Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Дизайн және технология Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Жұмыстың орындалу бірізділігі"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дизайн және технология Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Жұмыстың орындалу бірізділігі
Материалды ашып қарау
Дизайн және технологияМектеп: Күні Мұғалімнің аты- жөні: Сынып: Болмағандар саны қатысқандар саны: Сабақтың тақырыбы: Дизайн және технологияТоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Жұмыстың орындалу бірізділігіОсы сабақта қол жеткізілетін мақсаттар :5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау5.1.4.1Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау

Сабақтың тақырыбыТоқыма мозайка техникасымен жасалған тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт және т.б.). Идеяны зерттеу. Эскиз.Материал таңдау және дайындау.

Жұмысты орындау реттілігі

Шарттар5.2.3.1Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды қол құралдарымен өңдеу 5.2.3.2Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау5.2.3.3Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану5.2.6.1Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдануТілдік мақсаттарШығармашылық іс-әрекет үдерісін жоспарлауҚұрақ түрлерімен танысу атаулары.құрақ-ботагөз,тұмарша қайшы,құдық,диірмен,жұддыз.

Құндылықтарды дарыту Құрметтеу, өзара көмектесу.Барлық өмір ұзақтығында оқып білім алу. Құндылықтарды дарыту.Қазақтың тарихи дәстүр және мәдениет құндылықтарына жүгіну .

Оқушылар мынан иеленетін болады :Біздің бірыңғай адамзаттыққа жатқызудың және өзіншеліктің әр түрлі факторларын бағалай және мойындай білу және өмірден әдеттер алу.Пән аралық байланыстарҚазақ әдебиеті , Қазақстан тарихы ,қазақ тілі,технология , сызу бейнелеу өнері,математикаОқудың дәлме- дәлділігіҚұрақ түрлерімен танысу атаулары.құрақ-ботагөз,тұмарша ,қайшы,құдық,диірмен,жұддыз. Құрау жолдары,компютерлік нұсқада.АКТ қолдану дағдыларыИКТ қолдану : презентациялау, веб қорлары Бастапқыда қазақтың құрақ түрлерімен танысу олардың жасалу жолдары..

Сабақтың барысыСабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған жұмыстарОқушылар бір бірінен өлшемдерін алады,қуыршақтарға киім макет жасауҚорларСабақтың барысы5-7 мин
  • Дайын болуды тексеру ұйымдастырушылық іс- шарасы
  • Орындауды керек ететін жаңа бөлімдерімен және тапсырмаларымен танысу
  • Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын/ міндеттерін және бағалау шаттарын аңықтау.
  • Құрақ түрлерімен таныстырып, құрақ көздерін біріктірудің әдіс - тәсілдерін, оны біріктіріп көріп, жұмыс жасауға және жоспарлауға үйрету.
  • Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу, кезекші арқылы түгелдеу, сынып бөлмесінің тазалығын, оқушылардың тәртібін реттеу, қадағалау.ә) Оқушыларды екі топқа бөліп, топ басшысын сайлау.1 топ: «Қайшы», 2 топ: «Жұлдызша».










  • Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру. Құрақ түрлері және құрау технологиясы. Мысалы, құрақ, пэчворк, квилт және т. б.Құрақ бөлшектерін қию кезінде бойлық жіп бағыты мен қосымша мөлшерін ескеру.Құрақ құрау екі мақсатты көздейді.Біріншіден, мата қиындыларын іске ұқсату, кәдеге жарату, яғни адам үнемділікке үйренеді.Екіншіден, үлкен сәнділікпен мата қиындыларынан әртүрлі пішінді жасай отырып, қиюластырып, жастық, көрпе, көрпешелер тігу. Жалпы құрақтың бірнеше түрі бар: ботакөз, шатыргүл, сегізжапырақ, тырнақатар, майда құрақ, аққу, қызғалдақ, қайшы т. б. Матаның үйлесімділігіне, қиюласу өрнегіне қарай құрақты мынадай топтарға бөледі.Оқушылар технологиялық реттілікпен қол тігісі мен машина тігісін, ылғалды-жылумен өңдеу операциясын қолданып, қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, таңдалған бұйымды құрастырып, тігеді. Бұйымды соңғы өңдеу және әрлеу материалымен сәндеу жұмыстың қорытынды кезеңінде орындалады.Технологиялық операцияны орындау сапасын, жұмыс барысында технологиялық және еңбек тәртібі мен еңбек мәдениетін, қауіпсіздік ережесін сақтау бойынша ағымдық бақылауды өздігімен жүргізеді; бұйым конструкциясына және оны дайындауға қажеттілігіне қарай өзгеріс енгізеді.Квилт түрлері

    Пэчворк түрлері.Енді басқа түстердің қандай түстермен жарасатынын айтып өтейік:



  • Сарғыш (ақшыл сары) түс көгілдір, қызыл қоңыр, изумруд, қара, қызыл, ақ түстермен келеді. 
  • Сұр түс фуксия, қызыл, күлгін, алқызыл, көк түстермен жақсы жарасады. 
  • Алқызыл түс қызыл қоңыр, ақ, сұр, көгілдір ақық түстермен жарасым таппақ.
  • Фуксия (күңгірт алқызыл) түс сұр, қызыл қоңыр түстермен үйлеседі. 
  • Қызыл түс сары, ақ, жасыл, көк, қара түстермен жарасады. 
  • Томат қызыл түсті киімді көгілдір, құм түс, сұр түстермен киіңіз. 
  • Сарғылт түс көк, көгілдір, қызғылт (лиловый), күлгін, ақ, қара түстермен үйлеседі. 
  • Сары түс көк, қызғылт, ақшыл көгілдір, күлгін, сұр, қоңыр түстермен жақсы кетеді.
  • Жасыл түс сарғылт, сары, сұр, қара түстермен жарасады. 
  • Көгілдір түс қара, сұр, қызыл қоңыр, сарғылт, алқызыл, ақ, сары түстермен үйлесім
  •     Матаны құрау үшін ең бірінші, қандай өрнекті құрайсың, сол өрнектің сызбасын қағаз бетіне түсіріп аламыз. Екінші, матаның түр-түсінің үйлесімділігін  анықтау үшін оны түс таңдай отырып бояп аламыз.    Осыдан кейін геометриялық пішінде үлгі қағаз даярлап аламыз да, сол қағазды үлгі етіп, пайдалану арқылы матаны сызбаүлгіге қарап белгіленген өрнек бойынша  рет-ретімен әуелі ортаңғы бөлік, содан кейін шеткі бөліктерін тігіп аламын.    Міне, осындай жұмыстар жүргізу арқылы құрақ құрау технологиясын меңгереміз.



    Презентациялау, оқу жоспары АКТ пайдаланғандақауіпсіздік техникасын сақтау ережелері.∙ Қол жұмыстарындақолданылатын қауіпсіздік ережелері .∙ Сергіту жаттығулары .-Турлі шаблондар жасау. *орыс халқы бұл өнерді «Лоскутная техника»*Европа халықтарында «Пэчверк»*Жапон халқында «Сашико» техникасы



    Сабақтың ортасыПост жасату,Оқушылар сабақта алған білімдерін постер жазу арқылы қорғап шығады

    20-25 минСабақтың соңы5 минут

    Сұрақтары:1. Құрақ дегеніміз не?2. Құрақ түрлерін ата?3. Құрақ құрау үшін қандай геометриялық фигуралар қолданылады?4. Құрақ құрауда түстердің үйлесімділігін не деп атайды?5. Құрақ құрау кезінде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?6. Құрақтан қандай бұйымдар жасалған?ә) «Жалғасын тап» ойыны.(мақал - мәтелдер)Бірінші топ бастайды, екінші топ жалғасын жалғастырады. Қай топ жалғастыра алмаса, сол топ ұпай алмайды.1. Бүгінгі істі ……….. қалдырма.2. Жеті рет өлше,…….. кес.3. Өнерліден үйрен,өнерсізден ……………4. Еңбек етсең ерінбей,……………. тіленбей

    Б)Тест сұрақтары1. Мата қиындыларынан дайындалатын сәндік қолданбалы өнер түрі.А) текемет Ә) түскиіз Б) құрақВ) сырмақ2. Құрақ құрағанда қолданылатын құрал – жабдықтар.А) біз ине, кергіш, жіп, сурет түсірілген мата, қармақты біз.Ә) қайшы, инежіп, сызығыш лента, мата, картон – үлгілер, бор.Б) тоқитын станок, қайшы пышақ, тоқпақ ине.В) желім, таспа баулар, ою үлгілері, ине, қайшы.3. Құрақ құрауда кездесетін ою түрлері.А) қошқар мүйіз, түйе табан, сынық мүйіз.Ә) шимай, сұлма, тұмарша.Б) ботакөз, тырпақатар, жұлдызша.В) бітпес, бөрікөз, тайтұяқ.4. Европа елдерінде құрақты не деп атайды?А) лоскутная техника Ә) құрақ Б) сашикоВ) пэчверк5. Құрақ барысында адам неге үйренеді?А) үнемділікке, шыдамдылыққаӘ) ептілікке, жылдамдыққаБ) іскерлікке, әсемдіккеВ) тапқырлыққа ұшқырлыққаЖұмысты жетілдіру мен бейімдеу Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыруӨзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша конструктивті пікірлер, ұсыныстарды білдіруҚұрал- жабдықтар және материалдар: картон, түрлі түсті қағаз, желім, қайшы, сызу үшін материалдар (карындаш сызғыш, өшіргіш және т.б)шаблондар















    Қауіпсіздік техникасы мен еңбекгигиенасының ережелерін сақтау











    Дифференциация –Сіз көбірек демеу көрсетуді жоспарлағанда қандай тәсіл қолданасыз ? Қабілетті оқушылар алдыңда Сіздер қандай мақсаттар қойдыңыздар??Баға беру – оқушылардың материалдар бойынша алған білімдерінің деңгейін қалай тексересіз?Денсаулық және қауіпсіздік іс-шараларын сақтауПрактикалық жұмыс жастық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып орындалады.

    Өзіңді бағалау және зеттеу парағын қолдана отырып, өзара бағалау жүргізу жопарланады

    Т= топтық жұмыс Ж = жеке жұмысФ = форматты баға беруге демеушілік көрсету = қауіпсіздік бойынша кеңес беруОсы сабақтың әр бір кезеңдерінде қауіпсіздік іс - шарасын қатаң сақтаумен өткізіледі.
  • Жалпы қауіпсіздік техникасы және тәптіп сақтау «Технология» кабинетінде өткізіледі
  • Электр құралдарымен жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік техникасы.
  • Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/ оқыту мақсаты шынайы болды? ОМ барлық оқушылар білді ме?Жоқ болса, неге?Сабақта дифференциациясы дұрыс өткізілді ме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталынды ма? Сабақтың мақсаты мен жоспарынан қандай алшақтықтар байқалды?Жұмысты қорғау(Ө) (Қ) Оқушылар өз идеясын, шеберлік деңгейін және жасаған бұйымының әдемілігін үлгі жоспар бойынша таныстырып көрсетеді. 1. Жасаған бұйым атауын хабарлайды, көрсетеді. 3. Бұйымды дайындау барысында қолданылған материалдар мен құрал-жабдықтарды атайды. 4. Таңдалған бұйым моделі, әрлеуі, оның ерекшелігі туралы әңгімелейді. 5. Таңдалған бұйымды негіздейді.6. Материалды таңдауын, оның қасиетін түсіндіреді . 7. Жасалған бұйымның жетістігі мен кемшілігін көрсетеді.8. Эстетикалық түрі мен сапасын жақсарту мақсатында ұсыныс жасайды. а 9. Жұмысты орындау барысында меңгерген жаңа білімдері мен біліктіліктері, жобаның құрастырылатын бөлігі мен дайындау технологиясы туралы әңгімелейді.11. Бұйымды экологиялық көзқараста негіздейді.12. Бұйымды таңдаудың дұрыстығын және оны жасаудың пайдасы туралы қорытынды жасайды және бұйымның өзіндік құнын анықтайды. 13. Өз шығармашылық жұмысын жарнамалайды.14. Жасалған жобалық жұмысты бағалайды.

    Жалпы бағаСабақтың қандай екі мәнісі жақсы өткізілді (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсарту үшін не әсер етті (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ бойынша мен сынып туралы немесе нақты бір оқушының қандай жетістіктері/ қиыншылықтарына көзім жетті, болашақта неге назар аударуым керек ?

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кыстаубаева Ботагоз Ахановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-12
    Категория:
    Музыка
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560327761
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999