Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бірінші сыныпта адамның бет-әлпеті туралы не білдің?
Материал жайлы қысқаша түсінік: 2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 2.1.4.1 Шығармашылық жұмысты орындаудың реттілігін анықтау Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы: Бірінші сыныпта адамның бет-әлпеті туралы не білдің?Көркем еңбекМұғалімнің аты-жөні:Ержігітова ГКүні: 06.09.2018
СЫНЫП: 2

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру2.1.4.1 Шығармашылық жұмысты орындаудың реттілігін анықтау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минут

Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би«Әнді жалғастыр!»Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды».1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол)2. «Анашым» (4 жол)3. «День рождения» (4 жол)4. «Школный вальс» (4 жол)5. «Жан досым» (4 жол)




Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу.

















«Әнді жалғастыр!»Тренинг.
Жаңа білім10 минут



Білу және түсінуТоптарға тапсырма:
  • Адамдар бір-біріне ұқсай ма?
  • Сен басқа адамдарға ұқсайсың ба?
  • Адамның бет-әлпетін сипатта.




  • Постар, бояулар.

    Ортасы 10 минут











    ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

    «Мен жер бетіндегі миллион адамның бірімін» немесе «мен ерекшемін, өзгелерге ұқсамаймын» тақырыбында шағын әңгіме құра. Әсіресе өз бет әлпетіңді көбірек сипатта.
    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар
    Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

    Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутОй қорытыу Салыстыру кестесі. Мен және досым



    Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
    Бағалау

    5 минут



















    Кері байланыс3 минут
    «Білім ағашы» кері байланыс

    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ержігітова Гүлжан Құраққызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-05
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    2 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559757536
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999