Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Дені саудың - жаны сау
Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба?
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Дeскриптор:
-жаңа сөздерді үйренеді;
-сөздік жұмысын жүргізеді.
«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.)
«қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма)
Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады.
Дeскриптор:
-оқушылар сұраққа толық жауап береді.
-суреттерді сипаттайды;
-жұмбақты шешеді:
-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.
«Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.
Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Исмагамбетова Тазагуль Сагимбаевна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба?
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Дeскриптор:
-жаңа сөздерді үйренеді;
-сөздік жұмысын жүргізеді.
«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.)
«қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма)
Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады.
Дeскриптор:
-оқушылар сұраққа толық жауап береді.
-суреттерді сипаттайды;
-жұмбақты шешеді:
-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.
«Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.
Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
Бастауыш сынып
Презентация
Барлығы
Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба?
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Дeскриптор:
-жаңа сөздерді үйренеді;
-сөздік жұмысын жүргізеді.
«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.)
«қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма)
Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады.
Дeскриптор:
-оқушылар сұраққа толық жауап береді.
-суреттерді сипаттайды;
-жұмбақты шешеді:
-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.
«Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.
Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Психологиялық ахуал калыптастыру. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Ой шақыру сұрақтарын қояды: Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? Сайттарға қызығасың ба?
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Дeскриптор:
-жаңа сөздерді үйренеді;
-сөздік жұмысын жүргізеді.
«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып, сұрақ қояды, оқушылар жауап береді. (1-тапсырма.)
«қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады, сипаттайды. (3-тапсырма)
Жұмбақ жасырамыз. 2-тапсырма. оқушыларға жұмбақтар жасырады. Оқушылар жұмбақтың шешімін тауып, күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазады.
Дeскриптор:
-оқушылар сұраққа толық жауап береді.
-суреттерді сипаттайды;
-жұмбақты шешеді:
-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.
«Бес бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.
Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
Алгебра
Барлығы
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері