Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Биік - аласа. Бір-көп»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жоғары-төмен, бір-көп ұғымдармен таныстыру. Жоғары мен төменді бір бірінен ажырата білуге үйрету. Заттардың бір зат және көп зат екенін айыра білуді үйрету. Қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.
Материалды ашып қарау
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Мамырсу ауылы, «С.Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп» КММ «Ақбота» шағын орталығының тәрбиешісі Омарова Гульнур Оразгалиевна.



Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: «Таным»Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.Тақырыбы: «Биік - аласа. Бір-көп»Мақсаты: Жоғары-төмен, бір-көп ұғымдармен таныстыру. Жоғары мен төменді бір бірінен ажырата білуге үйрету. Заттардың бір зат және көп зат екенін айыра білуді үйрету. Қоршаған ортадан бір және көп затты таба білуді дамыту. Шыдамдылыққа, қызығушылыққа тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар: көк және қызыл түсті қарындаштар, доптар салынған себет.Сөздік жұмыс: жоғары, төмен, бір, көп.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдеріПедагогтің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылықҒажайып сәт «Доптар»Балалар сендер ойнағанды жақсы көресіңдер ме?Менің себетімде не барынақараңдаршы. (себеттен допты алып шығып. Балалрға таратып береді)Менің айтуым бойынша алдымен допты жоғары, содан соң төмен лақтырыңдар.

Сендердің қолдарыңда қанша доп бар?Олар көп болуы үшін не істеу керек?

Дұрыс айтасыңдар, барлық допты бір себетке салып жинаймыз.Добымыз қанша болды?
Балалар қызығушылық танытады.Иә жақсы көреміз.Тәрбиеші допты алып шыққанда балалар қуанадыТәрбиешінің бұйрығымен доты жоғары және төмен лақтырады.Менің қолымда бір доп барДоптарды бір жерге жинау керек.Допты себетке салады.Біздің добымыз көп болды.
Ұйымдастырушылық-ізденістік«Жоғары-төмен» ойыныТәрбиеші балардың назарын ұл мен қыздың ойнаған суретіне аударады.Суреттен кімді көріп тұрсыңдар?Олар не істеп жатыр?Кім допты жоғары лақтырды?Кім допты төмен лақтырды?Сөздік жұмыс: жоғары, төмен, бір, көп.Жоғарыдағы допты көк қарындашпен, ал төмендегі допты қызыл қарындашпен бояуға тапсырма береді.Сергіту сәтіДобым,добым,домалақҚайда кеттің домалап?Сүт құйып ем күшіккеТөгіп кеттің обал ақ.

Тәрбиеші суреттегі тек көп заттарды атауды және оларды қоршап сызуды тапсырады.Содан соң бір-бірден тұрған заттарды атауларын сұрайды.Жеке жұмыс жүргізеді.




Ұл бала мен қыз баланы көріп тұрмызҰл бала жоғары лақтырдыҚыз бал төмен лақтырды

Доптарды бояйды



Балалар мәтенге байланысты іс-әрекетпен көрсетеді.

Балалар заттарды атайды және қоршап сызады.Шелек, үстел, сыйлық, қорап,\Бір бірден тұрған заттарды атайды. Сағат, үстел, тақия
Рефлексиялық-түзетушілікТоптағы жоғарыда тұрған және төменде тұрған заттарды атауларын сұрайды.

Кім допты жоғары лақтырады, қыз ба, ұл ма?Балалардын топта қандай заттардың көп ал қайсы заттардың аз екенін сұрайды.

Кім допты жоғары лақтырады, қыз ба, ұл ма?Балалардан топта қандай заттардың көп, ал қайсысының біреуден ғана екнін сұрайды. Балалардың доппен ойнауларына рұқсат береді.
Шам жоғарыда ілулі тұр. Ал үстел төменде тұр.

Ұл бала.



Қыз бала төмен лақтырадыАл ұл ала жоғары лақтырады

Балалар доппен ойнайды.


Күтілетін нәтиже;

Жасайды кеңістіктегі жоғары-төмен бағыттарын анықтайдыТүсінеді заттар жоғарыда, төменде орналасатынын, біреу және көп болатынынҚолданады қарындашпен жұмыс істеу дағдысын.Баланы сөйлеу мәдениетіне тәрбиелеу. Егеменді еліміздің талабына сай мемлекеттік тілді меңгеру, оқыту, қазіргі заманға сай білімді де, тәрбиелі ұрпақ тәрбиелеу педагогтар еншісінде. Мектепке дейінгі балаларға тәрбие мен білім беру жұмыстарын ұйымдастыруда олардың сөйлеу, тілін дамыту, байланыстырып сөйлеу мәдениетін жетілдіруге, құрастыра сөйлеуге, сөздік қорының молаюына баса көңіл бөлген жөн. Сәбилердің дүниетанымын кеңейтіп, ойын өрістетіп, тіл байлығын жетілдіруде көркем әдебиеттің алатын орны ерекше. Балабақшада балаларды дұрыс сөйлей білу мәдениетіне айнала қоршаған ортамен, сондай-ақ көркем әдебиетпен теңестіру арқылы жүзеге асыруға болады. Әрбір ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде дидактикалық ойындарды қолдану арқылы балалардың қиялын шарықтатып, ойлау қабілетін ұштауға болады. Дидактикалық материалдармен балалар жаттыққан сайын олардың зейіні, тапқырлығы, ынталылығы, өзіндік ойлау жұмысы дами түседі. Балаға әңгімелеп айтуға, оқып тыңдауға, жаттауға арналған материалдар олардың даму деңгейіне, жас шамаларына лайықты болу қажет.Біздің топтағы балаларға суретті кітапшаларды көрсетіп, мазмұнын айтып беру қолайлы. Бұл жастағы сәбилерге оқиғасы сәтті аяқталатын, қорқыныш сезімін тудырмайтын болу керек. Оларға «Бесік жыры», «Бауырсақ», «Торғай», «Мақта қыз бен мысық» сияқты шығармалар арқылы дыбыстарды анық айту, байланыстырып сөйлеу, әңгімелей білуге үйретуге болады. Ертегі сахналау арқылы балаларды рольге бөліп беру, әр кейіпкердің дауыстарын келтіріп айтуға машықтандыру қажет.Шығармаларды оқыған кезде іс-әрекеттерге байланысты жаңа сөздердің мән-мағынасын түсіндіріп отырған жөн. Дыбыстарды анық дұрыс айта білуге жаңылтпаштардың да орны ерекше. Ал жұмбақ баланың сөйлеу қабілетін дамытады. Жұмбақтың шешуін табу арқылы заттардың, жан-жануарлардың, киім-кешек аттарын есте сақтау қабілеті күшейеді. Бала тілін дамытуда мақал-мәтелдердің де алатын орны ерекше. Қазақтың мақал-мәтелдерінің көбісі елдікті, ынтымақты, жақсы мен жаманды ажыратуға мүмкіндік береді.Балалармен күннің ІІ жартысында ойналатын дидактикалық ойындар, желілі - ролді ойындары арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға болады.Әрбір сұрақтарға толық, әрі нақты жауап бере білуге дағдыландыру керек. Өзімнің ІІ кіші тобымда ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетімде «Қатынас» білім саласы бойынша өткізген «Алтын жұмыртқа» ертегісі арқылы балаларға ертегіні үстел үстінде кейіпкерлендіре отырып түсіндірдім. Естігендерін қайталап айтып, қандай кейіпкердің бар екенін балалар айтып берді. Сонымен қатар сөздік жұмыс жүргізу, сұрақ-жауап ала отырып, сөздік қорларын байытып, әңгімелей білуге үйреттім. Көркем шығармалармен балаларды ерте кезден таныстыру, оқыту тәрбиелеу істерінде қолданып отыру арқылы балаларды еркін сөйлеуге, түсініп, мәнерлеп айтуға дағдыландырамын.Пайдаланған әдебиеттер:«Бала мен балабақша»«Бала тәрбиесі»«Отбасы және балабақша» журналдары.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Омарова Гульнур Оразгалиевна.
Жарияланған уақыты:
2019-10-09
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1570655015
2222
333
444
555
666
7
888
999