оқу процесін авмоматтастырушы құралдар – тіл кабинеттері, компьютерлер, ақпараттық жүйелер, телебайланыс- қатынас тораптары; - сөз, сөйлеу, ым-ишара, дене қозғалыстары.Өз бетінше, дербес ізденуге жол ашады. Шығармашылық жұмыстарға баулиды. Қиялын, ойын ұштайды.Ойлау.Біріктіру (жаңа сөздер алдымен тұтас қабылданады). Талдау (сонан соң талданады). Біріктіру (одан кейін қайтадан тұтас қабылданады).Ассоциация әдісі.Қызықтыруды ояту үшін, ой тудыруды күшейту үшін қолданылады.Ұжымдық оқыту әдісі.Білімді саналы меңгереді, біреуге үйрету, біреуден үйрену арқылы логикалық ойлау, сөйлеу, салыстыру, дәлелдеу дағдыларды қалыптастырады.Ұжымдық оқыту әдісін ұйымдастыруда төрт түрлі тәсілдерді қолдануға болады: Жекелей жұмыс Жұптық Топтық ҰжымдықКубизм әдісі.Мағынасы Тақырыпты жан-жақты қамтуғатерең және қызықты стратегияның бірі. Алты қыры бар: Сипаттаңыз Салыстырыңыз Зерттеңізмүмкіндік туғызады. Талдау жасаңыз Қолданыңыз Дәлелдеңіз Кубик қырлары бойынша жұмыс ауызша, жазбаша, аралас түрде жүруі мүмкін.





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
УСЕЙН УЛЖАЛҒАС
Жарияланған уақыты:
2020-03-13
Категория:
Технология
Бағыты:
Мақала
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1584064512